1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. GLOB360 sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GLOB360 sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. BURAKOWSKA 5/7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Office & Finance Manager

Burakowska 5/7, Wola, Warszawa
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Dzień dobry! Sporo się u nas ostatnio dzieje i właśnie dlatego szukamy osoby, która zasili nasz zespół jako Office & Finance Manager. Stanowisko jest wyjątkowe, bo oferuje możliwość współpracy naprawdę z każdą ze 100 osób, które dziś współtworzą Grupę naTemat. Dlatego też nowej wyjątkowej i odpowiedzialnej osoby szukamy. Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu biura i administracji, nie są Ci obce kwestie księgowe, zapraszamy do naTemat, jednego z najpopularniejszych polskich wydawców. Zakres obowiązków:
  • wystawianie faktur, korekt,
  • przygotowywanie list płac, rozliczanie pracowników i współpracowników,
  • rozliczanie delegacji i zaliczek,
  • rozliczanie prowizji handlowców oraz szefów działów
  • bieżąca kontrola wpisów do systemu CRM, sprawdzanie zgodności sald z kontrahentami
  • obsługa raportów księgowych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych bilansów wszystkich spółek
  • analizy sprzedaży, rozliczenia z kontrahentami i domami mediowymi
  • dbanie o płynność finansową spółki oraz spółek zależnych,
  • terminowe przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego
  • rozliczanie autorów zewnętrznych,
  • kontrola wydatków spółek Grupy naTemat
  • rozliczanie wzajemnych zobowiązań między spółkami wchodzącymi w skład Grupy naTemat,
  • nadzór nad majątkiem przedsiębiorstwa,
  • prowadzenie dokumentacji spółek, w tym wszelkich umów
  • tworzenie umów z pracownikami oraz współpracownikami
  • wpisywanie zamówień oraz płatności do pliku kontrolnego,
  • obsługa ubezpieczenia medycznego PZU,
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
  • przygotowywanie przelewów,
  • windykacja należności (w tym obsługa KRD)
  • dokonywanie zakupów artykułów biurowych oraz innych produktów niezbędnych do utrzymania działania biura, wyszukiwanie najlepszych ofert,
  • korespondencja z klientami oraz usługodawcami,
  • ścisła współpraca z działem produkcji, działem handlowym oraz z innymi działami Grupy naTemat,
  • prowadzenie inwentaryzacji sprzętu
  • CV i parę słów o sobie można wysyłać za pomocą przycisku "Aplikuj"
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Digital naTemat

Burakowska 5/7
Wygasła: 04.09.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista
od 8000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie GLOB360 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.