Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie (akta osobowe, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy, kartoteki urlopowe);
Kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i wypłata należnego wynagrodzenia;
Współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS, GUS czy PFRON przygotowując wszelkie oficjalne pisma dotyczące pracowników – ich podatków, zarobków czy wniosków;
Obliczanie wynagrodzenia za pracę, a także za czas choroby lub urlopu;
Sporządzanie umów o pracę, rozwiązań i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;
Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;
Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;
Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, PPK;
Współpraca z Urzędem Pracy -zawieranie umów o staże, dofinansowania a także składanie oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemców oraz innych dokumentów związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców;
Współpraca z agencjami pracy;
Współpraca z innymi działami w firmie;
Współpraca z CECH, OHP zawieranie umów oraz rozliczanie umów z młodocianymi w celu uzyskania refundacji;
Rozliczanie delegacji pracowniczych;
Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
Ewidencja zwolnień lekarskich;
Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
wykonanie indywidualnego zakładanego planu sprzedaży oraz realizowanie strategii firmy ( w szczególności: negocjowanie warunków handlowych, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami, realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów)
monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
organizowanie sieci sprzedaży
utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami
przygotowanie i prezentacja oferty handlowej firmy
realizowanie określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów
opracowanie raportów z wykonanych działań – terminowo, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
posprzedażowe obsługiwanie klientów z założonymi w firmie standardami
realizowanie formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z standardami firmy ( zamówienia, umowy, rozliczenia)
współpraca z pozostałymi działami w firmie
wymagane prowadzenie kalendarza elektronicznego
szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
uczestniczenie w konferencjach, szkoleniach, spotkaniach
wykonanie indywidualnego zakładanego planu sprzedaży oraz realizowanie strategii firmy ( w szczególności: negocjowanie warunków handlowych, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami, realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów)
monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
organizowanie sieci sprzedaży
utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami
przygotowanie i prezentacja oferty handlowej firmy
realizowanie określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów
opracowanie raportów z wykonanych działań – terminowo, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
posprzedażowe obsługiwanie klientów z założonymi w firmie standardami
realizowanie formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z standardami firmy ( zamówienia, umowy, rozliczenia)
współpraca z pozostałymi działami w firmie
wymagane prowadzenie kalendarza elektronicznego
szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
uczestniczenie w konferencjach, szkoleniach, spotkaniach
Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych, zarządzanie stawkami za kliknięcie oraz budżetami kampanii;
Monitorowanie wyników sprzedaży i wprowadzanie korekt w planach marketingowych w celu zwiększenia ekspozycji i sprzedaży;
Udział w opracowaniu strategii marketingowej, według określonego budżetu;
Zarządzanie i śledzenie stawek słów kluczowych, limitów wydatków i innych podstawowych danych konta;
Dodawaniem nowych słów kluczowych jak i wykluczeń wyszukiwanych przez użytkowników haseł;
Tworzeniem coraz bardziej precyzyjnych grup reklam, poszukiwanie nowych słów kluczowych, testowaniem różnych typów kampanii i ich ustawień;
Przeprowadzanie testów reklam, stron docelowych, ustawień kampanii, optymalizowaniem i tworzeniem nowych reklam;
Raportowaniem wyników kampanii, analiza jakości ruchu, analiza i optymalizacja działań (pomiar efektywności)
Wyciąganiem wniosków ze statystyk i przekładaniem ich na dalsze działania;
Ciągłe podążanie za nowymi technologiami i trendami w branży, aby zapewnić skuteczność kampanii
Współpraca z innymi działami w celu uzyskania informacji i identyfikacji kluczowych przesłań;
Ciągłe wspieranie rozwoju nowych reklam w płatnych wynikach wyszukiwania, grup reklam i kont oraz tworzenie nowych inicjatyw marketingowych w płatnych wynikach wyszukiwania
Zarządzanie kontem Google Merchant Center, konfigurowanie analityki internetowej w Google Analytics czy Google Tag Manager
wykonanie indywidualnego zakładanego planu sprzedaży oraz realizowanie strategii firmy ( w szczególności: negocjowanie warunków handlowych, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami, realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów)
monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
organizowanie sieci sprzedaży
utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami
przygotowanie i prezentacja oferty handlowej firmy
realizowanie określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów
opracowanie raportów z wykonanych działań – terminowo, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
posprzedażowe obsługiwanie klientów z założonymi w firmie standardami
realizowanie formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z standardami firmy ( zamówienia, umowy, rozliczenia)
współpraca z pozostałymi działami w firmie
wymagane prowadzenie kalendarza elektronicznego
szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
uczestniczenie w konferencjach, szkoleniach, spotkaniach
wykonanie indywidualnego zakładanego planu sprzedaży oraz realizowanie strategii firmy ( w szczególności: negocjowanie warunków handlowych, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami, realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów)
monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
organizowanie sieci sprzedaży
utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami
przygotowanie i prezentacja oferty handlowej firmy
realizowanie określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów
opracowanie raportów z wykonanych działań – terminowo, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
posprzedażowe obsługiwanie klientów z założonymi w firmie standardami
realizowanie formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z standardami firmy ( zamówienia, umowy, rozliczenia)
współpraca z pozostałymi działami w firmie
wymagane prowadzenie kalendarza elektronicznego
szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
uczestniczenie w konferencjach, szkoleniach, spotkaniach
wykonanie indywidualnego zakładanego planu sprzedaży oraz realizowanie strategii firmy ( w szczególności: negocjowanie warunków handlowych, ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi w firmie standardami, realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów)
monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży
organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
organizowanie sieci sprzedaży
utrzymywanie kontaktów handlowych z odbiorcami
przygotowanie i prezentacja oferty handlowej firmy
realizowanie określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów
opracowanie raportów z wykonanych działań – terminowo, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami
posprzedażowe obsługiwanie klientów z założonymi w firmie standardami
realizowanie formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z standardami firmy ( zamówienia, umowy, rozliczenia)
współpraca z pozostałymi działami w firmie
wymagane prowadzenie kalendarza elektronicznego
szkolenie personelu firm współpracujących w zakresie wiedzy o produkcie, sposobie i kulturze sprzedaży
uczestniczenie w konferencjach, szkoleniach, spotkaniach
Prowadzenie pełnej i rzetelnej dokumentacji pracowników zatrudnionych w przedsiębiorstwie (akta osobowe, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy, kartoteki urlopowe)
Kontrolowanie rozliczenia czasu pracy i wypłata należnego wynagrodzenia
Współpraca z Urzędem Skarbowym oraz ZUS, GUS czy PFRON przygotowując wszelkie oficjalne pisma dotyczące pracowników – ich podatków, zarobków czy wniosków
Obliczanie wynagrodzenia za pracę, a także za czas choroby lub urlopu
Sporządzanie umów o pracę, rozwiązań i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy
Sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców
Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie
Sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, PPK
Współpraca z Urzędem Pracy -zawieranie umów o staże, dofinansowania a także składanie oświadczeń o powierzeniu pracy cudzoziemców oraz innych dokumentów związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców
Współpraca z agencjami pracy
Współpraca z innymi działami w firmie
Współpraca z CECH, OHP zawieranie umów oraz rozliczanie umów z młodocianymi w celu uzyskania refundacji
Rozliczanie delegacji pracowniczych
Sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
Ewidencja zwolnień lekarskich
Nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników
Organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP
Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych