1. Pracodawca
  2. Rumia
  3. MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Rumia
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Rumia

Rumia, ul. Ślusarska 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (27) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 26 )

Główny księgowy

Rumia
Ważna do: 22.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42750
  • nabor-na-stanowisko-glownego-ksiegowegoglownej-ksiegowej.html 1. nadzór nad gospodarką finansową i księgowością MOPS w Rumi
  • 2. prowadzenia rachunkowości MOPS w Rumi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • 3. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • 4. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • 5. odpowiedzialność w zakresie dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • 6. współdziałanie z merytorycznymi pracownikami w zakresie prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji oraz zapewnienie terminowego ściągania należności
  • dochodzenie roszczeń spornych oraz zapłaty zobowiązań w tym w szczególności wobec ZUS i urzędu skarbowego
  • 7. prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem projektu planu finansowego MOPS na podstawie zapotrzebowań zgłoszonych przez kierowników/pracowników koordynujących komórkami organizacyjnymi (koordynatorów)/starszego specjalistę pracy socjalnej -koordynatora
  • jego zmianami
  • nadzorem nad realizacją oraz sporządzanie informacji i sprawozdań z jego wykonania
  • 8. organizacja i nadzór prawidłowego obiegu dokumentów finansowych
  • 9. przygotowywanie projektów zarządzeń określających zasady księgowości
  • kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej do stosowania przez pozostałe komórki organizacyjne MOPS w Rumi
  • 10. organizowanie obiegu i kontroli dokumentów finansowych w sposób zapewniający właściwy i zgodny z zasadami dyscypliny budżetowej przebieg operacji finansowych związanych z wykonywaniem planu finansowego
  • 11. nadzór pod względem finansowym nad prawidłowością zawieranych umów
  • 12. nadzór i kontrola realizacji planu finansowego
  • 13. nadzór i kontrola w przedmiocie przeprowadzenia inwentaryzacji i prawidłowego rozliczenia inwentaryzacji
  • 14. sporządzanie dla potrzeb Rady Miejskiej
  • Burmistrza i komisji Rady Miejskiej
  • okresowych informacji i rocznych sprawozdań z wykonania planu finansowego
  • 15. rozliczanie dotacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 16. nadzór i kontrola nad gospodarką środkami ochrony indywidualnej
  • 17. nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników ze szczególnym uwzględnieniem wykonania zarządzeń
  • regulaminów
  • instrukcji i poleceń
  • 18. kierowanie pracą Działu Finansowo Księgowego
Pokaż więcej >>
od 6 700 PLN
Ważna do: 22.04.2024

Główny księgowy

Rumia
Wygasła: 09.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42690
  • nabor-na-stanowisko-glownego-ksiegowego-w-miejskim-osrodku-pomocy-spolecznej-w-rumi.html 1. nadzór nad gospodarką finansową i księgowością MOPS w Rumi
  • 2. prowadzenia rachunkowości MOPS w Rumi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  • 3. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • 4. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • 5. odpowiedzialność w zakresie dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • 6. współdziałanie z merytorycznymi pracownikami w zakresie prowadzenia postępowania egzekucyjnego w administracji oraz zapewnienie terminowego ściągania należności
  • dochodzenie roszczeń spornych oraz zapłaty zobowiązań w tym w szczególności wobec ZUS i urzędu skarbowego
  • 7. prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem projektu planu finansowego MOPS na podstawie zapotrzebowań zgłoszonych przez kierowników/pracowników koordynujących komórkami organizacyjnymi (koordynatorów)/starszego specjalistę pracy socjalnej -koordynatora
  • jego zmianami
  • nadzorem nad realizacją oraz sporządzanie informacji i sprawozdań z jego wykonania
  • 8. organizacja i nadzór prawidłowego obiegu dokumentów finansowych
  • 9. przygotowywanie projektów zarządzeń określających zasady księgowości
  • kalkulacji kosztów i sprawozdawczości finansowej do stosowania przez pozostałe komórki organizacyjne MOPS w Rumi
  • 10. organizowanie obiegu i kontroli dokumentów finansowych w sposób zapewniający właściwy i zgodny z zasadami dyscypliny budżetowej przebieg operacji finansowych związanych z wykonywaniem planu finansowego
  • 11. nadzór pod względem finansowym nad prawidłowością zawieranych umów
  • 12. nadzór i kontrola realizacji planu finansowego
  • 13. nadzór i kontrola w przedmiocie przeprowadzenia inwentaryzacji i prawidłowego rozliczenia inwentaryzacji
  • 14. sporządzanie dla potrzeb Rady Miejskiej
  • Burmistrza i komisji Rady Miejskiej
  • okresowych informacji i rocznych sprawozdań z wykonania planu finansowego
  • 15. rozliczanie dotacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 16. nadzór i kontrola nad gospodarką środkami ochrony indywidualnej
  • 17. nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników ze szczególnym uwzględnieniem wykonania zarządzeń
  • regulaminów
  • instrukcji i poleceń
  • 18. kierowanie pracą Działu Finansowo Księgowego
Pokaż więcej >>
od 6 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wychowawca

Rumia
Wygasła: 11.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42604
  • rekrutacja-na-stanowisko-wychowawcy-do-placowki-wsparcia-dziennego.html 1. Organizacja pracy w placówce zgodnie z założeniami wynikającymi z ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej oraz regulaminem Placówki
  • 2. Sprawowanie opieki nad procesem wychowania dzieci w Placówce oraz ich bezpieczeństwem w pomieszczeniach jak również w czasie wycieczek
  • warsztatów przedmiotowych
  • podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas innych imprez organizowanych przez PWD
  • 3. Opracowywanie indywidualnego planu pracy z dzieckiem w porozumieniu z psychologiem
  • pedagogiem
  • wychowawcą
  • pracownikiem socjalnym
  • asystentem rodziny
  • a także innymi specjalistami. Indywidualny plan pracy uwzględnia działania krótkoterminowe
  • długoterminowe
  • jest modyfikowany w zależności od zmieniającej się sytuacji dziecka
  • nie rzadziej niż co pół roku
  • 4. Stała współpraca z pracownikiem socjalnym
  • asystentem rodziny
  • rodzicami lub opiekunami dziecka
  • kierownikiem placówki i współpracownikami. 5. Informowanie rodziców i opiekunów dziecka o jego postępach i trudnościach m.in. poprzez udział z grupach roboczych 6. Odpowiadanie na potrzeby dzieci i młodzieży praca w oparciu o szacunek i akceptację
  • podmiotowość i współpracę. 7. Wspieranie rozwoju osobistego dzieci i młodzieży i ich motywacji do działania. 8. Uczenie dzieci funkcjonowania w różnych sytuacjach społecznych
  • rodzinnych i rówieśniczych z zachowaniem poszanowania norm społecznych. 9. Kształtowanie zachowań prozdrowotnych. 10. Organizowanie zajęć tematycznych
  • warsztatów
  • eventów rodzinnych itp. 11. Czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązków szkolnych
  • motywowanie do nauki i samorozwoju. 12. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań 13. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej dziecka i rodziny. 14. Dbanie o samokształcenie i rozwój osobisty. 15. Współpracę z innymi Działami i pracownikami Ośrodka
  • komórkami organizacyjnymi
  • w zakresie prawidłowej realizacji zadań. 16. Kierowanie się zasadą dobra osób i rodzin
  • którym służy
  • poszanowania ich godności i prawa tych osób do samostanowienia. 17. Przeciwdziałanie praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym osobę
  • rodzinę lub grupę. 18. Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami
  • zwierzchnikami
  • podwładnymi oraz współpracownikami. 19. Kierowanie się zasadami etyki zawodowej. 20. Ścisła współpraca z Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Kierownikiem Placówki Wsparcia Dziennego. 5. Wymagane dokumenty: 1.życiorys curriculum vitae zawierający informacje
  • o których mowa w artykule 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj Dz.U. z 2023 poz 1465.) tj. imię (imiona) i nazwisko
  • imiona rodziców
  • datę urodzenia
  • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)
  • wykształcenie
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia; 2.list motywacyjny; 3.kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy; 4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie; 5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach
  • szkoleniach; 6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 7.ewentualne posiadane opinie z poprzednich miejsc pracy; 8.oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych; 9.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (na druku do pobrania na stronie załącznik nr 1); 10. kandydat
  • który zamierza skorzystać z uprawnienia
  • o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/ inspektor

