1. Pracodawca
  2. Leszno
  3. FUNDACJA D.T. SPORT
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA D.T. SPORT

LESZNO, UL. ŚREDNIA 16

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0

Użytkownik: Były pracownik

Negatywna opinia
17.06.2024 18:01
Nie polecam
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Menager Fundacji

Leszno
Wygasła: 14.10.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • - prowadzenia spraw administracyjno- biurowych w szczególności dokumentacji pracowników wraz z ich kwalifikacjami
  • akta osobowe i inne. - zarządzanie logistyką w Fundacji D.T.SPORT - stały kontakt z administratorami obiektów sportowych i koordynatorami z ramienia Fundacji D.T.SPORT - stały kontakt z główna księgową Fundacji dotyczy zgłaszania nowych pracowników i innych spraw bieżących - zamawianie zapotrzebowania w niezbędny sprzęt ratowniczo - medyczny na obiekty obsługiwane przez Fundacje. - przygotowanie ofert przetargowych i obsługiwanie wiadomości e-mailowych i uzupełnienia dokumentacji postępowań przetargowych
od 2 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ratownik wodny

Niechorze
Wygasła: 27.06.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • obsługa ratownicza kąpielisk nadmorskich Niechorze
  • Pogorzelica
  • Łeba. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie
  • wyżywienie i sprzęt niezbędny do realizacji usług. Możliwość zdobycia uprawnień ratownika wodnego
Pokaż więcej >>
od 3 800 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Meneger Fundacji

Leszno
Wygasła: 28.04.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • - prowadzenia spraw administracyjno- biurowych w szczególności dokumentacji pracowników wraz z ich kwalifikacjami
  • akta osobowe i inne. - zarządzanie logistyką w Fundacji D.T.SPORT - stały kontakt z administratorami obiektów sportowych i koordynatorami z ramienia Fundacji D.T.SPORT - stały kontakt z główna księgową Fundacji dotyczy zgłaszania nowych pracowników i innych spraw bieżących - zamawianie zapotrzebowania w niezbędny sprzęt ratowniczo - medyczny na obiekty obsługiwane przez Fundacje. - przygotowanie ofert przetargowych i obsługiwanie wiadomości e-mailowych i uzupełnienia dokumentacji postępowań przetargowych
od 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne