1. Pracodawca
  2. Gdańsk
  3. PRONEKO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PRONEKO sp. z o.o.

GDAŃSK, UL. JABŁONIOWA 20 / 410

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 8 )

Inżynier budowy

Azymutalna 9, Matarnia, Gdańsk
Ważna do: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • przygotowywanie zakresów do wyceny ofert;
  • • weryfikacja zgodności realizacji budowy zgodnie z dokumentacją projektową;
  • • koordynacja i nadzór nad dokumentacją budowy w tym dokumentacji powykonawczej;
  • • nadzór i kontrola nad prowadzonymi pracami na budowie w tym weryfikacja obmiarów, odbiory częściowe;
  • • przygotowanie obmiarów powykonawczych w celach rozliczeniowych;
  • • nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy;
  • • weryfikacja stanów materiałowych;
  • • współpraca z pozostałymi działami firmy - Działem Sprzedaży, Działem Marketingu i Rozwoju
Pokaż więcej >>
Ważna do: 11.05.2024

Ekspert Kredytowy

Professor Jerzego Stankiewicza 7, Gdańsk
Wygasła: 20.04.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
  • dostarczanie Klientom najlepszych ofert spośród oferty różnych banków,
  • obsługa Klientów z portfela firmy,
  • partycypowanie w spotkaniach biznesowych,
  • udział w nowelizacji procedur i procesów kredytowych,
  • analiza rynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Gdańsk
Wygasła: 11.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie przedmiarów dla planowanych inwestycji deweloperskich;
  • wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza nadsyłanych ofert z rynku;
  • koordynacja i rozbudowa bazy wykonawców;
  • tworzenie planowanych budżetów i harmonogramów dla inwestycji deweloperskich;
  • kosztorysowanie prac;
  • weryfikacja i analiza zgodności dokumentacji projektowej, technicznej, powykonawczej;
  • kontakt i współpraca z biurami projektowymi, wykonawcami, instytucjami urzędowymi oraz dostawcami;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy - Działem Sprzedaży, Działem Marketingu i Rozwoju
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator inwestycji

Gdańsk
Wygasła: 14.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • koordynacja związana z realizacją dokumentacji administracyjno-technicznej niezbędnej w procesie inwestycyjnym;
  • weryfikacja i analiza zgodności dokumentacji projektowej, technicznej, powykonawczej;
  • kontakt i współpraca z biurami projektowymi, wykonawcami, instytucjami urzędowymi oraz dostawcami;
  • opracowywanie wniosków i formularzy składanych do właściwych instytucji;
  • kontrola nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentacji;
  • koordynacja nad ewidencją stanów materiałowych;
  • raportowanie przebiegu realizacji inwestycji;
  • tworzenie i koordynacja harmonogramów inwestycyjnych;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy - Działem Sprzedaży, Działem Marketingu i Rozwoju
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Gdańsk
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie przedmiarów dla planowanych inwestycji deweloperskich;
  • wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza nadsyłanych ofert z rynku;
  • koordynacja i rozbudowa bazy wykonawców;
  • tworzenie planowanych budżetów i harmonogramów dla inwestycji deweloperskich;
  • kosztorysowanie prac;
  • weryfikacja i analiza zgodności dokumentacji projektowej, technicznej, powykonawczej;
  • kontakt i współpraca z biurami projektowymi, wykonawcami, instytucjami urzędowymi oraz dostawcami;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy - Działem Sprzedaży, Działem Marketingu i Rozwoju
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator inwestycji

Gdańsk
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • koordynacja związana z realizacją dokumentacji administracyjno-technicznej niezbędnej w procesie inwestycyjnym;
  • weryfikacja i analiza zgodności dokumentacji projektowej, technicznej, powykonawczej;
  • kontakt i współpraca z biurami projektowymi, wykonawcami, instytucjami urzędowymi oraz dostawcami;
  • opracowywanie wniosków i formularzy składanych do właściwych instytucji;
  • kontrola nad prawidłowym obiegiem i archiwizacją dokumentacji;
  • koordynacja nad ewidencją stanów materiałowych;
  • raportowanie przebiegu realizacji inwestycji;
  • tworzenie i koordynacja harmonogramów inwestycyjnych;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy - Działem Sprzedaży, Działem Marketingu i Rozwoju
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier budowy

Gdańsk
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie zakresów do wyceny ofert;
  • weryfikacja zgodności realizacji budowy zgodnie z dokumentacją projektową;
  • koordynacja i nadzór nad dokumentacją budowy w tym dokumentacji powykonawczej;
  • nadzór i kontrola nad prowadzonymi pracami na budowie w tym weryfikacja obmiarów, odbiory częściowe;
  • przygotowanie obmiarów powykonawczych w celach rozliczeniowych;
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP na placu budowy;
  • weryfikacja stanów materiałowych;
  • współpraca z pozostałymi działami firmy - Działem Sprzedaży, Działem Marketingu i Rozwoju
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka w Biurze Sprzedaży

Gdańsk
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • ogólna organizacja pracy biura sprzedaży;
  • przygotowywanie sal, materiałów na spotkania z klientami, obsługa kawowa/lunchowa w trakcie spotkań;
  • obsługa połączeń telefonicznych i poczty elektronicznej (odbieranie i przekierowywanie do odpowiednich osób);
  • koordynacja przepływu faktur i płatności powiązanych z Działem Sprzedaży;
  • prowadzenie bieżącej korespondencji pisemnej oraz mailowej z klientami i współpracownikami (przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych);
  • porządkowanie i dystrybucja dokumentów związanych ze sprzedażą (umowy, pisma, faktury);
  • kopiowanie, skanowanie i archiwizowanie dokumentów w tym zawartych umów;
  • przygotowywanie i wydawanie kopii dokumentów niezbędnych klientom w procesie zakupu;
  • kontrola ilości, porządkowanie i dystrybucja do poszczególnych biur zgromadzonych materiałów reklamowych;
  • na zlecenie przełożonego pomoc przy sprzedaży lokali (dyżur w biurze sprzedaży, udział w targach i eventach);
  • weryfikacja oferty i informacji umieszczonych na stronach internetowych i portalach internetowych dotyczących inwestycji wprowadzanie zmian lub przekazywanie informacji osobie odpowiedzialnej za wprowadzenie zmian;
  • przygotowanie niezbędnych raportów i analiz;
  • obsługa komputerowego systemu CRM, nadzór nad poprawnością i kompletnością danych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Sprzedaży

Gdańsk
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży produktów deweloperskich;
  • prezentacje nieruchomości;
  • negocjacje z klientami w zakresie podpisywania umów;
  • aktualizowanie bazy danych;
  • udział w działaniach marketingowych – obsługa dni otwartych, targów nieruchomości, eventów;
  • bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z Klientami;
  • obsługa komputerowego systemu klasy CRM, nadzór nad poprawnością i kompletnością danych;
  • znajomość lokalnego rynku nieruchomości;
  • analiza rynku konkurencji;
  • współpraca przy czynnościach związanych z bieżącym funkcjonowaniem biura;
  • opiniowanie działań marketingowych i materiałów reklamowych;
  • koordynacja prac związanych z realizacją projektów od strony sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PRONEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.