1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. NOVA NIERUCHOMOŚCI sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NOVA NIERUCHOMOŚCI sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. POLSKA 114

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Asystent / Asystentka biura

Wysogotowo (pow. poznański)
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • współorganizowanie formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem biura spółki,
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów , prowadzenie rejestrów umów i ich archiwizacja,
  • ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
  • kontrola kosztów i ich wewnętrzna rejestracja,
  • wykonywanie rozliczeń mediów, wysyłka faktur do klientów,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy i kontakty z klientami,
  • realizacja zamówień i zapotrzebowania w materiały biurowe i higieniczne,
  • wsparcie przy koordynacji kontraktów oraz nadzorze realizacji usług przez firmy zewnętrzne,
  • wsparcie w prezentacji powierzchni do najmu,
  • bieżąca obsługa biura spółki,
  • ścisła współpraca z kierownikiem biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

wielkopolskie
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • współorganizowanie formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem biura spółki,
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów , prowadzenie rejestrów umów i ich archiwizacja,
  • wsparcia w nadzorze nad prawidłowym działaniem spółki pod względem formalno-prawnym i finansowym,
  • ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
  • kontrola kosztów i ich wewnętrzna rejestracja,
  • wykonywanie rozliczeń mediów, wysyłka faktur do klientów,
  • realizacja zamówień i zapotrzebowania w materiały biurowe i higieniczne,
  • wsparcie przy koordynacji kontraktów,
  • ścisła współpraca z kierownikiem biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. utrzymania obiektu i inwestycji

Poznań
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa techniczna nieruchomości, w tym organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych przeglądów technicznych na nieruchomościach
  • utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury technicznej nieruchomości
  • przyjmowanie zgłoszeń usterek i realizacja napraw, zgodnie z przyjętymi priorytetami
  • praca z dokumentacją techniczną i finansową nieruchomości
  • koordynacja prac realizowanych przez zewnętrzne firmy serwisowe i wykonawcze i kontrola jakości i terminowości wykonanych prac
  • współpraca z biurami projektowymi, urzędami w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz nieruchomości
  • przygotowywanie założeń ofertowych do projektów inwestycyjnych i remontowych
  • nadzorowanie realizacji prac inwestycyjnych wraz z kontrolą harmonogramu rzeczowo-finansowego,
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji i sprawozdawczości z zadań inwestycyjnych,
  • ścisła współpraca z Zarządem spółki i pozostałymi współpracownikami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Wysogotowo (pow. poznański)
Wygasła: 01.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • współorganizowanie formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem biura spółki,
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów , prowadzenie rejestrów umów i ich archiwizacja,
  • wsparcia w nadzorze nad prawidłowym działaniem spółki pod względem formalno-prawnym i finansowym,
  • ewidencja i zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
  • współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
  • kontrola kosztów i ich wewnętrzna rejestracja,
  • wykonywanie rozliczeń mediów, wysyłka faktur do klientów,
  • realizacja zamówień i zapotrzebowania w materiały biurowe i higieniczne,
  • wsparcie przy koordynacji kontraktów,
  • ścisła współpraca z kierownikiem biura
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Biura

wielkopolskie
Wygasła: 24.03.2021
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator Biura

wielkopolskie
Wygasła: 11.11.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie NOVA NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.