1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. YPS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

YPS sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. RUSKA 51B / 103

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Asystent Zarządu

Rynek 30, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie Zarządu w zadaniach administracyjnych
  • wsparcie Zarządu w codziennej pracy
  • zarządzanie kalendarzem i organizowanie spotkań
  • przypominanie o ważnych zadaniach i deadline'ach
  • wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, przygotowywanie dokumentacji itp
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
  • odpowiedzialność za właściwy przepływ informacji
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (elektronicznej i tradycyjnej)
  • systematyczna archiwizacja dokumentów
  • przygotowywanie ofert z zakresu pośrednictwa nieruchomości według wcześniej przygotowanego wzoru
  • wysyłanie ofert do kontrahentów i potencjalnych klientów
  • przygotowywanie analiz finansowych dotyczących inwestycji
Pokaż więcej >>
od 4600 do 6900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / księgowa

Wrocław
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie księgowości dla kilku Spółek;
  • Przegląd polityki rachunkowości pod względem zgodności z przepisami oraz charakterem działalności firmy;
  • Prowadzenie polityki podatkowej oraz optymalizacja podatkowa;
  • Standaryzacja, optymalizacja i aktualizacja procesów i procedur księgowych;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych;
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz audytorami;
  • Zarządzanie działem księgowości,
  • Opracowanie i wdrożenie procedur, usprawnień systemu księgowego i procesów księgowych;
  • Raportowanie na potrzeby wewnętrzne;
  • Udział w tworzeniu strategii finansowej firmy;
  • Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli;
  • Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Zarządu

Rynek 30, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie Zarządu w zadaniach administracyjnych
  • wsparcie Zarządu w codziennej pracy
  • zarządzanie kalendarzem i organizowanie spotkań
  • przypominanie o ważnych zadaniach i deadline'ach
  • wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, przygotowywanie dokumentacji itp
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
  • odpowiedzialność za właściwy przepływ informacji
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (elektronicznej i tradycyjnej)
  • systematyczna archiwizacja dokumentów
  • przygotowywanie ofert z zakresu pośrednictwa nieruchomości według wcześniej przygotowanego wzoru
  • wysyłanie ofert do kontrahentów i potencjalnych klientów
  • przygotowywanie analiz finansowych dotyczących inwestycji
Pokaż więcej >>
od 4600 do 6900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa

Wrocław
Wygasła: 24.05.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie pełnej księgowości kilku Spółek (2 większe, 1 średnia i 3 malutkie - łącznie zatrudnionych pracowników - 4)
  • bieżąca analiza kont księgowych i generowanie przelewów oraz kontrolowanie prawidłowości transakcji finansowych
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT – oraz innych niezbędnych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi US, GUS, NBP oraz audytorami
  • sporządzanie bilansów oraz sprawozdań finansowych dla Spółek
  • sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne Spółek
  • obsługa kadrowo- płacowa pracowników firmy
  • weryfikacja i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych (w tym przygotowywanie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej umów cywilnoprawnych)
  • koordynowanie szkoleń BHP i terminowości badań lekarskich
  • organizacja własnej pracy
Pokaż więcej >>
od 5500 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager - Kierownik Hostelu

Rynek 30, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 21.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Witam
  • szukamy osoby do obsługi Hostelu
  • Do zadań zatrudnionej osoby należeć będą następujące obowiązki:
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie hostelu i realizację założonych celów,
  • dbałość o jakość świadczonych usług i bardzo dobre relacje z Gośćmi,
  • nadzór nad pracownikami hostelu i bieżące prowadzenie szkoleń dla zespołu w zakresie obowiązujących standardów pracy,
  • rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników,
  • kontakt z klientami biznesowymi i odpowiednia dbałość o powstałe relacje,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku hostelu na portalach i nie tylko,
  • ścisła współpraca z Dyrektorem Obiektu w obszarze rozwoju działalności hostelu i planowaniu działań marketingowo-sprzedażowych
Pokaż więcej >>
od 5500 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Zarządu

Wrocław
Wygasła: 11.02.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie Zarządu w zadaniach administracyjnych
  • wsparcie Zarządu w codziennej pracy
  • zarządzanie kalendarzem i organizowanie spotkań
  • przypominanie o ważnych zadaniach i deadline'ach
  • wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
  • współpraca z Działem Księgowości w zakresie wybranych zadań, w tym fakturowanie klientów, rozliczenia płatności, przygotowywanie dokumentacji itp
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
  • odpowiedzialność za właściwy przepływ informacji
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej (elektronicznej i tradycyjnej)
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne