1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. VIRAKO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

VIRAKO sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. DOWBORCZYKÓW 25

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (15) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 15 )

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. zarządzania nieruchomościami

Doctor Stefana Kopcińskiego 62, Widzew, Łódź
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna min.:
  • - Za utrzymanie nieruchomości w dobrej kondycji technicznej, finansowej i estetycznej
  • - Szybkie reagowanie na bieżące potrzeby,
  • - Utrzymanie właściwej relacji z Najemcami Biurowymi oraz retailowymi,
  • - Wsparcie przy realizacji budżetu, bieżącym rozliczaniu mediów i faktur,
  • - Sporządzanie raportów i analiz,
  • - Dyspozycyjność w trakcie organizacji imprez (koncerty, festiwale, wernisaże)
  • - Bieżącą współpracę z innymi działami w firmie
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Biura i Prezesa Zarządu

Łódź
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie kalendarza i organizowanie spotkań zarządu i spotkań firmowych;
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Opieka nad dokumentacją formalną firmy, archiwizacja pism i dokumentów oraz koordynacja obiegu dokumentów firmowych;
  • Koordynacja i zarządzanie codzienną pracą biura;
  • Wparcie przełożonego podczas kluczowych projektów i zadań;
  • Wsparcie prac działów zaangażowanych w projekt;
  • Wsparcie podczas delegacji zagranicznych;
  • Przygotowywanie zakwaterowania, transportu, wsparcie w innych kwestiach organizacyjnych związanych z podróżami służbowymi przedstawicieli zarządu;
  • Komunikacja z kontrahentami zewnętrznymi i współpracownikami wewnątrz firmy;
  • Przygotowywanie sal konferencyjnych, notatek i materiałów na spotkania;
  • Tworzenie i tłumaczenie prezentacji;
  • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych;
  • Twórcze uczestnictwo w poszukiwaniu rozwiązań i usprawnień;
  • Dbałość o estetykę i sprawne funkcjonowanie biura;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy

aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 76, Widzew, Łódź
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie kalendarza i organizowanie spotkań zarządu i spotkań firmowych;
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Opieka nad dokumentacją formalną firmy, archiwizacja pism i dokumentów oraz koordynacja obiegu dokumentów firmowych;
  • Koordynacja i zarządzanie codzienną pracą biura;
  • Wparcie przełożonego podczas kluczowych projektów i zadań;
  • Wsparcie prac działów zaangażowanych w projekt;
  • Wsparcie podczas delegacji zagranicznych;
  • Przygotowywanie zakwaterowania, transportu, wsparcie w innych kwestiach organizacyjnych związanych z podróżami służbowymi przedstawicieli zarządu;
  • Komunikacja z kontrahentami zewnętrznymi i współpracownikami wewnątrz firmy;
  • Przygotowywanie sal konferencyjnych, notatek i materiałów na spotkania;
  • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych;
  • Twórcze uczestnictwo w poszukiwaniu rozwiązań i usprawnień;
  • Dbałość o estetykę i sprawne funkcjonowanie biura;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka prezesa zarządu - biura

łódzkie
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie kalendarza i organizowanie spotkań zarządu i spotkań firmowych;
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Opieka nad dokumentacją formalną firmy, archiwizacja pism i dokumentów oraz koordynacja obiegu dokumentów firmowych;
  • Koordynacja i zarządzanie codzienną pracą biura;
  • Wparcie przełożonego podczas kluczowych projektów i zadań;
  • Wsparcie prac działów zaangażowanych w projekt;
  • Wsparcie podczas delegacji zagranicznych;
  • Przygotowywanie zakwaterowania, transportu, wsparcie w innych kwestiach organizacyjnych związanych z podróżami służbowymi przedstawicieli zarządu;
  • Komunikacja z kontrahentami zewnętrznymi i współpracownikami wewnątrz firmy;
  • Przygotowywanie sal konferencyjnych, notatek i materiałów na spotkania;
  • Tworzenie i tłumaczenie prezentacji;
  • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych;
  • Twórcze uczestnictwo w poszukiwaniu rozwiązań i usprawnień;
  • Dbałość o estetykę i sprawne funkcjonowanie biura;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Punktu Informacji i Obsługi Widza

Łódź
Wygasła: 30.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa gości Monopolis
  • Opieka nad wystawami w galeriach Monopolis
  • Sprzedaż biletów na wydarzenia organizowane w Monopolis
  • Sprzedaż gadżetów Monopolis (zatowarowanie, ekspozycja)
  • Oprowadzanie wycieczek po Monopolis
  • Pomoc w organizacji wydarzeń własnych Monopolis
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Przygotowanie raportów sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier Budownictwa - Architekt w dziale Realizacji Inwestycji

Łódź
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków:
  • Osoba zatrudniona na stanowisku Inżynier budownictwa/Architekt w dziale Realizacji Inwestycji odpowiedzialna będzie za realizację przestrzeni biurowych i usługowych dla najemców komercyjnych, zarówno w zakresie prawno - administracyjnym jak i techniczno - budowlanym. Do jej podstawowych obowiązków będą należały:
  • Prowadzenie całego procesu realizacji przestrzeni biurowych i usługowych dla najemców od fazy koncepcji, przez proces projektowania i wykonawstwa wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych aż po zakończenie formalności urzędowych
  • Koordynacja prac podmiotów zewnętrznych (projektant, wykonawca, inspektorzy nadzoru) na etapie projektu i wykonawstwa
  • Udział w zarządzaniu inwestycjami budowlanymi w zakresie przestrzeni pod wynajem od fazy projektowej do momentu przekazania obiektu administratorowi
  • Współpraca ze wszystkim stronami zaangażowanymi w proces inwestycyjny oraz instytucjami zewnętrznymi
  • Udział w koordynacji realizacji projektu pomiędzy Inwestorem a projektantem i/lub generalnym wykonawcą
  • Prowadzenie procesu wyboru podwykonawców robót budowlanych oraz dostawców materiałów i usług związanych z procesem budowlanym
  • Optymalizacja rozwiązań technicznych w trakcie projektowania i realizacji inwestycji, wstępna weryfikacja wielobranżowa projektów
  • Analizowanie i optymalizacja rozwiązań projektowych i wykonawczych,
  • Udział w koordynacji obsługi gwarancyjnej zrealizowanych przestrzeni pod wynajem oraz budynków
  • Przygotowanie wstępnych szacunków kosztów prac inwestycyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista Ds. Marketingu

Łódź
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja strategii contentowej – tworzenie wysokiej jakości treści przeznaczonych do mediów i kanałów digital (bieżący research i copywriting, RTM)
  • Moderacja komentarzy i wiadomości prywatnych
  • Działania z zakresu media relations
  • Zarządzanie contentem w serwisie www
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie tworzenia materiałów graficznych, audio oraz video
  • Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych
  • Budowanie relacji z mediami, influencerami, środowiskiem branżowym
  • Wsparcie w organizacji eventów i nadzór nad prawidłowym ich przebiegiem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Punktu Informacji & Obsługi Widza

aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
Wygasła: 30.09.2021
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
Wygasła: 29.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Punktu Informacji & Obsługi Widza

aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
Wygasła: 17.03.2021
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka w dziale komercjalizacji

Łódź
Wygasła: 22.04.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka w dziale komercjalizacji

Łódź
Wygasła: 22.03.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka

Łódź
Wygasła: 15.12.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista /-ka

Łódź
Wygasła: 23.06.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista/-ka

Łódź
Wygasła: 28.01.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "VIRAKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.