1. Pracodawca
  2. Tarnowo Podgórne
  3. GMINA TARNOWO PODGÓRNE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA TARNOWO PODGÓRNE

Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (40) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 39 )

Projektant w Biurze Projektów Drogowych w Urzędzie Gminy Tarnowo Podgórne

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Ważna do: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych drogowych oraz projektów organizacji ruchu do realizacji na terenie Gminy Tarnowo Podgórne,
  • Wizje terenu objętego planowaną inwestycją,
  • Współpraca z Wydziałem Infrastruktury Drogowej w zakresie realizowanych projektów drogowych,
  • Współpraca z projektantami branżowymi, koordynacja prac projektowych różnych branż w ramach projektu drogowego,
  • Weryfikacja i aktualizacja posiadanej prze Gminę dokumentacji projektowej,
  • Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia na budowę, przebudowę, remont dróg wraz z infrastrukturą drogową,
Pokaż więcej >>
Ważna do: 26.04.2024

Projektant w Biurze Projektów Drogowych

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 22.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych drogowych oraz projektów organizacji ruchu do realizacji na terenie Gminy Tarnowo Podgórne,
  • Wizje terenu objętego planowaną inwestycją,
  • Współpraca z Wydziałem Infrastruktury Drogowej w zakresie realizowanych projektów drogowych,
  • Współpraca z projektantami branżowymi, koordynacja prac projektowych różnych branż w ramach projektu drogowego,
  • Weryfikacja i aktualizacja posiadanej prze Gminę dokumentacji projektowej,
  • Uczestniczenie w opracowywaniu dokumentacji przetargowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia na budowę, przebudowę, remont dróg wraz z infrastrukturą drogową,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości w Księgowym Centrum Usług Wspólnych

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 15.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań na stanowisku pracy :
  • 1. Obsługa finansowo – księgowa jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie dochodów i wydatków budżetowych w Księgowym Centrum Usług Wspólnych:
  • - prowadzenie analityki należności wszystkich przypisanych dochodów jednostek obsługiwanych oraz dochodów Skarbu Państwa dot. Ośrodka Pomocy Społecznej,
  • - dekretowanie i księgowanie wszystkich dokumentów związanych z dochodami, realizowanymi przez jednostki (głównie Ośrodek Pomocy Społecznej i Ośrodek Sportu i Rekreacji),
  • - monitorowanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych w zakresie należności oraz terminowe egzekwowanie należności,
  • - dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych,
  • - wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności,
  • - przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych,
  • - wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych,
  • - sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT,
  • - rozliczanie kas fiskalnych,
  • - przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej łącznie z dyspozycją przekazywania dochodów jednostek oraz podatku VAT
  • - współudział w opracowaniu projektów planów finansowych jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt
  • 2. Prowadzenie akt spraw
  • - prowadzenie akt spraw zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną,
  • - przygotowywanie akt do archiwum zakładowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie Podgórnym

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 14.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • kierowanie i organizowanie pracy OPS w sposób zapewniający legalność, skuteczność i efektywność wykonywania zadań jednostki;
  • zarządzenie kadrami i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników OPS;
  • reprezentowanie OPS na zewnątrz;
  • analizowanie potrzeb pomocy społecznej w Gminie Tarnowo Podgórne oraz ustalanie i planowanie form pomocy w tym zakresie;
  • współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami i związkami wyznaniowymi, podmiotami ekonomii społecznej i innymi podmiotami w celu realizacji zadań pomocy społecznej;
  • pobudzanie aktywności społecznej i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych;
  • inicjowanie działań zapobiegawczych degradacji osób, rodzin i grup społecznych;
  • opracowywanie, aktualizacja oraz skuteczne i efektywne wdrażanie strategicznych programów i planów w zakresie pomocy społecznej i innych zadań realizowanych przez OPS;
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących zadań wykonywanych przez OPS;
  • opracowywanie informacji i analiz problemowych, ekspertyz oraz prognoz w zakresie pomocy społecznej;
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach określonych w ustawie o pomocy społecznej oraz innych ustawach zgodnie z posiadanymi upoważnieniami;
  • podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizacje zadań OPS, w tym z UE;
  • opracowywanie planu finansowego ośrodka oraz nadzór nad prawidłową realizacją budżetu
  • prowadzenie prawidłowej pod względem racjonalności, legalności, gospodarności i zasadności polityki finansowej;
  • dysponowanie powierzonym mieniem w zakresie zwykłego zarządu;
  • zapewnienie jawności i przejrzystości finansów publicznych, sprawozdawczość budżetowa;
  • nadzorowanie zamówień publicznych jednostki;
  • organizowanie systemu kontroli zarządczej w Ośrodku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych oraz wymiaru i księgowości podatku

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 24.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań na stanowisku pracy :
  • 1) Ustalanie wymiaru podatku od środków transportowych:
  • a) przyjmowanie i sprawdzanie deklaracji DT-1,
  • b) wysyłanie wezwań do podatników, celem złożenia przez nich deklaracji DT-1,
  • c) wprowadzanie nowych podatników,
  • d) dokonywanie przypisów i odpisów w trakcie roku podatkowego
  • 2) Prowadzenie księgowości podatkowej w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego od osób fizycznych oraz podatku od środków transportowych:
  • a) opracowywanie dowodów wpłat, sprawdzanie tytułów wpłaty, identyfikatora podatnika, rozliczanie wpłaty dokonanej po terminie płatności,
  • b) księgowanie na kontach podatników,
  • c) wystawianie postanowień o rozliczeniu wpłaty dokonanej po terminie płatności
  • 3) Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan należności:
  • a) sprawdzanie stanu konta podatnika,
  • b) pobieranie wniosku i opłaty skarbowej od podatnika
  • 4) Wydawanie innych zaświadczeń w zakresie płatności podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych
  • 5) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie umarzania zaległości podatkowych:
  • a) opracowywanie wniosków,
  • b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
  • c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
  • d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
  • e) przygotowywanie stosownej decyzji,
  • f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
  • g) wysyłanie decyzji
  • 6) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie odraczania terminu płatności lub rozłożenia zapłaty na raty:
  • a) opracowywanie wniosków,
  • b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
  • c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
  • d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
  • e) przygotowywanie stosownej decyzji,
  • f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
  • g) wysyłanie decyzji
  • 7) Obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw w tym informowanie o obowiązujących przepisach prawnych i pomoc przy wypełnianiu wniosków i formularzy
  • 8) Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
  • 9) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych oraz wymiaru i księgowości podatku

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 27.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań na stanowisku pracy :
  • 1) Ustalanie wymiaru podatku od środków transportowych:
  • a) przyjmowanie i sprawdzanie deklaracji DT-1,
  • b) wysyłanie wezwań do podatników, celem złożenia przez nich deklaracji DT-1,
  • c) wprowadzanie nowych podatników,
  • d) dokonywanie przypisów i odpisów w trakcie roku podatkowego
  • 2) Prowadzenie księgowości podatkowej w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego od osób fizycznych oraz podatku od środków transportowych:
  • a) opracowywanie dowodów wpłat, sprawdzanie tytułów wpłaty, identyfikatora podatnika, rozliczanie wpłaty dokonanej po terminie płatności,
  • b) księgowanie na kontach podatników,
  • c) wystawianie postanowień o rozliczeniu wpłaty dokonanej po terminie płatności
  • 3) Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan należności:
  • a) sprawdzanie stanu konta podatnika,
  • b) pobieranie wniosku i opłaty skarbowej od podatnika
  • 4) Wydawanie innych zaświadczeń w zakresie płatności podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych
  • 5) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie umarzania zaległości podatkowych:
  • a) opracowywanie wniosków,
  • b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
  • c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
  • d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
  • e) przygotowywanie stosownej decyzji,
  • f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
  • g) wysyłanie decyzji
  • 6) Prowadzenie rejestru i załatwianie wniosków w zakresie odraczania terminu płatności lub rozłożenia zapłaty na raty:
  • a) opracowywanie wniosków,
  • b) zbieranie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia wniosków,
  • c) ustalanie stanu zaległości i odsetek za zwłokę,
  • d) przekazywanie wniosków do rozpatrzenia Wójtowi,
  • e) przygotowywanie stosownej decyzji,
  • f) wystawienie zaświadczenia o pomocy de minimis,
  • g) wysyłanie decyzji
  • 7) Obsługa interesantów w zakresie prowadzonych spraw w tym informowanie o obowiązujących przepisach prawnych i pomoc przy wypełnianiu wniosków i formularzy
  • 8) Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. zagospodarowania przestrzennego i zagadnień srodowiskowych w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Gminy Tarnowo

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 23.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków na stanowisku pracy:
  • 1) Prowadzenie postępowań w sprawie inwestycji mogących znacząco oddziaływać na środowisko, zgodnie z ustawą z 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie (…):
  • a) analiza złożonych wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  • b) uzgadnianie z właściwymi organami postępowań w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
  • c) przygotowywanie postanowień w toku postępowania,
  • d) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • 2) Prowadzenie spraw związanych z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego:
  • a) przygotowywanie projektów uchwał,
  • b) udział w procedurze wyboru wykonawcy i przygotowanie projektu umowy,
  • c) prowadzenie procedury opracowania projektu planu zgodnie z procedurą zawartą w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym,
  • d) uczestnictwo w spotkaniach, dyskusjach publicznych i komisjach w trakcie procedury tworzenia planu
  • 3) Obsługa mieszkańców w zakresie informowania o planach zagospodarowania przestrzennego
  • 4) Przygotowywanie wypisów i wyrysów z mpzp/studium, zaświadczeń o przeznaczeniu działki
  • 5) Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie dot. zakresu obowiązków
  • 6) Prowadzenie rejestru decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w gminnym Systemie Informacji Przestrzennej
  • 7) Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku oraz ich obsługa w systemie księgowym
  • 8) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjnej obsługi mieszkańców

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 16.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1.Dowodów osobistych:
  • 1) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, rejestracja wydanych i unieważnionych dowodów osobistych w systemie informatycznym oraz wydawanie dowodów osobistych,
  • 2) przyjmowanie zgłoszeń, rejestracja oraz wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego i informowanie wystawcy dowodu osobistego o jego unieważnieniu w związku z wydaniem nowego dowodu,
  • 3) aktualizowanie ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
  • 2. Ewidencji ludności:
  • 1) prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności w systemie informatycznym Rejestrów Państwowych -aplikacja „Źródło” oraz rejestru mieszkańców
  • 2) prowadzenie postępowań administracyjnych rozstrzygających o zameldowaniu, wymeldowaniu oraz uchylanie czynności materialno-technicznej polegającej na zameldowaniu lub wymeldowaniu
  • 3) występowanie do właściwego ministra o nadanie numeru PESEL,
  • 4) wydawanie z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zaświadczeń zawierających pełny odpis przetwarzanych danych
  • 5) pomoc w zakresie prowadzenia Rejestru Wyborców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strażnik Straży Gminnej

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Ochrona porządku w miejscach publicznych
  • 2) Ochrona obiektów użyteczności publicznej
  • 3) Ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej
  • 4) Kontrola oznakowania i oświetlenia miejsc publicznych, ulic i posesji
  • 5) Kontrola zabezpieczenia prac inwestycyjnych na terenie gminy
  • 6) Kontrola nieruchomości w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o ochronie środowiska, uchwały o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy o odpadach oraz innych ustaw
  • 7) Doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsc ich zamieszkania
  • 8) Konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb Gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 9) Działanie na rzecz ratowania życia i zdrowia obywateli oraz usuwanie awarii technicznych i klęsk żywiołowych
  • 10) Zabezpieczanie miejsc przestępstw, katastrof i innych zdarzeń, a także imprez organizowanych na terenie Gminy
  • 11) Kontrola ruchu drogowego w zakresie posiadanych uprawnień
  • 12) Wykonywanie czynności patrolowych zgodnie z procedurą
  • 13) Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa
  • 14) Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości w Wydziale Obsługi Księgowej

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 21.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie spraw z zakresu księgowości:
  • - kompletowanie i przygotowywanie dokumentów do zatwierdzenia i przelewu,
  • - opracowywanie i dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją budżetową i przyjętym planem kont,
  • - weryfikacja kompletności faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary i innych, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku,
  • - kontrola pod względem formalnym i rachunkowym,
  • - rejestracja i księgowanie i zadekretowanych dokumentów,
  • - wystawianie not korygujących,
  • - prowadzenie korespondencji dotyczącej zwrotu nadpłat
  • 2. Comiesięczne uzgadnianie obrotów i sald kont kosztowych
  • 3. Przygotowywanie dokumentów do potwierdzania sald
  • 4. Prowadzenie ewidencji rejestru zakupów VAT na podstawie otrzymanych dokumentów księgowych
  • 5. Comiesięczne uzgadnianie obrotów i sald kont VAT naliczonego ze stanowiskiem ds. należności i podatku VAT
  • 6. Prowadzenie bieżącej korespondencji spraw związanych z zakresem czynności
  • 7. Systematyczne i bieżące zapoznawanie się z przepisami prawnymi dotyczącymi prowadzonych spraw
  • 8. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. wymiaru podatku

Poznańska 115, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 05.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Ustalanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, leśnego od osób fizycznych:
  • a) bieżące nanoszenie zmian geodezyjnych PODGiK, aktów notarialnych,
  • b) wprowadzanie nowych podatników,
  • c) sprawdzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowych,
  • d) przygotowywanie decyzji wymiarowych do wysyłki,
  • e) dokonywanie przypisów, odpisów w trakcie roku podatkowego
  • 2. Załatwianie wniosków i odwołań:
  • a) kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia odwołań od decyzji wymiarowych, przypisowych lub odpisowych,
  • b) przekazywanie odwołań do SKO,
  • c) przyjmowanie i realizacja wniosków,
  • d) wydawanie zaświadczeń
  • 3. Przeprowadzanie czynności sprawdzających i kontrolnych:
  • a) wysyłanie zawiadomień do podatników o objęciu postępowaniem kontrolnym lub sprawdzającym,
  • b) przeprowadzanie wizji lokalnych,
  • c) spisywanie protokołów,
  • d) dokonywanie korekty naliczonego podatku, w przypadku niezgodności deklaracji ze stanem faktycznym
  • 4. Obsługa podatników w zakresie informowania podatnika o obowiązujących przepisach prawnych i pomocy przy wypełnianiu wniosków i formularzy
  • 5. Przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczych
  • 6. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Strażnik Straży Gmiennej

wielkopolskie
Wygasła: 10.05.2020
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Projektant w Biurze Projektów Drogowych

wielkopolskie
Wygasła: 29.08.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Projektant w Biurze Projektów Drogowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 21.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. inwestycji i remontów obiektów budowlanych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 17.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Projektant w Biurze Projektów Drogowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 11.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. infrastruktury drogowej

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 26.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. podatku VAT w Wydziale Obsługi Księgowej

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 26.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Gminny Ośrodka Kultury SEZAM

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 14.02.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Tarnowo Podgórne (pow. poznański), Poznań
Wygasła: 08.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Skarbnika Gminy

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 16.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Projektów Drogowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 08.02.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży nieruchomości

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 18.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 14.07.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Radca Prawny

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 28.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. funduszy unijnych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 23.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. inwestycji i remontów obiektów kubaturowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 12.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Biurze Projektów Drogowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 17.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 09.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. należności i podatku VAT

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 09.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Obsługi Sekretariatu

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 06.11.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Inwestora i Przedsiębiorcy

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 26.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Skarbnik Gminy lub II Zastępca Skarbnika Gminy

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 06.06.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Skarbnik Gminy lub II Zastępca Skarbnika Gminy

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 06.06.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Inwestycji Drogowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 30.05.2016
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds Funduszy Unijnych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 30.04.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Projektant w biurze projektów drogowych

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 02.04.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Infrastruktury Drogowej w Wydziale Infrastruktury Drogowej

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 23.03.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad Budową Dróg i Kanalizacji Deszczowej

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 20.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad Budową Dróg i Kanalizacji Deszczowej

Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 16.02.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne