Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
bieżące wsparcie prawne spółek z grupy kapitałowej oraz działów biznesowych Grupy InPost w bieżących procesach biznesowych, w tym w projektach międzynarodowych
bieżąca współpraca z zespołem radców prawnych i adwokatów
operacyjno-merytoryczne wsparcie w realizacji procesów AML w organizacji
sporządzanie projektów pism, odpowiedzi do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych, reprezentowanie spółek przed organami administracji publicznej
dokonywanie analiz prawnych, sporządzanie opinii i memorandów, przygotowywanie i opiniowanie umów, aneksów, porozumień
ścisła współpraca z innymi pracownikami firmy w celu identyfikacji, rozwiązywania i komunikowania ryzyka, ograniczania ryzyka przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości handlowych, jakie stwarza opiniowany projekt
provide advice and guidance on job grading review and approval
provide advice and guidance on incentive plan review (STI/Sales Incentive/Ops Incentive)
support the harmonization of comp related processes in the supported part of the organization and in the region
stay closely aligned with peer companies to continuously seek for opportunities to modernise, simplify and harmonise our rewards conditions where necessary
equal Pay and Pay Transparency agenda
lead other rewards projects to support business requirement including harmonization and modernization
proactively operate with HRBPs and other stakeholders to achieve business objectives through rewards
Koordynowanie zbierania danych potrzebnych do raportowania śladu węglowego Grupy InPost, w tym na rynkach zagranicznych, w wybranych obszarach np. nieruchomości, urządzenia Paczkomat®, dostawcy i inne. Nie będziesz odpowiadać za cały ślad węglowy Grupy 😉
Doskonalenie metodyki zbierania danych, koordynowanie procesów automatyzacji zbierania danych wykonywania obliczeń śladu węglowego
Wsparcie we wdrażaniu, monitorowaniu i raportowaniu realizacji Strategii Dekarbonizacji Grupy InPost (wszystkie rynki)
Koordynacja wdrożenia rozwiązań wypracowanych w Polsce w ramach śladu węglowego i dekarbonizacji na pozostałych rynkach
Wsparcie przy wypełnianiu ratingów ESG (m.in. CDP) oraz informacji dla klientów, inwestorów
Udział w innych pracach zespołu ESG w obszarze środowiska (mile widziane, ale nie wymagane doświadczenie w temacie cyrkularności, bioróżnorodności, ryzyk klimatycznych)
Koordynowanie zbierania danych potrzebnych do raportowania śladu węglowego Grupy InPost, w tym na rynkach zagranicznych, w wybranych obszarach np. nieruchomości, urządzenia Paczkomat®, dostawcy i inne. Nie będziesz odpowiadać za cały ślad węglowy Grupy 😉
Doskonalenie metodyki zbierania danych, koordynowanie procesów automatyzacji zbierania danych wykonywania obliczeń śladu węglowego
Wsparcie we wdrażaniu, monitorowaniu i raportowaniu realizacji Strategii Dekarbonizacji Grupy InPost (wszystkie rynki)
Koordynacja wdrożenia rozwiązań wypracowanych w Polsce w ramach śladu węglowego i dekarbonizacji na pozostałych rynkach
Wsparcie przy wypełnianiu ratingów ESG (m.in. CDP) oraz informacji dla klientów, inwestorów
Udział w innych pracach zespołu ESG w obszarze środowiska (mile widziane, ale nie wymagane doświadczenie w temacie cyrkularności, bioróżnorodności, ryzyk klimatycznych)
Prowadzenie lub udział w projektach wdrożeniowych dot. wdrożenia i rozwoju procesów biznesowych i operacyjnych,
Analiza i ocena efektywności oraz jakości procesów biznesowych/ operacyjnych, rekomendowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych
Analiza oceny efektywności rozwiązań systemowych, rekomendowanie zmian rozwojowych, udział w wypracowaniu założeń biznesowych, koordynowanie wdrożeń, udział w testach
Monitoring procesów biznesowych i operacyjnych w zakresie konsumentów i merchantów
(on-boarding, aktywacja, obsługa, płatności i rozliczenia, reklamacje, wsparcie, obsługa posprzedażowa)
Obsługa wyjątków w procesach biznesowych i operacyjnych
Nadzór nad KPI procesów i rozliczanie SLA oraz poziomu zadowolenia (CSI, NPS)
Współpraca z jednostkami operacji i customer support
Projektowanie, wykonywanie i analizowanie testów niezawodnościowych typu: testy demonstracji niezawodności, QALT, HALT itp
Planowanie i wykonywanie testów w ustalonych warunkach laboratoryjnych odwzorowujących rzeczywiste scenariusze operacyjne w celu demonstracji niezawodności komponentów i produktów
Wsparcie i współpraca z zespołami projektowymi
Przeprowadzanie analiz oraz przygotowywanie raportów
Opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych standardów jakościowych
Finance business partnering- nadzór, koordynacja i wiedza na temat przypisanych obszarów działalności operacyjnej w zakresie przychodów, kosztów, wydatków Capex, przepływów pieniężnych i innych danych finansowych, współpraca z krajowymi i zagranicznymi obszarami biznesowymi Grupy
Budżet- przygotowanie budżetu, rewizji i innych prognoz krótko i długoterminowych w tym planów wieloletnich w przypisanych obszarach
Analizy– przygotowywanie analiz oraz prognoz w wybranych obszarach interpretacja wyników, weryfikacja odchyleń, kontrola kosztów. Przygotowywanie analizy rentowności, scenariuszy dla business case, kalkulacji ROI, progów rentowności, analizy marż, przedstawianie rekomendacji rozwiązań i kierunków działań. Rozwój i wdrażanie dodatkowych analiz i kontroli kosztów
Raporty okresowe- przygotowywanie raportów finansowych przedstawiających bieżącą sytuację finansową spółki/grupy w tym poszczególnych segmentów wraz z wizualizacją danych i opisem dla Zarządu i Rady Nadzorczej. Współpraca z audytem i przygotowywanie dodatkowych analiz pod zamknięcie miesiąca/roku
SAP S/4 Hana Order to Cash Product /Solution Owner (m/f)
Czerniakowska 87A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
ekspert
Obowiązki:
W związku z transformacją systemów klasy ERP poszukujemy SAP S/4 HANA Order to Cash Product /Solution Owner (m/f), który będzie odpowiedzialny za wdrożenie rodziny produktów SAP w całej Grupie InPost
Współpracując z Globalnym Dyrektorem SAP S/4 HANA, będziesz pełnić rolęProduct Ownera obszaru SAP GOVERNANCE
Zakres obowiązków:
Współpraca z kierownikami projektów i właścicielami produktów innych systemów szkieletowych zintegrowanych z komponentami SAP
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami/integratorami systemów i firmami konsultingowymi
Zapewnienie, że wszystkie spółki z Grupy działają na tym samym frameworku SAP Governance
Budowa i zarządzanie politykami użycia systemu SAP w zakresie :
Zarządzania dostępami
Zarządzenia rolami i uprawnieniami
Zarządzania zmianą
Zapewnie frameworku wykorzystania systemu zgodnie z przyjętymi w spółce wymogami audytowymi, compliance oraz security
Zarządzenie procesem nadawania ról i uprawnień (firefighter, SoD), cykliczne przeglądy
Kontrola procesu zarządzania zmianą (change management)
Kontrola jakości usług I procesu dostarczania prac przez Partnerów zewnętrznych
Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
odpowiedzialność za nadzorowanie oraz koordynowanie prac w ramach programu w ramach wszystkich projektów biznesowych - portfolio management, nadzorowanie postępów prac zgodnie z harmonogramami, zarządzanie wszystkimi interesariuszami w programie
zarządzanie zakresem poszczególnych projektów bazując na business casach dedykowanych do poszczególnych inicjatyw uwzględniając cele strategiczne Grupy
inicjowanie i samodzielnie prowadzenie spotkań projektowych w sposób efektywny z udziałem niezbędnych osób na wszystkich poziomach organizacyjnych, zarówno wewnątrz firmy, jak i z dostawcami zewnętrznymi,
pozyskiwanie kluczowych decyzji oraz adresowanie ich na odpowiedni poziom decyzyjny, prowadzenie dyskusji pomiędzy konkretnymi członkami zespołów projektowych
przygotowywanie oraz nadzorowanie statusów na poziomie Komitetów Sterujących, Komitetów Operacyjnych z przebiegu prac prowadzonych przez członków teamów projektowych,
przygotowywanie materiałów, prezentacji w ramach koordynacji przebiegu programu,
odpowiedzialność za utrzymywanie dokumentacji programowej
zarządzanie zespołem – kierowanie zespołem liderów zespołów oraz ich pracowników, dbanie o ich rozwój, motywację i wydajność oraz nadzór nad ich pracą w tym rozliczanie wyników pracy
planowanie i koordynacja – opracowywanie strategii działania Contact Center, planowanie zasobów, efektywna koordynacja projektów podnoszących efektywność w zarządzanym obszarze
raportowanie i analiza - przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wydajności zespołu, analiza wyników i wprowadzanie usprawnień
wdrażanie nowych technologii - monitorowanie trendów w obszarze technologii Contact Center, inicjowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań mających na celu optymalizację procesu obsługi Klienta
zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta poprzez monitorowanie i doskonalenie procesów, szkolenia, motywowanie oraz rozwój zespołu
Na początku współpracy będziesz odpowiedzialny za:
-obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów,
-udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia,
-rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach
Po kilku miesiącach będziesz mieć szansę na pierwszy awans - na stanowisko Pracownika Wsparcia Technicznego. Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:
-techniczne wsparcie naszych Kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami,
-techniczne wsparcie naszych Klientów w kwestiach związanych z paczkami,
tworzenie scenariuszy oraz ustawianie kampanii w ramach narzędzia do marketing automation – kampanie realizowane w różnych kanałach (e-mail, sms, web push, push mobilny, dynamic content)
przygotowywanie rekomendacji nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania
analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii, rekomendacje dalszych działań
tworzenie segmentów użytkowników, definiowanie grupy odbiorców
tworzenie i realizowanie testów A/B w ramach prowadzonych działań
działania mające na celu poszerzenie bazy zgód marketingowych
dbanie o pozyskiwanie nowych danych o użytkownikach oraz ich integrację w ramach narzędzia do zarządzania kampaniami
dbanie o politykę kontaktu
współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu Marketingu, IT, Data Science, Sprzedaży celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii
dodatkowo - realizowanie kampanii wspierających działania lead nurturing
bieżące wsparcie prawne spółek z grupy kapitałowej oraz działów biznesowych Grupy InPost w bieżących procesach biznesowych, w tym w projektach międzynarodowych
bieżąca współpraca z zespołem radców prawnych i adwokatów
sporządzanie projektów pism, odpowiedzi do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych, reprezentowanie spółek przed organami administracji publicznej
dokonywanie analiz prawnych, sporządzanie opinii i memorandów, przygotowywanie i opiniowanie umów, aneksów, porozumień
ścisła współpraca z innymi pracownikami firmy w celu identyfikacji, rozwiązywania i komunikowania ryzyka, ograniczania ryzyka przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości handlowych, jakie stwarza opiniowany projekt
bieżące wsparcie prawne spółek z grupy kapitałowej oraz działów biznesowych Grupy InPost w bieżących procesach biznesowych, w tym w projektach międzynarodowych
bieżąca współpraca z zespołem radców prawnych i adwokatów
sporządzanie projektów pism, odpowiedzi do różnego rodzaju organów i instytucji publicznych, reprezentowanie spółek przed organami administracji publicznej
dokonywanie analiz prawnych, sporządzanie opinii i memorandów, przygotowywanie i opiniowanie umów, aneksów, porozumień
ścisła współpraca z innymi pracownikami firmy w celu identyfikacji, rozwiązywania i komunikowania ryzyka, ograniczania ryzyka przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości handlowych, jakie stwarza opiniowany projekt
Designing, building, and testing high-performance microservices in Java using state-of-the-art methods and technologies
Strive to continuously improve the application you own. Be responsible for a share of reported incidents and issues
Advocate for an engineering culture of quality, good development principles, and innovation within the team
Have a design-first approach to building software. Document the decisions made within and beyond your team. Maintain and ensure the quality and actuality of the documentation
Przygotowania budżetów i planów wieloletniego opartych na modelach oraz kontrola ich realizacji i szczegółowa analiza odchyleń
Pełen nadzór nad przypisanymi obszarami (segmentami działalności) i rozwój ich analiz w tym okresowe raportowanie wyników finansowych, operacyjnych, wydatków CAPEX oraz przepływów pieniężnych dla Zarządu i Rady Nadzorczej
Konsolidacja wyników na poziomie zarządczym oraz weryfikacja spójności z raportami statutowymi
Kreowanie planu kont i realny wpływ na jego układ dla celów rozwoju rachunkowości zarządczej
Analiza rentowności dla poszczególnych produktów, klientów lub kanałów dystrybucji
Przygotowanie regularnych raportów przedstawiających sytuację finansową Grupy, analiza danych oraz informacji pozyskanych ze spółek krajowych i zagranicznych
Współpraca z krajowymi i zagranicznymi obszarami biznesowymi w zakresie kontroli kosztów i wykonania budżetu
tworzenie materiałów sprzedażowych (m.in. prezentacje produktowe, argumentacja sprzedażowa)
koordynacja i organizacja szkoleń specjalistycznych dla Sprzedaży (w tym także prowadzenie szkoleń produktowych, pod kampanie sprzedażowe i projektowych)
wsparcie w zakresie obsługi dokumentacji sprzedażowej (m.in. umowy handlowe, porozumienia, regulaminy)
wsparcie w realizacji cyklicznych inicjatyw sprzedażowych
prowadzenie komunikacji wewnętrznej dotyczącej m.in. zmian produktowych, procesowych i systemowych w obszarze Sprzedaży
współpraca z biurem tłumaczeń oraz koordynowanie tłumaczeń dokumentów sprzedażowych oraz materiałów dla zespołów sprzedażowych
zarządzanie bazą wiedzy działu sprzedaży dot. produktów i usług w organizacji
As a Big Data Analyst, you will be at the forefront of analyzing vast volumes of real-time data from diverse systems, including parcel lockers, package lifecycle, transportation, user communication and similar topics relative to InPost Group products. This role spans across Poland and extends to 7 international markets, offering a unique opportunity to impact our global operations significantly. We offer remote work
Key Responsibilities:
Analytical Product Development: Lead the creation of analytical products from inception through delivery, utilizing a deep understanding of business needs across multiple markets. Your work will drive strategic decisions and optimize operations globally
Real-Time Data Processing: Harness large-scale, real-time data from various sources to generate actionable insights, recommendations, and reports. Your analysis will support continuous improvements in parcel delivery and customer interaction
Cross-Functional Collaboration: Work closely with business units to understand their needs, define key performance indicators (KPIs), and establish the necessary data sources and methodologies. Partner with data providers and developers to ensure seamless integration and processing of critical data
Data Governance and Documentation: Take charge of data governance, ensuring data integrity and consistency across the board. Your documentation will guide best practices and support data-driven decision-making processes
Analytical Process:
Engage with business units to identify KPIs and initiate projects
Determine the availability of data in our data lakehouse and identify or define necessary data structures
Perform iterative data analysis, including understanding, transforming, and aggregating data to establish KPIs
Develop recommendations for data models and collaborate on report building and data visualization
Lead the operationalization of data calculations and ensure comprehensive documentation and data governance
Collaboration and Technology:
Translate business requirements into data needs, defining data models and setting standards for data providers
Work within Data&AI squads, collaborating with data engineers, data analysts, and data scientists to leverage a wide range of competencies for project needs
Utilize the latest technologies, including Azure, Google Cloud, Databricks, pySpark, and Power BI, to analyze data and generate insights
Create a product roadmap for a cross-functional group of development team(s)’s scope you work with. You will own your roadmap, measure performance, keep your pulse on the customers and stakeholders, anticipate bottlenecks, make tradeoffs, and take acceptable risks to maximize the benefit for our customers and business
Create, own, execute and report on your team’s OKRs
Partner with stakeholders to deeply understand their businesses and co-develop potential solutions to supercharge growth, improve marketing efficiency, and increase automation
Build and lead a cross-functional team of engineers and other internal partners to envision, build, and deliver products to business with your engineering partner
Lead your teams to deliver business impact by launching and iteratively. optimizing products that improve our user experience in ways that lead to scalable, measurable gains in metrics that you will largely define
Act as a partner genuinely committed to the needs of the customer/user and the success of the business
Autonomously establish and maintain collaborative, trusting relationships with stakeholders who are roughly their peers and manage more senior stakeholders with the support of their manager
Leverage data to understand risks, impacts, scope and priorities of our business objectives, and enable the team to drive results
Lead and manage a cross-functional team that is working with mobile and backend technologies (Java, iOS, and Android), providing mentoring, guidance, and support
Drive innovation and continuous improvement in application system design, architecture, and development processes, leveraging the latest technologies and tools to improve product functionality and customer experience
Ensure adherence to engineering standards and best practices
Work closely with product managers and other stakeholders to define product requirements, develop project plans, and ensure timely delivery of new features and enhancements
Work not only within your area but across wider InPost Technology Group to improve the overall architecture, support the global technology initiatives such as cloud transformation, platforming work and leveraging AI
Manage the hiring, onboarding, and development of team members, ensure a diverse and inclusive workplace
Communicate effectively with internal and external stakeholders
• Lead the cloud migration strategy, working closely with cross-functional teams to define the roadmap, timelines, and dependencies
• Design and implement scalable and secure cloud infrastructure solutions, leveraging cloud-native services and technologies (e.g., GCP, Azure, AWS)
• Collaborate with infrastructure teams to ensure seamless integration and smooth transition of applications and services to the cloud
• Optimize the performance, availability, and cost-effectiveness of cloud resources
Microservices Architecture:
• Drive the design and implementation of microservices architecture using Java
• Define best practices, standards, and guidelines for microservices development, deployment, and monitoring
• Collaborate with software development teams to design and build scalable, resilient, and fault-tolerant microservices
• Mentor and provide technical guidance to development teams in adopting microservices patterns and practices
Technical Leadership:
• Act as a subject matter expert on cloud migration, microservices, and related technologies
• Lead and participate in architectural reviews, code reviews, and technical discussions to ensure high-quality deliverables
• Stay updated with the latest industry trends, emerging technologies, and best practices related to cloud computing, microservices, and DevOps
• Provide guidance and support to cross-functional teams, including developers, architects, and infrastructure engineers
Collaboration and Communication:
• Collaborate effectively with stakeholders, including business units, product owners, and project managers, to align technical solutions with business requirements
• Communicate complex technical concepts and solutions to both technical and non-technical audiences
• Work closely with global teams, fostering a culture of collaboration, knowledge sharing, and continuous improvement
Lead and manage one team of multi-disciplinary engineers that are working with app technologies (Swift, Kotlin, Java, etc), providing mentoring, guidance, and support
Drive innovation and continuous improvement in application system design, architecture, and development processes, leveraging the latest technologies and tools to improve product functionality and customer experience
Ensure adherence to engineering standards and best practices
Work closely with product managers and other stakeholders to define product requirements, develop project plans, and ensure timely delivery of new features and enhancements
Work not only within your area but across wider InPost Technology Group to improve the overall architecture, support the global technology initiatives such as cloud transformation, platforming work and leveraging AI
Manage the hiring, onboarding, and development of team members, ensure a diverse and inclusive workplace
Communicate effectively with internal and external stakeholders
Analytical Product Development: Lead the creation of analytical products from inception through delivery, utilizing a deep understanding of business needs across multiple markets. Your work will drive strategic decisions and optimize operations globally
Real-Time Data Processing: Harness large-scale, real-time data from various sources to generate actionable insights, recommendations, and reports. Your analysis will support continuous improvements in parcel delivery and customer interaction
Cross-Functional Collaboration: Work closely with business units to understand their needs, define key performance indicators (KPIs), and establish the necessary data sources and methodologies. Partner with data providers and developers to ensure seamless integration and processing of critical data
Data Governance and Documentation: Take charge of data governance, ensuring data integrity and consistency across the board. Your documentation will guide best practices and support data-driven decision-making processes
Engage with business units to identify KPIs and initiate projects
Determine the availability of data in our data lakehouse and identify or define necessary data structures
Perform iterative data analysis, including understanding, transforming, and aggregating data to establish KPIs
Develop recommendations for data models and collaborate on report building and data visualization
Lead the operationalization of data calculations and ensure comprehensive documentation and data governance
Translate business requirements into data needs, defining data models and setting standards for data providers
Work within Data&AI squads, collaborating with data engineers, data analysts, and data scientists to leverage a wide range of competencies for project needs
Utilize the latest technologies, including Azure, Google Cloud, Databricks, pySpark, and Power BI, to analyze data and generate insights
Zrób IN na stanowisko Kierownik/- czka oddziału własnego InPost w Rudzie Śląskiej lub Sosnowcu! Zacznij z Nami budować najlepszy zespół. Rozwijaj siebie, swoje pasje i motywuj innych do działania w #InPostTeam
Do Twoich obowiązków będzie należało:
zarządzanie oraz koordynacja pracy podległej jednostki organizacyjnej
zapewnienie odpowiedniej liczby zasobów personalnych/kurierskich
dobór, rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowo zatrudnionych pracowników/kurierów
zarządzanie, modelowanie i optymalizacja procesów operacyjnych w Oddziale przy wsparciu podległych kierowników funkcyjnych
modelowanie i optymalizacja kosztów w podległym obszarze
motywowanie pracowników/kurierów do realizacji postawionych zadań i osiągania celów
raportowanie wyników pracy przełożonym
współpraca z innymi działami organizacyjnymi firmy
Zrób IN na stanowisko Kierownik/- czka oddziału własnego InPost w Rudzie Śląskiej lub Sosnowcu! Zacznij z Nami budować najlepszy zespół. Rozwijaj siebie, swoje pasje i motywuj innych do działania w #InPostTeam
Do Twoich obowiązków będzie należało:
zarządzanie oraz koordynacja pracy podległej jednostki organizacyjnej
zapewnienie odpowiedniej liczby zasobów personalnych/kurierskich
dobór, rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowo zatrudnionych pracowników/kurierów
zarządzanie, modelowanie i optymalizacja procesów operacyjnych w Oddziale przy wsparciu podległych kierowników funkcyjnych
modelowanie i optymalizacja kosztów w podległym obszarze
motywowanie pracowników/kurierów do realizacji postawionych zadań i osiągania celów
raportowanie wyników pracy przełożonym
współpraca z innymi działami organizacyjnymi firmy
realizacja wewnętrznych projektów z zakresu rozwoju aplikacji wykorzystywanych w obszarze obsługi klienta oraz doświadczeń klienta (CX)
współpraca z Product Development Managerem w zakresie zarządzania cyklem życia produktu, włączając w to planowanie, projektowanie, wdrażanie oraz monitoring
współpraca oraz koordynacja pracy zespołu designerów rozwiązań NLP, Contact Center
przygotowywanie ekranów (mocków) pod prototypy, które odzwierciedlają funkcjonalności i interfejs użytkownika aplikacji Customer Care
utrzymanie aktualnej wiedzy na temat trendów i innowacji w dziedzinie obsługi klienta oraz nowinek technologicznych
Osoba Liderska Działu Obsługi Klienta Biznesowego jest odpowiedzialna za zarządzanie i koordynowanie Zespołu Pracowników. Jego zadaniem jest zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta poprzez rozwijanie Zespołu i procesów obsługowych
Twoje zadania:
-planowanie i organizacja działań mających na celu utrzymanie najwyższej jakości obsługi Klienta
-odpowiedzialność za KPI's w zakresie jakości pracy
-współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia koordynacji i efektywności działań związanych z obsługą Klienta
-rozwijanie kompetencji Pracowników Zespołu w celu budowania wysokiej kultury pracy, osiągania powierzonych wyników, orientacji na jakość
-rozwój i tworzenie jednolitych i efektywnych standardów komunikacji z Klientem
-doskonalenie strategii utrzymania Klientów w powierzonym obszarze
-doskonalenie i rozwój narzędzi pracy związanych z obsługą Klientów
zarządzanie zespołem – kierowanie zespołem pracowników, dbanie o ich rozwój, motywację i wydajność oraz nadzór nad ich pracą w tym rozliczanie wyników pracy
planowanie i koordynacja – opracowywanie strategii działania Contact Center, planowanie zasobów, efektywna koordynacja projektów podnoszących efektywność w zarządzanym obszarze
raportowanie i analiza - przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wydajności zespołu, analiza wyników i wprowadzanie usprawnień
wdrażanie nowych technologii - monitorowanie trendów w obszarze technologii Contact Center, inicjowanie i wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań mających na celu optymalizację procesu obsługi Klienta
zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta poprzez monitorowanie i doskonalenie procesów, szkolenia, motywowanie oraz rozwój zespołu
zarządzanie procesem polegającym na weryfikacji i monitorowaniu sklepów internetowych pod kątem ekspozycji form dostawy
monitorowanie i opracowywanie analiz dla wybranych wskaźników
dostarczanie rekomendacji biznesowych oraz proponowanie strategii współpracy z Klientami B2B w oparciu o zebrane wyniki
bieżące weryfikowanie trendów rynkowych w zakresie zakupów online (w szczególności preferencje związane z metodami dostawy oraz metodami płatności)
zarządzanie projektem wymagającym cross- obszarowej współpracy z przedstawicielami Sprzedaży, Marketingu, IT w celu wdrożenia nowego produktu dla Klientów B2B
czynności związane z rozładunkiem i ustawieniem automatu Paczkomat (przygotowanie podłoża, wypoziomowanie, zakotwienie automatu i sprawdzenie zabezpieczeń
montaż i przygotowanie automatu Paczkomat do użytkowania (czyszczenie, aktualizacja oprogramowania, testy poprawnego działania
wykonanie instalacji elektrycznej wg obowiązujących norm
drobne prace brukarskie (ułożenie chodnika z bruku przed automatem, montaż słupków lub odbojników parkingowych itp.)
relokowanie urządzeń (demontaż, przywrócenie lokalizacji do stanu poprzedniego)
czynności związane z rozładunkiem i ustawieniem automatu Paczkomat (przygotowanie podłoża, wypoziomowanie, zakotwienie automatu i sprawdzenie zabezpieczeń
montaż i przygotowanie automatu Paczkomat do użytkowania (czyszczenie, aktualizacja oprogramowania, testy poprawnego działania
wykonanie instalacji elektrycznej wg obowiązujących norm
drobne prace brukarskie (ułożenie chodnika z bruku przed automatem, montaż słupków lub odbojników parkingowych itp.)
relokowanie urządzeń (demontaż, przywrócenie lokalizacji do stanu poprzedniego)