1. Pracodawca
  2. Nadarzyn
  3. OMIGRAF sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

OMIGRAF sp. z o.o.

KAJETANY, UL. BZÓW 12

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Puławska 474, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości Spółki [m. in. kontrola merytoryczna, dekretacja i księgowanie dokumentów, rozliczanie podatku VAT i podatku CIT, sporządzanie deklaracji podatkowych, kontrola i analiza zapisów w księgach oraz uzgadnianie i rozliczanie kont rozrachunkowych],
  • Sporządzanie i podpisywanie sprawozdań finansowych,
  • Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Dyrektora Finansowego,
  • Udział w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi jak US, ZUS, GUS,
  • Wsparcie w rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków unijnych
Pokaż więcej >>
od 8000 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Puławska 474, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Pełna obsługa administracyjna biura,
  • Realizacja bieżących czynności administracyjnych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura,
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne,
  • Przygotowywanie pism służbowych, kontraktów i dokumentów zgodnie z standardami Spółki,
  • Obsługa dokumentacji sprzedaży, zakupu,
  • Współpraca z działem księgowym oraz kadrowym,
  • Administracja przelewów,
  • Nadzór nad rozliczeniami
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Słoneczna 116A, Stara Iwiczna (pow. piaseczyński)
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Prezentacja oferty firmy dla potencjalnych klientów z branży,
  • Współpraca z działami celem dopilnowania realizacji założonych celów,
  • Wyszukiwanie partnerów i perspektyw wzrostu dla przedsiębiorstwa,
  • Dbałość o wzrost i rentowność produktów,
  • Realizowanie strategii produktowej,
  • Praca w oparciu o analizę danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne