1. Pracodawca
  2. Suwałki
  3. URZĄD MIEJSKI W SUWAŁKACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIEJSKI W SUWAŁKACH

Suwałki, ul. Adama Mickiewicza 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 7 )

Inspektor w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Ważna do: 30.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora w Wydziale Spraw Społecznych i Zdrowia Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:
  • 1. Realizacja procedur konkursowych dotyczących powierzenia organizacjom pozarządowym zadań publicznych w zakresie działalności na rzecz osób z niepełnosprawnością oraz ochrony i promocji zdrowia, w tym działalności leczniczej w rozumieniu ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej
  • 2. Sporządzanie projektów umów na realizację zadań powierzonych organizacjom pozarządowym, przeprowadzanie kontroli ich realizacji, weryfikacja sprawozdań z realizacji powierzonych zadań
  • 3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań samorządu z zakresu zdrowia publicznego
  • 4. Prowadzenie spraw związanych z realizacją programów polityki zdrowotnej
  • 5. Prowadzenie procedur konkursowych w celu wyłonienia realizatorów programów polityki zdrowotnej oraz działań w zakresie profilaktyki zdrowotnej, przygotowywanie projektów umów, monitorowanie realizacji zawartych umów, przeprowadzanie kontroli wykorzystania środków finansowych przekazanych podmiotom zewnętrznym, rozliczanie zawartych umów
  • 6. Organizowanie i nadzorowanie działań w zakresie profilaktyki zdrowotnej
  • 7. Opracowywanie raportów, informacji i sprawozdań z realizacji programów polityki zdrowotnej oraz działań w zakresie profilaktyki zdrowotnej
  • 8. Współpraca z podmiotami medycznymi, podmiotami prowadzącymi apteki ogólnodostępne i jednostkami organizacyjnymi Miasta Suwałki
  • 9. Realizacja zadań wynikających z budżetu obywatelskiego
  • 10. Koordynacja i współpraca przy opracowaniu, wdrażaniu, monitoringu i realizacji programów z zakresu ochrony zdrowia oraz strategii rozwiązywania problemów społecznych
  • 11. Sporządzanie projektu planu dochodów i wydatków budżetu Miasta w zakresie prowadzonych spraw
  • 12. Sporządzanie sprawozdań finansowo-merytorycznych w zakresie prowadzonych spraw
  • 13. Przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej w Suwałkach, jej komisji i Kolegium Prezydenta Miasta Suwałk
  • 14. Aktualizowanie komputerowej bazy danych z zakresu prowadzonych spraw, a także sporządzania i przekazywania informacji do BIP oraz na stronę internetową urzędu
Pokaż więcej >>
Ważna do: 30.04.2024

Inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku inspektora w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:
  • 1. Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Miasta Suwałki na budowie, upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych danej budowy w ramach dokumentacji projektowej, przepisów Prawa Budowlanego oraz umowy o jej realizację. W czasie trwania budowy sprawuje kontrolę jej przebiegu w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Miasta Suwałki i przyszłych użytkowników. Odpowiada za prowadzenie dokumentów rozliczających roboty, sporządza zestawienia z poniesionych nakładów z uwzględnieniem przyznanych limitów, przygotowuje niezbędną do przetargów dokumentację
  • 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego
  • 3. Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie powierzonych zadań
  • 4. Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji dotyczących wykonywanych zadań
  • 5. Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia
  • 6. Przejawianie inicjatywy w celu zapewnienia pełnej realizacji powierzonych zadań
  • 7. Bieżące załatwianie otrzymanej korespondencji
  • 8. Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach
  • 9. Zgłaszanie wniosków w sprawie usprawnienia pracy, postępu techniczno-ekonomicznego i organizacyjnego
  • 10. Bieżąca współpraca z Wydziałami UM, Zakładem Energetycznym, PWiK i ZDiZ
  • w zakresie zagadnień technicznych posiadanej specjalności
  • 11. Przygotowanie planowanych do realizacji inwestycji pod względem formalno-prawnym tj.:
  •  planowanie remontów jednostek miejskich, przygotowywanie zakresów robót do przetargu,
  •  przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych inwestycji,
  •  wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, zgodnych
  • z rodzajem pracy określonym w umowie o pracę i nie wykraczających poza zakres tej umowy
  • 12. Udział w opiniowaniu i odbiorze zlecanej dokumentacji projektowej w zakresie branży drogowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru robót drogowych w Wydziale Inwestycji

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:
  • 1. Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Miasta Suwałki na budowie, upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych danej budowy w ramach dokumentacji projektowej, przepisów Prawa Budowlanego oraz umowy o jej realizację. W czasie trwania budowy sprawuje kontrolę jej przebiegu w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Miasta Suwałki i przyszłych użytkowników. Odpowiada za prowadzenie dokumentów rozliczających roboty, sporządza zestawienia z poniesionych nakładów z uwzględnieniem przyznanych limitów, przygotowuje niezbędną do przetargów dokumentację
  • 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego
  • 3. Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający prawidłowe wykonanie powierzonych zadań
  • 4. Znajomość obowiązujących przepisów i instrukcji dotyczących wykonywanych zadań
  • 5. Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia
  • 6. Przejawianie inicjatywy w celu zapewnienia pełnej realizacji powierzonych zadań
  • 7. Bieżące załatwianie otrzymanej korespondencji
  • 8. Stałe podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych oraz udział w szkoleniach
  • 9. Zgłaszanie wniosków w sprawie usprawnienia pracy, postępu techniczno-ekonomicznego i organizacyjnego
  • 10. Bieżąca współpraca z Wydziałami UM, Zakładem Energetycznym, PWiK i ZDiZ w zakresie zagadnień technicznych posiadanej specjalności
  • 11. Przygotowanie planowanych do realizacji inwestycji pod względem formalno-prawnym tj.:
  • - planowanie remontów jednostek miejskich, przygotowywanie zakresów robót do przetargu,
  • - przygotowywanie kosztorysów inwestorskich dla planowanych inwestycji,
  • - wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, zgodnych z rodzajem pracy określonym w umowie o pracę i nie wykraczających poza zakres tej umowy
  • 12. Udział w opiniowaniu i odbiorze zlecanej dokumentacji projektowej w zakresie branży drogowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik w Wydziale Inwestycji

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 29.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do zakresu głównych zadań wykonywanych na stanowisku należą sprawy z zakresu planowania, realizacji, nadzoru inwestycji i remontów finansowanych z budżetu Miasta i środków zewnętrznych, a w szczególności:
  • 1) przygotowanie i nadzór nad realizacją inwestycji miejskich obejmujących w szczególności budowę, rozbudowę, przebudowę oraz remonty infrastruktury miejskiej,
  • 2) przygotowywanie koncepcji i projektów planów rozwoju, modernizacji i remontów infrastruktury drogowej, teletechnicznej, elektrycznej i pozostałej infrastruktury miejskiej,
  • 3) przygotowywanie opinii oraz szacunku kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych miasta,
  • 4) sporządzanie informacji i sprawozdań z realizacji rzeczowo-finansowej inwestycji i remontów miejskich i inwestycyjnych inicjatyw społecznych,
  • 5) sprawowanie nadzoru inwestycyjnego nad inwestycjami i remontami finansowanymi z budżetu miasta i jednostek organizacyjnych, zadań realizowanych w ramach inwestycyjnych inicjatyw społecznych, dokonywanie odbioru inwestycji,
  • 6) przygotowywanie części merytorycznej i harmonogramów rzeczowo – finansowych do wniosków o dofinansowanie zadań oraz sprawozdań i informacji z realizacji zadań finansowanych ze źródeł pozabudżetowych w tym ze środków UE, udział w pracach komisji i postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
  • 7) uzyskiwanie pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub na terenie objętym ochroną konserwatorską,
  • 8) uzyskiwanie pozwoleń wodnoprawnych, pozwoleń na budowę, zezwoleń na usunięcie drzew kolidujących z inwestycją, zezwoleń na realizację inwestycji drogowych, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i o warunkach zabudowy,
  • 9) zgłaszanie robót niewymagających pozwolenia na budowę, rozpoczęcia budowy, zawiadomień o zakończeniu budowy, uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektu budowlanego, przekazywanie placów budów wykonawcom robót,
  • 10) składanie wniosków o wszczęcie i udział w postępowaniu administracyjnym o ustalenie wysokości odszkodowania z tytułu przejętych nieruchomości,
  • 11) prowadzenie spraw związanych z realizacją budżetu obywatelskiego,
  • 12) realizacja zadań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej, w tym wypełnianie obowiązków koordynatora ds. dostępności architektonicznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Energetyk Miejski - Główny Specjalista

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku energetyka miejskiego (głównego specjalisty) będzie należało w szczególności:
  • 1) udział w kształtowaniu polityki oraz określaniu strategicznych kierunków rozwoju Miasta w zakresie energetyki, ochrony klimatu oraz gospodarki niskoemisyjnej, zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, poprzez opracowanie, aktualizowanie oraz integrowanie strategicznych dokumentów i planów zarządzania energią i klimatem,
  • 2) koordynowanie działań określonych w strategicznych planach dotyczących energetyki i adaptacji do zmian klimatu,
  • 3) podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.:
  • a) koordynacji prac związanych z tworzeniem i prowadzeniem grupy zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej, cieplnej i paliw płynnych;
  • b) analizy i aprobaty umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu;
  • c) analizowania zapotrzebowania gminnych jednostek organizacyjnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie;
  • d) monitoringu i analizy zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach);
  • e) monitorowania budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych;
  • f) zapewnienia udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska;
  • g) współpracy z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią w tym reprezentowanie Miasta w Suwalskim Klastrze Energetycznym „Nowa Suwalska Energia”;
  • h) rozpowszechnienia dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro – ekologicznych zachowań, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii,
  • 4) sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań o realizacji programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej;
  • 5) ochrona klimatu, działania w zakresie osiągania neutralności klimatycznej dla budynków użyteczności publicznej, koordynacji inwentaryzacji emisji gazów cieplarnianych, źródeł ogrzewania i instalacji OZE,
  • 6) identyfikacja budynków publicznych zarządzanych przez Gminę, w celu poprawy efektywności energetycznej, montażu instalacji OZE i innych środków, które uczynią je neutralnymi dla klimatu,
  • 7) aktualizacja i integracji gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych np. w planach gospodarki niskoemisyjnej oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną,
  • 8) tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu;
  • 9) nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta,
  • 10) koordynacja i monitorowania realizacji planów gospodarki nisko emisyjnej i energetycznej,
  • 11) organizowanie i monitorowania procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście,
  • 12) opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich,
  • 13) uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta,
  • 14) inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego,
  • 15) inicjowanie i koordynowanie działań związanych z promowaniem, rozwojem elektromobilności w Mieście i zapewnieniem realizacji przez Miasto zadań wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, podejmowanie działań w celu zwiększenia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przez Miasto; sporządzanie informacji dotyczącej udziału procentowego pojazdów elektrycznych bądź napędzanych gazem ziemnym w użytkowanej flocie pojazdów; współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w celu pozyskania niezbędnych danych; współdziałanie w zakresie stworzenia w Mieście infrastruktury wykorzystania paliw alternatywnych i ładowania pojazdów w transporcie; podejmowanie działań w celu promowania używania samochodów elektrycznych przez mieszkańców Miasta,
  • 16) opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Energetyk Miejski - Główny Specjalista

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 02.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku energetyka miejskiego (głównego specjalisty) będzie należało w szczególności:
  • 1) udział w kształtowaniu polityki oraz określaniu strategicznych kierunków rozwoju Miasta w zakresie energetyki, ochrony klimatu oraz gospodarki niskoemisyjnej, zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, poprzez opracowanie, aktualizowanie oraz integrowanie strategicznych dokumentów i planów zarządzania energią i klimatem,
  • 2) koordynowanie działań określonych w strategicznych planach dotyczących energetyki i adaptacji do zmian klimatu,
  • 3) podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.:
  • a) koordynacji prac związanych z tworzeniem i prowadzeniem grupy zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej, cieplnej i paliw płynnych;
  • b) analizy i aprobaty umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu;
  • c) analizowania zapotrzebowania gminnych jednostek organizacyjnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie;
  • d) monitoringu i analizy zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach);
  • e) monitorowania budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych;
  • f) zapewnienia udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska;
  • g) współpracy z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią w tym reprezentowanie Miasta w Suwalskim Klastrze Energetycznym „Nowa Suwalska Energia”;
  • h) rozpowszechnienia dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro – ekologicznych zachowań, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie Miasta, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii,
  • 4) sporządzanie okresowych informacji i sprawozdań o realizacji programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy efektywności energetycznej;
  • 5) ochrona klimatu, działania w zakresie osiągania neutralności klimatycznej dla budynków użyteczności publicznej, koordynacji inwentaryzacji emisji gazów cieplarnianych, źródeł ogrzewania i instalacji OZE,
  • 6) identyfikacja budynków publicznych zarządzanych przez Gminę, w celu poprawy efektywności energetycznej, montażu instalacji OZE i innych środków, które uczynią je neutralnymi dla klimatu,
  • 7) aktualizacja i integracji gminnych strategii służących poprawie jakości powietrza zawartych np. w planach gospodarki niskoemisyjnej oraz założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, paliwa gazowe i energię elektryczną,
  • 8) tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu;
  • 9) nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta,
  • 10) koordynacja i monitorowania realizacji planów gospodarki nisko emisyjnej i energetycznej,
  • 11) organizowanie i monitorowania procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście,
  • 12) opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich,
  • 13) uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta,
  • 14) inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego,
  • 15) inicjowanie i koordynowanie działań związanych z promowaniem, rozwojem elektromobilności w Mieście i zapewnieniem realizacji przez Miasto zadań wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, podejmowanie działań w celu zwiększenia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przez Miasto; sporządzanie informacji dotyczącej udziału procentowego pojazdów elektrycznych bądź napędzanych gazem ziemnym w użytkowanej flocie pojazdów; współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w celu pozyskania niezbędnych danych; współdziałanie w zakresie stworzenia w Mieście infrastruktury wykorzystania paliw alternatywnych i ładowania pojazdów w transporcie; podejmowanie działań w celu promowania używania samochodów elektrycznych przez mieszkańców Miasta,
  • 16) opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym – Archiwum Zakładowe Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżące opracowanie materiałów archiwalnych zgodnie z zasadami metodyki archiwalnej oraz przyjętymi procedurami,
  • inwentaryzacja oraz ewidencjonowanie materiałów archiwalnych (w przyszłości z wykorzystaniem elektronicznego systemu informacji archiwalnej),
  • gromadzenie akt wytworzonych przez komórki organizacyjne urzędu z podziałem na odpowiednie kategorie archiwalne, po 2-letnim okresie przechowywania w komórce merytorycznej,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia środków ewidencyjnych na których materiały archiwalne i dokumentacja niearchiwalna trafią do archiwum,
  • odpowiednie przechowywanie, zabezpieczanie oraz ewidencjonowanie akt,
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której okres przechowywania upłynął,
  • przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z archiwum państwowym odpowiedzialnym za dane archiwum zakładowe oraz przechowywane w nim materiały,
  • zapewnienie dostępu do przechowywanej dokumentacji pracownikom komórek organizacyjnych urzędu,
  • sporządzanie dokumentacji emerytalno-rentowej byłym pracownikom zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, których założycielem był wojewoda Suwalski,
  • obsługa elektronicznego obiegu dokumentów SmartDoc
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach

Adama Mickiewicza 1, Suwałki
Wygasła: 11.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie programów ochrony środowiska miasta
  • Prowadzenie spraw z zakresu ochrony powietrza, ochrony przed hałasem, wibracjami i promieniowaniem, ochrony wód, gleby i ziemi
  • Realizacja zadań w zakresie odbioru odpadów komunalnych i postępowaniem z odpadami innymi niż komunalne
  • Prowadzenie nadzoru w zakresie prawidłowego postępowania ze ściekami komunalnymi
  • Prowadzenie procedur administracyjnych związanych z wydawaniem decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
  • Monitoring zamkniętego składowiska odpadów
  • Prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem, funkcjonowaniem oraz zniesieniem form ochrony przyrody na terenie miasta
  • Podejmowanie działań służących popularyzacji zagadnień dotyczących ochrony środowiska i przyrody
  • Prowadzenie kontroli oraz zlecanie badań w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska
  • Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
  • Prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i krzewów wymagających zezwolenia
  • Nadzór nad gospodarką leśną, bieżącym utrzymaniem terenów zieleni, zakładaniem nowych terenów oraz nasadzeniami
  • Nadzór nad bieżącym utrzymaniem koryta i nabrzeży rzeki Czarna Hańcza
  • Prowadzenie spraw związanych z utrzymywaniem zwierząt na terenie miasta we tym zwalczania bezdomności oraz opieki nad bezdomnymi zwierzętami, wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznawanych za agresywne
  • Organizowanie i nadzór nad postepowaniem ze zwłokami zwierzęcymi
  • Opiniowanie oraz wydawanie decyzji w sprawach koncesji na poszukiwanie lub rozpoznawanie złóż kopalin oraz wydobywanie złóż kopalin
  • Nadzór, przyjmowanie zgłoszeń, zatwierdzanie projektów robót i prac geologicznych
  • Nadzór nad utrzymaniem miejsc pamięci narodowej i pomników
  • Wydawanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok
  • Sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem cmentarza komunalnego
  • Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem targowisk
  • Nadzór nad działalnością z zakresu utrzymania czystości i porządku w mieście
  • Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia miasta w energię cieplną, elektryczną i gaz
  • Sprawowanie nadzoru właścicielskiego, dokonywanie analiz funkcjonowania komunalnych jednostek organizacyjnych miasta oraz obsługa techniczno-administracyjna związana z realizacją zadań Prezydenta, jako organu spółek komunalnych
  • Nadzorowanie działalności jednostek podległych
  • Nadzorowanie realizacji Programu rozwoju budownictwa komunalnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne