1. Pracodawca
  2. Milanówek
  3. MEISSNER AND PARTNERS MAJA MEISSNER-FILIPEK
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MEISSNER AND PARTNERS MAJA MEISSNER-FILIPEK

Milanówek, ul. Zygmunta Krasińskiego 51

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Sales Manager

Greater Poland
Wygasła: 14.05.2022
full-time
umowa o pracę
mobile work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • building partnership relations with the furniture manufactures in Poland by understanding their needs and proposing competitive solutions
  • developing and introducing sales strategies and action plans to strengthen Titus position on the market
  • frequent market meetings, visits, and monitoring
  • cooperation with production, logistics, product & marketing managers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. Zakupów

Wiertnicza 70, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 26.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizacja strategii zakupowej w firmie produkcyjnej w branży FMCG
  • Zarządzanie niewielkim zespołem, wyznaczanie celów podległemu zespołowi, nadzór nad ich realizacją
  • Współtworzenie strategii produktowej i inwestycyjnej, pomoc w ich realizacji
  • Pozyskiwanie, ocena i rozwój bazy kluczowych dostawców w handlu krajowym i międzynarodowym
  • Nadzór nad zamówieniami realizowanymi przez dostawców (kontrolowanie warunków współpracy z dostawcami
  • zawartych w umowach)
  • Prowadzenie i nadzór negocjacji handlowych, ustalanie i akceptacja warunków umów z dostawcami
  • Analiza i okresowa ocena obecnych dostawców, rozwój bazy dostawców
  • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy w zakresie działań zakupowych
  • Koordynacja wdrożeń nowych projektów m. in. kontakt z dostawcami, monitorowanie terminowego i należytego
  • wykonania poszczególnych działań
  • Zarządzanie procesem od przygotowania do realizacji projektów
  • Optymalizacja procesów
  • Realizacja budżetu i założeń zgodnie z planami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager - Engineer - Technical Building Equipment

zagranica
Wygasła: 19.06.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Personal Assistant

Warszawa
Wygasła: 16.06.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Warszawa
Wygasła: 10.03.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne