Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NOWAK ELŻBIETA

Środa Śląska, pl. Wolności 5

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych

plac Wolności 5, Środa Śląska
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań: w zakresie zadań związanych z przygotowaniem i realizacją procedur zakupowych:
  • a) proponowanie i konsultowanie trybu dokonywania zakupów i zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane - w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym ustawę PZP, dyrektywy unijne, wytyczne programów operacyjnych i regulamin udzielania zamówień publicznych,
  • b) realizacja procedur zakupów i zamówień publicznych na dostawy towarów, wykonywanie usług i realizację robót budowlanych, w tym w formule „zaprojektuj i wybuduj" - zgodnie z w/w przepisami prawa dla zamówień dokonywanych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
  • c) organizacja przetargów i innych procedur ustawowych (kompletowanie dokumentacji, przygotowanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, SIWZ, odpowiedzi na zapytania wykonawców, protokołów z przeprowadzonych postępowań oraz ogłoszeń o wyborze oferty, etc.),
  • d) prowadzenie postępowań negocjacyjnych, rozmów handlowych z zaproszonymi Wyko­nawcami,
  • e) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, negocjacyjnych i przewodniczenie pracom tych komisji,
  • f) weryfikacja umów zawieranych w ramach postępowań przetargowych i zakupowych;
  • g) uczestnictwo w rozprawach związanych z odwołaniami, skargami i sprawami sądowymi w postępowaniach o zamówienie publiczne,
  • h) sporządzanie opinii/ekspertyz/opracowań w zakresie stosowania ustawy,
  • i) konsultacje prawne z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych oraz regulaminów zamówień publicznych dla pozaustawowych
  • trybów zakupowych,
  • j) prowadzenie centralnego rejestru umów cywilnoprawnych, z wyłączeniem umów sporządzanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami oraz Wydział Organizacyjny,
  • w zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji kierownika Wydziału:
  • a) kierowanie pracami wydziału WZP i realizacja celów określonych przez Burmistrza,
  • b) nadzór i kontrola zarządcza pracy pozostałych pracowników wydziału WZP,
  • c) przygotowywanie i aktualizacja rocznych planów zamówień publicznych dla zamawiającego jakim jest Gmina Środa Śląska - w ściślej współpracy z kierownikami wydziałów Urzędu Miejskiego i gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierownikiem zamawiającego,
  • d) przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza oraz ewentualnych uchwał Rady Miejskiej w zakresie zadań realizowanych przez wydział WZP,
  • e) inicjowanie, opracowywanie, wyjaśnianie, konsultowanie i dokonywanie zmian Regulaminu udzielania zamówień publicznych określającego szczegółowy zakres postępowania gminnych jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Urzędu Miejskiego w tym zakresie,
  • f) przygotowanie i aktualizacja danych do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronę internetową Urzędu Miejskiego z zakresu
  • działania wydziału WZP,
  • g) sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji wynikających z zadań realizowanych przez wydział WZP oraz sprawozdań budżetowych,
  • I) aktywne współdziałanie z kierownikami wydziałów i jednostek organizacyjnych w zakre­sie funkcjonowania systemu zamówień w Gminie Środa Śląska i eliminacji błędów lub uchybień systemowych,
  • I) wykonywanie innych prac w ramach działania wydziału bądź zleconych systemowo, cyklicznie lub doraźnie przez Burmistrza lub osobę działająca w jego zastępstwie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor / Inspektor ds. komunalnych i przestrzeni publicznej

plac Wolności 5, Środa Śląska
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • 1) Tworzenie, zarządzanie, aktywna kontrola i stały nadzór nad systemem letniego utrzymania dróg, chodników, placów, parkingów i ciągów pieszo-rowerowych i/lub rowerowych zarządzanych przez Gminę oraz jego okresowa ocena z wykorzystaniem metod konsultacji społecznych i inicjowanie ewentualnych zmian niezbędnych do sprawnego, skutecznego i efektywnego funkcjonowania systemu
  • 2) Planowanie, budowa, rozbudowa, modernizacja, utrzymanie i konserwacja placów zabaw dla dzieci na terenie Gminy oraz okresowa ocena poziomu funkcjonowania w/w placów zabaw, z wykorzystaniem metody konsultacji społecznych, i inicjowanie ewentualnych zmian niezbędnych do sprawnego, skutecznego i efektywnego funkcjonowania placów zabaw
  • 3) Tworzenie, zarządzanie, aktywna kontrola i stały nadzór nad systemem utrzymania czystości przystanków autobusowych na terenie gminy oraz jego okresowa ocena i inicjowanie ewentualnych zmian niezbędnych do sprawnego, skutecznego i efektywnego funkcjonowania systemu
  • 4) Tworzenie, zarządzanie, aktywna kontrola i stały nadzór nad systemem utrzymania zieleni gminnej oraz jego okresowa ocena, z wykorzystaniem metody konsultacji społecznych i inicjowanie ewentualnych zmian niezbędnych do sprawnego, skutecznego o efektywnego funkcjonowania systemu
  • 5) Nadzór nad pracami związanymi z planowaniem, tworzeniem, utrzymaniem i konserwacją obiektów rekreacyjno-sportowych na terenie Gminy
  • 6) Lokalizacja „dzikich" wysypisk śmieci i podjęcie działań zmierzających do ich likwidacji
  • 7) Nadzór nad planowaniem i kompleksową realizacją wszelkich działań związanych z administrowaniem i eksploatacją (obsługą) cmentarza komunalnego oraz cmentarza wojennego w Środzie Śląskiej, tj. w
  • szczególności:
  • • stałe utrzymywanie porządku i czystości na terenie cmentarzy wraz z przyległym parkingiem i bezpośrednio przyległymi do cmentarzy terenami zielonymi,
  • • w okresie zimowym odśnieżanie i zwalczanie śliskości w ciągach komunikacyjnych cmentarzy,
  • • koszenie traw i pielęgnacja zieleni cmentarnej wraz z usuwaniem części ściętych, z wyjątkiem powierzchni przygrobowych na cmentarzu komunalnym,
  • • zapewnienie miejsca do składowania odpadów /kontenery/ i bieżącego ich wywozu z terenu cmentarzy,
  • • zapewnienie dostępu do wody i utrzymanie w bieżącej sprawności punktów czerpalnych na cmentarzach,
  • • zapewnienie sprawności oświetlenia obiektów cmentarnych i terenu cmentarza,
  • • sporządzanie półrocznych sprawozdań z realizacji działań związanych z administrowaniem i eksploatacją (obsługa) cmentarza komunalnego oraz cmentarza wojennego w Środzie Śląskiej,
  • • inicjowanie niezbędnych zmian w Regulaminie cmentarza komunalnego w Środzie Śląskiej i ew. zmian wysokości opłat cmentarnych wraz z rzeczowym uzasadnieniem,
  • • wykonywanie innych zadań niewskazanych w ppkt. a)-p), a wynikających z przepisów szczególnych i odrębnych oraz z zaleceń Burmistrza, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania cmentarza komunalnego i cmentarza wojennego - z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i odpowiedzialnością w stosunku do instytucji i osób trzecich
  • 8) Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt oraz zadań wynikających z ustawy o zwalczaniu chorób zakaźnych u zwierząt, w tym:
  • • wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną,
  • • zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom oraz ich wyłapywanie
  • 9) Nadzór nad pracami związanymi z tworzeniem, konserwacją i pielęgnacją zieleni
  • 10) Opiniowanie inwestycji w zakresie gospodarki zielenią
  • 11) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych dotyczących zieleni i organizacji przestrzeni publicznej ze źródeł poza budżetowych
  • 12) Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w szczególności:
  • • opracowanie i realizacja uchwały Rady Miejskiej w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie,
  • • tworzenie warunków do selektywnej zbiórki odpadów, jej promocja i wdrażanie oraz nadzór nad systemem selektywnej zbiorki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/ Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie branży elektrycznej w Wydziale Inwestycji

plac Wolności 5, Środa Śląska
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowanie, nadzór, koordynacja i odbiór oraz rozliczanie prac projektowych zlecanych przez Gminę, w szczególności:
  • a) koordynacja przygotowania, opracowywania, kompletowania, uzgadniania, weryfikacji i odbioru wszelkiej dokumentacji projektowo-budowlanej w zakresie branży elektrycznej, niezbędnej do przeprowadzenia przetargów na realizację inwestycji,
  • b) przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę, zgłoszeń rozpoczęcia robót oraz pozwoleń konserwatora zabytków, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • c) sporządzanie tzw. danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • d) analiza warunków technicznych, terenowych oraz ustalenie zakresu przyszłych opracowań koncepcyjnych i projektowych, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • e) przygotowywanie Opisów Przedmiotu Zamówienia na prace koncepcyjne, prace projektowe oraz na opracowanie PFU inwestycji budowlanych, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • f) udział w komisjach przetargowych, radach technicznych, naradach koordynacyjnych,
  • g) dokonywanie analiz, ocen, sprawdzeń dokumentacji projektowej oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad dokumentacji przez jednostkę projektową, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • h) współdziałanie z jednostkami projektowymi, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • i) rozpatrywanie odwołań instytucji, osób fizycznych oraz osób prawnych w zakresie przygotowywania do realizacji wskazanych zadań,
  • j) współpraca w zakresie pozyskiwania decyzji formalno-prawnych niezbędnych do realizacji inwestycji,
  • k) czuwanie nad jakością i terminowością wykonywanych prac, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • l) aktywne współuczestnictwo i skuteczna współpraca z innymi komórkami Urzędu Miejskiego oraz jednostkami organizacyjnymi i spółkami Gminy Środa Śląska w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych celem pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji, a następnie uczestnictwo przy ich rozliczaniu i prowadzeniu sprawozdawczości,
  • jak również:
  • m) koordynowanie i kontrola wykonywania robót budowlanych w branży elektrycznej w zakresie ich zgodności z projektem i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestniczenie przy końcowym rozliczaniu całości zadań,
  • n) kontrola prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzenia robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • o) organizowanie i uczestnictwo w odbiorach zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • p) kompletowanie dokumentów powykonawczych celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz niezbędnych do rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań inwestycyjnych i remontowych, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • q) współdziałanie w przygotowaniu umów dla planowanych zadań projektowych, inwestycyjnych i remontowych, w szczególności w zakresie branży elektrycznej,
  • r) sporządzanie sprawozdań z prac wydziału, sprawozdań dla potrzeb instytucji zewnętrznych, a także kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu,
  • s) inne zadania realizowane w Wydziale Inwestycji zlecone przez bezpośredniego przełożonego i/lub przełożonych wyższego szczebla
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant w Straży Miejskiej

plac Wolności 5, Środa Śląska
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
  • czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
  • współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
  • zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
  • ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
  • współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych, doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
  • informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
  • konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych/wartości pieniężnych dla gminy czynności kontrolne w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, prowadzenie działań prewencyjnych i profilaktycznych w placówkach oświatowych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia,
  • zabezpieczanie miejsc przestępstw i innych podobnych zdarzeń,
  • ścisła współpraca z Komendą Powiatową Policji i innymi służbami ratunkowymi,
  • reprezentowanie Urzędu w obchodach świąt państwowych, samorządowych i kościelnych,
  • wykonywanie innych prac w ramach działania Straży Miejskiej bądź zleconych przez bezpośredniego przełożonego i/lub Burmistrza/Z-ce Burmistrza
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant w Straży Miejskiej

plac Wolności 5, Środa Śląska
Wygasła: 04.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
  • czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
  • współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
  • zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
  • ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
  • współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych, doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
  • informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
  • konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych/wartości pieniężnych dla gminy czynności kontrolne w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, prowadzenie działań prewencyjnych i profilaktycznych w placówkach oświatowych,
  • prowadzenie postępowań w sprawach o wykroczenia,
  • zabezpieczanie miejsc przestępstw i innych podobnych zdarzeń,
  • ścisła współpraca z Komendą Powiatową Policji i innymi służbami ratunkowymi,
  • reprezentowanie Urzędu w obchodach świąt państwowych, samorządowych i kościelnych,
  • wykonywanie innych prac w ramach działania Straży Miejskiej bądź zleconych przez bezpośredniego przełożonego i/lub Burmistrza/Z-ce Burmistrza
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Wydziału Zamówień Publicznych

Wierzbowa 1, Środa Śląska
Wygasła: 25.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1) w zakresie zadań związanych z przygotowaniem i realizacją procedur zakupowych:
  • a) proponowanie i konsultowanie trybu dokonywania zakupów i zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane - w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym ustawę PZP, dyrektywy unijne, wytyczne programów operacyjnych i regulamin udzielania zamówień publicznych,
  • b) realizacja procedur zakupów i zamówień publicznych na dostawy towarów, wykonywanie usług i realizację robót budowlanych, w tym w formule „zaprojektuj i wybuduj" - zgodnie z w/w przepisami prawa dla zamówień dokonywanych na potrzeby wydziałów Urzędu Miejskiego oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
  • c) organizacja przetargów i innych procedur ustawowych (kompletowanie dokumentacji, przygotowanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, SIWZ, odpowiedzi na zapytania wykonawców, protokołów z przeprowadzonych postępowań oraz ogłoszeń o wyborze oferty, etc.),
  • d) prowadzenie postępowań negocjacyjnych, rozmów handlowych z zaproszonymi Wykonawcami;
  • e) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, negocjacyjnych i przewodniczenie pracom tych komisji;
  • f) weryfikacja umów zawieranych w ramach postępowań przetargowych i zakupowych;
  • g) uczestnictwo w rozprawach związanych z odwołaniami, skargami i sprawami sądowymi w postępowaniach o zamówienie publiczne;
  • h) sporządzanie opinii/ekspertyz/opracowań w zakresie stosowania ustawy
  • i) konsultacje prawne z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych oraz regulaminów zamówień publicznych dla pozaustawowych trybów zakupowych;
  • j) prowadzenie centralnego rejestru umów cywilnoprawnych, z wyłączeniem umów sporządzanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury oraz Wydział Organizacyjny,
  • 1) w zakresie zadań związanych z pełnieniem funkcji kierownika Wydziału:
  • a) kierowanie pracami wydziału WZP i realizacja celów określonych przez Burmistrza,
  • b) nadzór i kontrola zarządcza pracy pozostałych pracowników wydziału WZP,
  • c) przygotowywanie i aktualizacja rocznych planów zamówień publicznych dla zamawiającego jakim jest Gmina Środa Śląska - w ściślej współpracy z kierownikami wydziałów Urzędu Miejskiego i gminnych jednostek organizacyjnych oraz kierownikiem zamawiającego;
  • d) przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza oraz ewentualnych uchwał Rady Miejskiej w zakresie zadań realizowanych przez wydział WZP;
  • e) inicjowanie, opracowywanie, wyjaśnianie, konsultowanie i dokonywanie zmian Regulaminu udzielania zamówień publicznych określającego szczegółowy zakres postępowania gminnych jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Urzędu Miejskiego w tym zakresie,
  • f) przygotowanie i aktualizacja danych do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronę internetową Urzędu Miejskiego z zakresu działania wydziału WZP,
  • g) sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji wynikających z zadań realizowanych przez wydział WZP oraz sprawozdań budżetowych;
  • h) aktywne współdziałanie z kierownikami wydziałów i jednostek organizacyjnych w zakresie funkcjonowania systemu zamówień w Gminie Środa Śląska i eliminacji błędów lub uchybień systemowych;
  • i) wykonywanie innych prac w ramach działania wydziału bądź zleconych systemowo, cyklicznie lub doraźnie przez Burmistrza lub osobę działająca w jego zastępstwie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ Inspektor ds. przygotowania i realizacji inwestycji drogowych

Wierzbowa 1, Środa Śląska
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje przygotowanie, nadzór, koordynację, odbiór oraz rozliczanie prac projektowych i robót drogowych zlecanych przez Gminę, w szczególności:
  • a) koordynacja przygotowania, opracowywania, kompletowania, uzgadniania, weryfikacji i odbioru wszelkiej dokumentacji projektowo-budowlanej niezbędnej do przeprowadzenia przetargów na roboty budowlane oraz realizacji inwestycji budowlanych, szczególnie w zakresie prac projektowych w branży drogowej,
  • b) sporządzanie projektów i/lub kosztorysów w zakresie budowy/przebudowy dróg, chodników, ciągów pieszo-jezdnych, ścieżek rowerowych, parkingów, zjazdów, przepustów drogowych, mostków, kładek drogowych, itp
  • c) przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę, zgłoszeń rozpoczęcia robót oraz pozwoleń konserwatora zabytków,
  • d) sporządzanie tzw. wytycznych i danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania,
  • e) analiza warunków technicznych, terenowych oraz ustalenie zakresu przyszłych opracowań koncepcyjnych i projektowych,
  • f) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia na prace koncepcyjne, prace projektowe oraz na opracowanie PFU inwestycji w zakresie: budowy/przebudowy dróg, chodników, ciągów pieszo-jezdnych, ścieżek rowerowych, parkingów, zjazdów i przepustów drogowych, mostków, kładek drogowych, itp
  • g) udział w komisjach przetargowych, radach technicznych, naradach koordynacyjnych dot. prac koncepcyjnych/projektowych/ budowlanych w branży drogowej
  • h) dokonywanie analiz, ocen, sprawdzeń dokumentacji projektowej w branży drogowej oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad dokumentacji przez jednostkę projektową,
  • i) współdziałanie z jednostkami projektowymi,
  • j) rozpatrywanie odwołań instytucji, osób fizycznych oraz osób prawnych w zakresie przygotowania do realizacji wskazanych zadań,
  • k) współpraca w zakresie pozyskiwania decyzji formalno-prawnych lub innych dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji/remontów w branży drogowej,
  • I) nadzorowanie przygotowania i realizacji procedur wg reżimu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • m) czuwanie nad jakością i terminowością wykonywanych prac koncepcyjnych/projektowych/ budowlanych w branży drogowej
  • n) aktywne współuczestnictwo i skuteczna współpraca z innymi komórkami Urzędu Miejskiego oraz jednostkami organizacyjnymi i spółkami Gminy Środa Śląska w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych celem pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji w branży drogowej, a następnie uczestnictwo przy ich rozliczaniu i prowadzeniu sprawozdawczości,
  • jak również:
  • o) koordynowanie i kontrola wykonania robót budowlanych w branży drogowej w zakresie ich zgodności z projektem, sztuką budowlaną i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestniczenie przy końcowym odbiorze i rozliczenie całości zadań,
  • p)kontrola prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzenia robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w branży drogowej
  • q) organizowanie i uczestnictwo w odbiorach zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych w branży drogowej,
  • r) kompletowanie dokumentów powykonawczych celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz niezbędnych do rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań inwestycyjnych i remontowych w branży drogowej,
  • s) współdziałanie w przygotowaniu umów dla planowanych zadań projektowych, inwestycyjnych i remontowych w branży drogowej i konsultowanie ich z radcą prawnym,
  • t) wsparcie sporządzania sprawozdań z prac wydziału, sprawozdań dla potrzeb instytucji zewnętrznych, a także kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu,
  • u) wsparcie realizacji uchwał w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków sposobu ich rozliczania i kontroli
  • v) inne zadania realizowane w Wydziale WIN zlecone przez bezpośredniego przełożonego i/lub zlecone systemowo bądź doraźnie przez przełożonych wyższego szczebla
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. przedsiębiorczości i NGO

Środa Śląska
Wygasła: 04.12.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. dokumentacji projektowo-inwestycyjnej

Środa Śląska
Wygasła: 12.06.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. dokumentacji projektowo-inwestycyjnej

Środa Śląska
Wygasła: 28.05.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne