1. Pracodawca
  2. Goczałkowice-Zdrój
  3. NEXX sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

NEXX sp. z o.o. sp. k.

GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ, UL. BOROWINOWA 25

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (15) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 15 )

Inżynier budowy

Siemianowice Śląskie
Wygasła: 03.03.2024
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem,
  • Bezpośredni nadzór nad ekipą budowlaną na placu budowy oraz kontrolowanie postępu i jakości prac,
  • Przygotowanie zamówień na materiały,
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy w celu skutecznej realizacji projektu,
  • Inne działania administracyjne wyznaczone przez kierownika budowy,
  • Kontrola jakości i terminowości robót na powierzonym odcinku,
  • Koordynacja i nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami, w tym cykliczne rozliczanie terminowości i jakości przydzielonych do wykonania prac,
  • Analiza dokumentacji technicznej oraz sporządzanie przedmiarów oraz obmiarów prac,
  • Nadzorowanie spełniania wymogów BHP i Ochrony Środowiska na kontrakcie,
  • Weryfikacja dostaw materiałów i nadzór nad rozładunkiem i składowaniem,
  • Udział w naradach koordynacyjnych i z podwykonawcami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. zakupów i zaopatrzenia

Mysłowice
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie procesu zakupu materiałów oraz usług budowlanych zgodnie z standardem firmy
  • Optymalizacja kosztów i raportowanie wyników
  • Utrzymanie bieżących kontaktów z dostawcami
  • Poszukiwanie, selekcja, i kwalifikowanie dostawców
  • Monitoring rynku materiałów i wykonawców
  • Nadzór nad jakością i terminowością dostaw materiałów na budowę
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator prac wykończeniowych

Chopina 34, Mysłowice
Wygasła: 21.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • bezpośrednia obsługa klienta, profesjonalne doradztwo
  • prezentacja materiałów wykończeniowych i dbałość o ekspozycję
  • współpraca z projektantem wnętrz oraz z firmami wykonawczymi
  • zawieranie i negocjowanie umów z klientami i wykonawcami
  • kompletacja i koordynacja obiegu dokumentów związanych z wykończeniem mieszkań
  • zamawianie materiałów niezbędnych do wykończenia mieszkania ,,pod klucz’’, obsługa reklamacji i zwrotów
  • aktualizowanie cenników, ofert oraz pakietów wykończeniowych
  • nadzorowanie realizowanych projektów
  • tworzenie portfolio wykończonych mieszkań
  • analiza trendów na rynku wnętrz
  • obsługa działań marketingowych
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz budynku

Toruńska 53, Gliwice
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • 1/ Sprzątanie pomieszczeń i urządzeń ogólnego użytku lokatorów (bram, podestów, klatek, śmietników, pomieszczeń ogólnego użytku według ustalonego harmonogramu
  • 2/ Sprzątanie chodników, jezdni, zbieranie papierów i innych śmieci z terenów zielonych
  • 3/ Bieżące obsługiwanie kontenerów
  • 4/ Pielęgnowanie terenów zielonych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie
  • obiektu, obejmujące m.in.: koszenie trawy, oczyszczanie terenów ze śmieci, zeschłych
  • traw i liści, pielenie i odchwaszczanie krzewów, wycinanie trawy i chwastów wokół
  • drzewek i ławek, oczyszczanie alejek i placów żwirowych z chwastów, podcinanie
  • drzewek i krzewów w okresach kiedy wymagają one takiej pielęgnacji
  • 5/ Usuwanie śniegu z chodników wewnętrznych oraz zewnętrznych wzdłuż posesji,
  • parkingów, drogi osiedlowej
  • 6/ Wywieszanie i zdejmowanie flag na czas uroczystości państwowych, przechowywanie
  • i utrzymywanie ich w czystości
  • 7/ Wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, napraw wyposażenia budynków i
  • przyległego terenu
  • 8/ Zgłaszanie awarii do odpowiednich jednostek oraz zabezpieczanie miejsc awarii do
  • momentu ich usunięcia w celu zapewnienia bezpieczeństwa lokatorom
  • 9/ Podtrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami lub pracownikami
  • przebywającymi na terenie obiektu
  • 10/ Przestrzeganie zasad etyki oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska
  • 11/ Pomoc przy obsadzaniu i organizacji terenów zielonych na terenie budowy kolejnych
  • inwestycji
  • 12/ Zamawianie potrzebnych materiałów i sprzętów potrzebnych do pracy na terenie
  • osiedla
  • 13/ Czyszczenie śmietników przy wejściu do budynków oraz systematyczne dbanie o
  • ubicie śmieci w kontenerze budowlanym
  • 14/ Dbanie i konserwacja narzędzi potrzebnych do pracy przekazanych ze strony
  • Zleceniodawcy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz budynku

Bańgowska 21, Siemianowice Śląskie
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • 1/ Sprzątanie pomieszczeń i urządzeń ogólnego użytku lokatorów (bram, podestów, klatek, śmietników, pomieszczeń ogólnego użytku według ustalonego harmonogramu
  • 2/ Sprzątanie chodników, jezdni, zbieranie papierów i innych śmieci z terenów zielonych
  • 3/ Bieżące obsługiwanie kontenerów
  • 4/ Pielęgnowanie terenów zielonych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie
  • obiektu, obejmujące m.in.: koszenie trawy, oczyszczanie terenów ze śmieci, zeschłych
  • traw i liści, pielenie i odchwaszczanie krzewów, wycinanie trawy i chwastów wokół
  • drzewek i ławek, oczyszczanie alejek i placów żwirowych z chwastów, podcinanie
  • drzewek i krzewów w okresach kiedy wymagają one takiej pielęgnacji
  • 5/ Usuwanie śniegu z chodników wewnętrznych oraz zewnętrznych wzdłuż posesji,
  • parkingów, drogi osiedlowej
  • 6/ Wywieszanie i zdejmowanie flag na czas uroczystości państwowych, przechowywanie
  • i utrzymywanie ich w czystości
  • 7/ Wykonywanie drobnych prac konserwatorskich, napraw wyposażenia budynków i
  • przyległego terenu
  • 8/ Zgłaszanie awarii do odpowiednich jednostek oraz zabezpieczanie miejsc awarii do
  • momentu ich usunięcia w celu zapewnienia bezpieczeństwa lokatorom
  • 9/ Podtrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami lub pracownikami
  • przebywającymi na terenie obiektu
  • 10/ Przestrzeganie zasad etyki oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska
  • 11/ Pomoc przy obsadzaniu i organizacji terenów zielonych na terenie budowy kolejnych
  • inwestycji
  • 12/ Zamawianie potrzebnych materiałów i sprzętów potrzebnych do pracy na terenie
  • osiedla
  • 13/ Czyszczenie śmietników przy wejściu do budynków oraz systematyczne dbanie o
  • ubicie śmieci w kontenerze budowlanym
  • 14/ Dbanie i konserwacja narzędzi potrzebnych do pracy przekazanych ze strony
  • Zleceniodawcy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Mysłowice
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych (wyciągi bankowe, faktury zakupu, rozliczenia międzyokresowe, rezerwy)
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych
  • Rozliczanie okresów deweloperskich
  • Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów
  • Rozliczanie mediów indywidualnych
  • Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności, przygotowywanie wniosków oraz współpraca z kancelarią prawną w tym zakresie
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych oraz wsparcie przy tworzeniu planów gospodarczych
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
  • Prowadzenie rozliczeń z US
  • Prowadzenie kartotek właścicieli
  • Współpraca z zarządcami i administratorami budynków
  • Prowadzenie korespondencji z Klientami
  • - rozliczanie umów zlecenie, dzieło (nasza ochrona ma takie umowy) – nie wiem czy brzmi to profesjonalnie więc zmień po swojemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Goczałkowice-Zdrój (pow. pszczyński)
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków
  • odpowiedzialność za całość procesów finansowo-księgowych
  • księgowanie dokumentów przychodowych i kosztowych - pełna księgowość
  • udział w procesach planowania i zarządzania strategicznego
  • przygotowywanie sprawozdań ( PIT, CIT, VAT, JPK), raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
  • odpowiedzialność za poprawną i terminową sprawozdawczość finansową
  • kontakt z instytucjami skarbowymi
  • nadzór merytoryczny nad dokumentami i prawidłowością ich zapisu
  • kontrola dokumentów księgowych oraz nadzór nad prawidłowością obiegu
  • monitorowanie wszystkich zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, prawa pracy i ubezpieczeń oraz właściwe ich stosowanie
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • wystawianie umów , świadectw pracy oraz dokumentów kadrowych
  • sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, PPK
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz osiedla

Siemianowice Śląskie
Wygasła: 30.09.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Układanie kamienia dekoracyjnego
  • sprzątanie osiedla
  • plewienie
  • drobne prace ogrodnicze
Pokaż więcej >>
od 20 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy/-a ze znajomością kadr i płac

Goczałkowice-Zdrój (pow. pszczyński)
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków
  • odpowiedzialność za całość procesów finansowo-księgowych w grupie 3 spółek ( sp. z o.o. sp. komandytowa , sp. cywilna, sp. z o.o. )
  • księgowanie dokumentów przychodowych i kosztowych - pełna księgowość 
  • udział w procesach planowania i zarządzania strategicznego 
  • przygotowywanie sprawozdań ( PIT, CIT, VAT, JPK), raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych 
  • odpowiedzialność za poprawną i terminową sprawozdawczość finansową 
  • kontakt z instytucjami skarbowymi
  • współpraca z instytucjami finansowymi w celu pozyskania finansowania dla realizowanych inwestycji oraz dofinansowań różnego typu 
  • nadzór merytoryczny nad dokumentami i prawidłowością ich zapisu 
  • kontrola dokumentów księgowych oraz nadzór nad prawidłowością obiegu 
  • monitorowanie wszystkich zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, prawa pracy i ubezpieczeń oraz właściwe ich stosowanie 
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej 
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac 
  • wystawianie umów , świadectw pracy oraz dokumentów kadrowych 
  • sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, PPK 
Pokaż więcej >>
od 10000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

śląskie
Wygasła: 16.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo powstającymi nieruchomościami;
  • współpraca z instytucjami takimi jak: Tauron, PGNiG, Urząd Miasta, PEC, PWIK i inne
  • finansowe rozliczanie nieruchomości;
  • zarządzanie kontami bankowymi;
  • aranżowanie i koordynację działań gospodarza osiedla oraz ekipy serwisowych;
  • uaktualnianie i archiwizowanie dokumentacji;
  • wprowadzanie aktualnych danych do systemu;
  • identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;
  • współpraca z zespołem inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy/-a ze znajomością kadr i płac

Borowinowa 25
Wygasła: 07.10.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
od 5000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży mieszkań z rynku pierwotnego

Bogatki
Wygasła: 10.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży mieszkań z rynku pierwotnego

Gliwice
Wygasła: 06.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Gliwice
Wygasła: 23.02.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży - Pracownik biurowy

Gliwice
Wygasła: 25.03.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie NEXX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.