1. Pracodawca
  2. Młochów
  3. VFS USŁUGI FINANSOWE POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

VFS USŁUGI FINANSOWE POLSKA sp. z o.o.

MŁOCHÓW, UL. ALEJA KATOWICKA 215

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (28) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 28 )

Płatny Staż w Dziale Kredytów

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 24.09.2023
część etatu
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Wspieranie realizacji prowadzonych projektów
  • Koordynowanie kolejki wniosków kredytowych
  • Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych pod względem kompletności dokumentów
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 25.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa transakcji leasingu transgranicznego
  • Księgowanie dokumentów przychodzących
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Przygotowywanie i kontrola płatności wychodzących
  • Księgowanie pozostałych dokumentów
  • Archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych
  • Raportowanie do Banków i Urzędu Statystycznego
  • Przygotowanie zamknięcia miesiąca oraz raportowanie do Centrali Grupy
  • Wprowadzanie danych i rekoncyliacja pomiędzy księgowymi raportami statutowymi i Grupowymi
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań optymalizujących pracę Działu Finansowego, w zależności od aktualnych potrzeb
  • Opracowywanie i wdrażanie automatyzacji standardowo wykonywanych zadań i procedur
  • Stałe usprawnianie pracy w powyższych obszarach odpowiedzialności
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego
  • Dbanie o przepływ informacji, właściwą współpracę oraz zachowanie dobrej atmosfery w miejscu pracy
  • Przestrzeganie kodeksu pracy, przepisów BHP i p-poż oraz standardów pracy obowiązujących w Grupie
  • Współpraca ze wszystkimi działami VFS
  • Współpraca z audytorami
  • Współpraca z bankami w ramach wyjaśniania bieżących rozbieżności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/-ka w Zespole Rejestracji Pojazdów

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 24.02.2023
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Kompletowanie, przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdów będacych własnością lub w posiadaniu Spółki,
  • Terminowe zlecanie rejestracji i przekazywanie dokumentacji do właściwych Wydziałów Rejestracji pojazdów,
  • Kontakt z przedstawicielami i pracownikami Wydziałów Rejestracji w zakresie terminowej rejestracji pojazdów,
  • Kontakt z klientami oraz pozostałymi pracownikami Spółki celem koordynacji procesu rejestracji wydawanych pojazdów,
  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji, w tym min. dowodów i tablic rejestracyjnych do dalszej wysyłki oraz zlecanie wysyłek,
  • Weryfikowanie czy pojazd posiada ważne ubezpieczenie OC/AC przed wysyłką dowodów i tablic rejestracyjnych,
  • Wykonywanie wszystkich, pozostałych czynności obsługowych związanych procesem rejestracji pojazdów określonych przez procedury wewnętrzne Spółki jak i przewidziane przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ka w Dziale Księgowości

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 10.11.2022
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Księgowanie i rekoncyliacja wyciągów bankowych
  • Rozliczanie spłat klientów i uzgadnianie rozrachunków z klientami
  • Księgowanie i rozliczanie ubezpieczeń i szkód
  • Księgowanie rozliczeń pracowniczych, ZUS i PFRON
  • Wystawianie dokumentów księgowych
  • Księgowanie faktur, not, prowizji i kontraktów serwisowych
  • Archiwizacja dokumentów księgowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Territory Managera (Doradcy klienta)

Pomorska 48A, Prawobrzeże, Szczecin
Wygasła: 10.11.2022
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wspieranie procesu ofertowania za pomocą narzędzia VFS Connect
  • Analiza i obsługa wniosków - weryfikacją pod kątem formalnym dokumentów w celu przekazania do Działu Kredytowego
  • Weryfikacja bazy danych poprzez aktualizacje ofert i wgrywanie niezbędnych dokumentów
  • Współpraca z klientami - przygotowanie umów finansowania, podpisywanie niezbędnych dokumentów
  • Bieżące wsparcie biurowo- administracyjne Działu Sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Kontroli Należności

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monitorowanie spłaty należności,
  • Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami,
  • Negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,
  • Przygotowanie wezwań do zapłaty,
  • Rekomendowanie i obsługa wypowiedzeń kontraktów,
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji z Klientami i firmami zewnętrznymi, np. kancelariami prawnymi czy firmami windykacyjnymi,
  • Raportowanie wyników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Territory Manager / Doradca klienta

łódzkie
Wygasła: 22.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
  • Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
  • Współpraca z lokalnymi klientami oraz budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży Volvo Trucks/Renault Trucks zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
  • Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
  • Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
  • Wdrażanie nowych produktów i usług,
  • Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
  • Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Accountant

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 06.10.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • executing all relevant accounting processes
  • ensuring General Ledger (G/L) reconciliations are implemented and executed and policies are strictly followed
  • supporting and consulting with operational functions across the organization within a framework of improving
  • providing correct, complete and timely financial information for reporting, forecasting, and controlling purposes (high-quality baseline for financial information)
  • being responsible for Treasury/ Cash Management, including clearing of customer accounts, processing of daily banking transactions, work-off suspense accounts and liquidity reporting to AB Volvo. Securing timely and correct Cash-Management (processing of all cash-related transactions)
  • Preparing and delivering correct, complete, and compliant reports (e.g. match funding, reserve analysis scorecards) according to service level agreements
  • ensuring tax compliance according to local rules and timelines
  • ensuring financial reports according to IFRS group rules and timelines
  • preparing and supporting Finance & Accounting department within its reporting functions (internal and external), commenting on key variances for internal and external reporting
  • assisting with special projects as required
  • ensuring that an effective control monitoring process is delivered
  • constantly driving efficiency improvement for all accounting-related processes
  • being a professional business partner for (internal and external) auditors and external consultants (e.g. tax consultants)
  • actively supporting financial processes for business planning, funding, budgeting and forecasting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Territory Manager / Doradca klienta

Krasickiego 1, Rzgów
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
  • Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
  • Współpraca z lokalnymi klientami oraz budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży Volvo Trucks/Renault Trucks zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
  • Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
  • Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
  • Wdrażanie nowych produktów i usług,
  • Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
  • Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Collections Officer

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 27.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prepares and follows up on letters of collection on overdue accounts
  • Recommends on termination of contracts in standard and more complex cases or with larger volumes
  • Recommends on the trade-off between maximum collected amounts and customer satisfaction
  • Initiates repossession of equipment
  • Maintains effective communication with customers and third parties, e.g., lawyers, collection agencies
  • Liaise with customers, dealers, and regulatory bodies to resolve disputes
  • Regularly reports on the status of current debt position and collection activities
  • Provides regular analysis of performance trends and KPIs
  • Drives quality and process improvement
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ka w Dziale Inicjacji i Aktywacji Umów

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 13.08.2022
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Przygotowania dokumentacji związanej z oferowanymi produktami finansowymi (umów leasingu, najmu, sprzedaży ratalnej, pożyczki),
  • Przygotowania pojazdu do rejestracji i kompletu dokumentów do wydania pojazdu,
  • Wystawiania faktur, duplikatów i korekt,
  • Administracji i archiwizacji dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Territory Manager / Doradca klienta

Holenderska 3, Kutno
Wygasła: 13.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
  • Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
  • Współpraca z lokalnymi klientami oraz budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży Volvo Trucks/Renault Trucks zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
  • Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
  • Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
  • Wdrażanie nowych produktów i usług,
  • Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
  • Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Controller, VFS Region Europe Central East & East

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Manage monthly financial reporting process in the CE&E Region, including reviewing and analyzing reported figures, control reports and investigating and resolving issues
  • Ensure timeliness and quality of reporting by markets finance teams
  • Developing, analyzing and investigating trends
  • Investigating significant variances from prior period actual results
  • Analyzing the data for accuracy and adherence to IFRS, VFS Finance policies and the AB Volvo Financial Policies and Procedures
  • Implementing corrective activities as needed
  • Prepare and analyze financial and non-financial reports for management and the parent company on both an ad hoc and regularly scheduled basis
  • Support internal control activities with the purpose of ensuring that the organization has a good system of internal control over accounting and financial reporting, including:
  • Assisting in conducting accounting and financial reporting reviews at select VFS locations
  • Performing internal control assessment, testing and remediation activities in accordance with Volvo Internal Control Standards (VICS)
  • Ensuring proper supporting documentation for differences in statutory and VGCS reporting
  • Assess and develop an internal control framework
  • Coordinate and take part when necessary in the external audit
  • In cooperation with the Tax Manager ensure proper tax accounting and tax reporting
  • Assist in the development and implementation of tools and reporting systems
  • Assist and provide support for the new market entries in related areas of expertise
  • Assist in the review, development, and updating of VFS financial directives, guidelines, procedures, and control measures to ensure that all transactions are properly controlled, tracked and reported in accordance with Volvo and VFS Financial Policies and Procedures and International Financial Reporting Standards
  • Provide training and guidance in accounting and financial reporting in accordance with IFRS, the FPP, and VFS global policies as needed
  • Promote and enhance sharing of best practices in financial reporting between VFS markets to ensure continual improvement
  • Perform ad hoc activities requested by regional or functional management team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Territory Manager – Key Accounts

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja strategii sprzedaży i marketingu w celu osiągnięcia rentowności podległego obszaru biznesowego i celów sprzedażowych,
  • Realizacja strategii leasingu fabrycznego – poprzez realizację procesu sprzedaży i marketingu według określonych standardów,
  • Współpraca z lokalnymi kluczowymi klientami i budowanie zrozumienia między klientami i siecią sprzedaży VT zmierzającego do osiągnięcia celów i rozwoju relacji biznesowych,
  • Aktywne poszukiwanie możliwości poprawienia oferty usług przy wykorzystaniu znajomości lokalnego obszaru i relacji z klientem,
  • Budowanie mocnych relacji businessowych z obsługiwanym zespołem sprzedaży,
  • Wdrażanie nowych produktów i usług,
  • Zwiększanie przychodu z ubezpieczeń i opłat dodatkowych dla VFS PL,
  • Aktywna pomoc w zakresie windykacji i czynności zarządzania ryzykiem w razie potrzeby
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ka w Dziale Kredytów

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.07.2022
umowa zlecenie
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Wspieranie realizacji prowadzonych projektów,
  • Koordynowanie kolejki wniosków kredytowych,
  • Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych pod względem kompletności dokumentów,
  • Przygotowywanie miesięcznych raportów,
  • Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stażysta/ka w Dziale Księgowości

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 22.06.2022
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Księgowanie i rekoncyliacja wyciągów bankowych
  • Rozliczanie spłat klientów i uzgadnianie rozrachunków z klientami
  • Księgowanie i rozliczanie ubezpieczeń i szkód
  • Księgowanie rozliczeń pracowniczych, ZUS i PFRON
  • Wystawianie dokumentów księgowych
  • Księgowanie faktur, not, prowizji i kontraktów serwisowych
  • Archiwizacja dokumentów księgowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Territory Managera (Doradcy klienta)

Szwedzka 9, Skawina
Wygasła: 01.06.2022
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • Wspieranie procesu ofertowania za pomocą narzędzia VFS Connect
  • Analiza i obsługa wniosków - weryfikacją pod kątem formalnym dokumentów w celu przekazania do Działu Kredytowego
  • Weryfikacja bazy danych poprzez aktualizacje ofert i wgrywanie niezbędnych dokumentów
  • Współpraca z klientami - przygotowanie umów finansowania, podpisywanie niezbędnych dokumentów
  • Bieżące wsparcie biurowo- administracyjne Działu Sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Trainee, Region Europe CE&E

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 01.05.2022
full-time
umowa o pracę
trainee
Obowiązki:
  • Support the preparation of high-profile reports and presentations for the Management Team
  • Support month-end closing process with the possibility of analyzing KPIs about commercial performance, risk, and profitability
  • Participate in interesting and innovative projects within the Finance and Business Control community with the opportunity of high exposure in the Region
  • Learn about and use analysis tools available at region and market level to identify opportunities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Territory Managera (Doradcy klienta)

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Wspieranie procesu ofertowania za pomocą narzędzia VFS Connect
  • Analiza i obsługa wniosków - weryfikacją pod kątem formalnym dokumentów w celu przekazania do Działu Kredytowego
  • Weryfikacja bazy danych poprzez aktualizacje ofert i wgrywanie niezbędnych dokumentów
  • Współpraca z klientami - przygotowanie umów finansowania, podpisywanie niezbędnych dokumentów
  • Bieżące wsparcie biurowo- administracyjne Działu Sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Administracji Umowami

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administracja aktywnymi umowami dotycząca m.in. aneksowania, dokonywania zmian w harmonogramach spłat, procesowania cesji umów oraz przygotowania modyfikacji w dotychczasowych umowach,
  • Obsługa procesu umów kończonych regularnie oraz przedterminowo,
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta obejmującą przyjmowanie, administrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń,
  • Obsługa Procesu Fakturowania i Rekalkulacji,
  • Wspieranie rozwoju Działu Administracji Umowami, w tym aktywne uczestnictwo w bieżących projektach oraz tworzenie nowych narzędzi dot. obsługi klienta,
  • Prace administracyjne związane z archiwizacją dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Przygotowania i Aktywacji Umów

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa procesu przygotowania i aktywacji umów obejmująca m.in.:
  • Przygotowanie stosownych dokumentów i zabezpieczeń związanych z oferowanymi produktami finansowymi
  • Weryfikacja poprawności podpisanych dokumentów
  • Wystawianie faktur, duplikatów i korekt
  • Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdów
  • Przygotowywanie dokumentów do płatności
  • Obsługa procesu cesji umów
  • Prace administracyjne związane z archiwizacją dokumentów
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • Aktywne uczestnictwo w rozwoju Działu Przygotowania Aktywacji Umów oraz w bieżących projektach, a także tworzenie nowych narzędzi wspierających proces przygotowania umów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista Administracji Umowami

Aleja Katowicka 215, Młochów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 02.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Procesu umów kończonych regularnie oraz przedterminowo,
  • Wspieranie Procesu administracji umowami aktywnymi, polegające m.in. na ich aneksowaniu, dokonywaniu zmian w harmonogramach spłat oraz przygotowaniu pozostałych modyfikacji w portfelu umów aktywnych,
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta obejmującej przyjmowanie, administrowanie oraz monitorowanie zgłoszeń,
  • Wspieranie Procesu fakturowania,
  • Wspieranie rozwoju Działu Administracji Umowami/Zespołu Obsługi Klienta, w tym aktywne uczestniczenie w bieżących projektach oraz tworzenie nowych narzędzi dot. obsługi klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa/Samodzielny Księgowy

Warszawa, Polska
Wygasła: 18.04.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Płatny Staż w Dziale Controllingu

Młochów (pow. pruszkowski), Warszawa
Wygasła: 01.10.2017
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Terytorialny

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 09.08.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Terytorialny

Rzgów
Wygasła: 09.08.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager Terytorialny

Olchowa (pow. sanocki)
Wygasła: 30.04.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Księgowy

Młochów (pow. pruszkowski), Warszawa
Wygasła: 02.04.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "VFS USŁUGI FINANSOWE POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.