Rumia
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://bip.rumia.pl/a
  • 42558
  • nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektorainspektora.html 1.Obsługa Punktu Konsultacyjnego ds. uzależnień i przemocy w rodzinie w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej
  • w tym: a)praca z klientem
  • w tym udzielanie informacji o ofercie Punktu Konsultacyjnego
  • umawianie wizyt u specjalistów
  • b)otwieranie drzwi klientom Punktu oraz osobom zapraszanym w ramach grup diagnostyczno-pomocowych
  • w tym kierowanie klientów do poszczególnych pomieszczeń
  • c)prowadzenie w sposób ciągły dokumentacji pracy Punktu Konsultacyjnego
  • d)prowadzenie harmonogramów pracy specjalistów zatrudnionych w Punkcie Konsultacyjnym
  • e)przygotowanie i opracowywanie formularzy dokumentów niezbędnych do pracy Punktu Konsultacyjnego
  • f)rozliczanie pracy specjalistów
  • prowadzenie teczek konsultacji i prowadzenie statystyk konsultacji
  • g)przygotowanie materiałów do mediów
  • h)odbiór korespondencji przychodzącej z siedziby MOPS oraz bieżąca wysyłka korespondencji wychodzącej
  • i) przygotowanie danych do sprawozdań z tematyki uzależnień oraz przemocy domowej
  • j)zapewnienie gospodarki materiałowej w Punkcie Konsultacyjnym
  • k)dbałość o utrzymanie porządku w Punkcie Konsultacyjnym
  • w tym przygotowywanie Sali na spotkania i konsultacje. 2.Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w zakresie profilaktyki uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej. 3.Współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej. 4.Realizacja
  • monitoring
  • aktualizacja zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii. 5. Sporządzanie sprawozdań z działalności Punktu Konsultacyjnego. 6.Sporządzanie wniosków o włączenie zadań do Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii oraz sprawozdawczość z realizacji zadań. 7.Przejęcie wszystkich obowiązków podczas nieobecności Starszego Inspektora
  • w tym: a)obsługa procedury Niebieskie Karty
  • b)obsługa spotkań grup diagnostyczno-pomocowych
  • c)obsługa organizacyjno-techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy domowej
  • d)przygotowanie po konsultacji z Przewodniczącym ZI
  • materiałów do mediów
  • e)przygotowanie i opracowanie formularzy dokumentów niezbędnych do pracy z procedurą Niebieskie Karty
  • f)przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu przeciwdziałania przemocy
  • g)prowadzenie dokumentacji pracy Zespołu Interdyscyplinarnego
  • h)udział w tworzeniu Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie
  • i)realizacja i monitoring Gminnego Programu Przeciwdziałaniu Przemocy w Rodzinie
  • j)realizacja działań profilaktycznych
  • interwencyjnych i wspierających zmianę w rodzinach uwikłanych w przemoc
  • k)realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • l)opracowanie bilansu potrzeb i sprawozdawczości w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej
  • m)sporządzenie planu pracy Zespołu Interdyscyplinarnego na dany rok. 8.Pomoc przy organizacji posiedzeń Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy domowej. 9.Czynny udział w wydarzeniach
  • akcjach
  • kampaniach organizowanych lub współorganizowanych przez Punkt Konsultacyjny ds. uzależnień i przemocy w rodzinie. 10.Pomoc w realizacji zadań dot. Punktu Konsultacyjnego ds. uzależnień i przemocy w rodzinie zleconych przez Kierownika Punktu. 11.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS. 12.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem. 13.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa. 14. Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 14.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/ księgowa

Rumia
Wygasła: 11.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (dekretowanie)
  • 2.Wprowadzanie dokumentów finansowych do programu Finanse Premium+ oraz prowadzenie terminowej i prawidłowej ewidencji księgowej
  • 3.Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych oraz zgodności z planem finansowym. 4.Bieżące sprawdzanie poprawności dokumentów o zaangażowanie oraz zgodności z planem finansowym
  • 5.Prowadzenie rejestru zaangażowania wydatków budżetowych
  • 6.Księgowanie oraz rozliczanie zaangażowania środków budżetowych obciążających plan finansowy
  • 7.Uzgadnianie wydatków budżetowych w zakresie ich wykonania z planem finansowym
  • oraz monitorowanie stopnia wykonania planu finansowego
  • 8.Analiza zapotrzebowania na środki finansowe dla Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
  • 9.Uzgadnianie danych i sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
  • 10.Uzgadnianie danych i przygotowywanie planów finansowych dla Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
  • 11.Przygotowywanie wniosków o zmianę planu finansowego dla Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
  • 12.Sporządzanie wydruków dla pracowników merytorycznych realizujących Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
  • 13.Współdziałanie z pracownikami merytorycznymi realizującymi Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
  • 14.Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzorowanie terminów płatności
  • 15.Obsługa systemu bankowości elektronicznej
  • 16.Analiza i kontrola kont rozrachunkowych
  • wyjaśnianie powstałych różnic
  • inwentaryzacja roczna tych kont
  • 17.Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją. 18.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 19.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 20.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 21.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 22.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 23.Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
  • 24.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań. 5. Wymagane dokumenty: 1.życiorys curriculum vitae zawierający informacje
  • o których mowa w artykule 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy tj. Dz.U. z 2023 poz 1465)tj. imię (imiona) i nazwisko
  • imiona rodziców
  • datę urodzenia
  • miejsce zamieszkania (adres do korespondencji)
  • wykształcenie
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia; 2.list motywacyjny; 3.kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających staż pracy; 4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie; 5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach
  • szkoleniach; 6.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 7.ewentualne posiadane opinie z poprzednich miejsc pracy; 8.oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe; 9.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; 10.oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych; 11.kandydat
  • który zamierza skorzystać z uprawnienia
  • o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530 t.j.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rumia
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42557
  • rekrutacja-na-stanowisko-psychologa.html 1. Udzielanie konsultacji oraz poradnictwa psychologicznego. 2. Prowadzenie grup wsparcia dla osób uzależnionych oraz osób doświadczających przemocy. 3. Prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych dla osób uzależnionych. 4. Podejmowanie działań minimalizujących ryzyko ulegania uzależnieniom
  • poprzez prowadzenie akcji profilaktycznych skierowanych do dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. 5. Prowadzenie działań profilaktycznych i diagnozowanie zjawiska przemocy domowej również w środowisku klienta wraz z pracownikiem socjalnym. 6. Inicjowanie interwencji w zdiagnozowanej przemocy domowej i innych nagłych sytuacjach. 7. Udział w grupach diagnostyczno-pomocowych przy procedurze Niebieskie Karty. 8. Gromadzenie aktualnych informacji dotyczących dostępności miejsc i kompetencji instytucji pomocowych w zakresie przemocy domowej. 9. Prowadzenie wymaganej dokumentacji. 10. Archiwizowanie dokumentacji. 11. Realizacja sprawozdawczości. (...)
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Dziale Realizacji Świadczeń

Rumia
Wygasła: 26.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42542
  • nabor-na-stanwisko-podinspektora.html 1. Prowadzenie postępowania w sprawach świadczeń z pomocy społecznej
  • w szczególności : przyjmowanie dokumentacji dotyczącej realizacji świadczeń z pomocy społecznej
  • a) sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy przyznania świadczeń z pomocy społecznej
  • w szczególności dotyczących usług i świadczeń dla osób korzystających z pomocy instytucjonalnej w zależności od potrzeb (m.in. - usługi opiekuńcze
  • środowiskowy dom samopomocy
  • centrum opiekuńczo mieszkalne
  • klub seniora) i; b) rozliczanie kosztów pomocy instytucjonalnej
  • (wprowadzanie faktur do systemu Pomost STD
  • sprawdzanie ich zgodności z decyzjami administracyjnymi i zawartymi umowami); c) prowadzenie spraw związanych z refundacjami (przygotowywanie inf
  • dla działu DFK przy pomocy sys. Pomost
  • dokonywanie wpłat do syst.); (...) 2. Obsługa programów Pomost Std
  • Płatnik oraz Centralnej Aplikacji Statystycznej. 3. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS. 4. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem. 5. Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rumia
Wygasła: 26.02.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 2.Dokonywanie analizy i oceny zjawisk
  • które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 3.Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy. 4.Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji. 5.Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych. 6.Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości. 7.Udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
  • które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań. 8.Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy. 9.Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 10.Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
  • rodzin
  • grup i środowisk społecznych. 11.Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych
  • łagodzenie skutków ubóstwa. 12.Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin. 13.Współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowywaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia. 14.Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rumia
Wygasła: 12.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42501
  • rekrutacja-na-stanowisko-psychologa.html 1. Udzielanie konsultacji oraz poradnictwa psychologicznego. 2. Prowadzenie grup wsparcia dla osób uzależnionych oraz osób doświadczających przemocy. 3. Prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych dla osób uzależnionych. 4. Podejmowanie działań minimalizujących ryzyko ulegania uzależnieniom
  • poprzez prowadzenie akcji profilaktycznych skierowanych do dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. 5. Prowadzenie działań profilaktycznych i diagnozowanie zjawiska przemocy domowej również w środowisku klienta wraz z pracownikiem socjalnym. 6. Inicjowanie interwencji w zdiagnozowanej przemocy domowej i innych nagłych sytuacjach. 7. Udział w grupach diagnostyczno-pomocowych przy procedurze Niebieskie Karty. 8. Gromadzenie aktualnych informacji dotyczących dostępności miejsc i kompetencji instytucji pomocowych w zakresie przemocy domowej. 9. Prowadzenie wymaganej dokumentacji. 10. Archiwizowanie dokumentacji. 11. Realizacja sprawozdawczości. (...)
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor

Rumia
Wygasła: 12.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42502
  • nabor-na-wolne-stanowisko-urzadnicze-inspektora.html 1. Obsługa Punktu Konsultacyjnego ds. uzależnień i przemocy w rodzinie w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej
  • w tym: a) praca z klientem
  • w tym udzielanie informacji o ofercie Punktu Konsultacyjnego
  • umawianie wizyt u specjalistów
  • b) otwieranie drzwi klientom Punktu oraz osobom zapraszanym w ramach grup diagnostyczno-pomocowych
  • w tym kierowanie klientów do poszczególnych pomieszczeń
  • c) prowadzenie w sposób ciągły dokumentacji pracy Punktu Konsultacyjnego
  • d) prowadzenie harmonogramów pracy specjalistów zatrudnionych w Punkcie Konsultacyjnym
  • e) przygotowanie i opracowywanie formularzy dokumentów niezbędnych do pracy Punktu Konsultacyjnego
  • f) rozliczanie pracy specjalistów
  • prowadzenie teczek konsultacji i prowadzenie statystyk konsultacji
  • g) przygotowanie materiałów do mediów
  • h) odbiór korespondencji przychodzącej z siedziby MOPS oraz bieżąca wysyłka korespondencji wychodzącej
  • i) przygotowanie danych do sprawozdań z tematyki uzależnień oraz przemocy domowej
  • j) zapewnienie gospodarki materiałowej w Punkcie Konsultacyjnym
  • k) dbałość o utrzymanie porządku w Punkcie Konsultacyjnym
  • w tym przygotowywanie Sali na spotkania i konsultacje. 2. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w zakresie profilaktyki uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy domowej. 3. Współpraca z innymi jednostkami administracji publicznej. 4. Realizacja
  • monitoring
  • aktualizacja zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii. 5. Sporządzanie sprawozdań z działalności Punktu Konsultacyjnego. 6. Sporządzanie wniosków o włączenie zadań do Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii oraz sprawozdawczość z realizacji zadań. 7. Przejęcie wszystkich obowiązków podczas nieobecności Starszego Inspektora
  • w tym: a)obsługa procedury Niebieskie Karty
  • b)obsługa spotkań grup diagnostyczno-pomocowych
  • c)obsługa organizacyjno-techniczna Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy domowej
  • d)przygotowanie po konsultacji z Przewodniczącym ZI
  • materiałów do mediów
  • e)przygotowanie i opracowanie formularzy dokumentów niezbędnych do pracy z procedurą Niebieskie Karty
  • f)przygotowanie danych do sprawozdawczości z zakresu przeciwdziałania przemocy
  • g)prowadzenie dokumentacji pracy Zespołu Interdyscyplinarnego
  • h)udział w tworzeniu Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie
  • i)realizacja i monitoring Gminnego Programu Przeciwdziałaniu Przemocy w Rodzinie
  • j)realizacja działań profilaktycznych
  • interwencyjnych i wspierających zmianę w rodzinach uwikłanych w przemoc
  • k)realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
  • l)opracowanie bilansu potrzeb i sprawozdawczości w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej
  • m)sporządzenie planu pracy Zespołu Interdyscyplinarnego na dany rok. 8. Pomoc przy organizacji posiedzeń Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy domowej. 9. Czynny udział w wydarzeniach
  • akcjach
  • kampaniach organizowanych lub współorganizowanych przez Punkt Konsultacyjny ds. uzależnień i przemocy w rodzinie. 10. Pomoc w realizacji zadań dot. Punktu Konsultacyjnego ds. uzależnień i przemocy w rodzinie zleconych przez Kierownika Punktu. 11. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS. 12. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem. 13. Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa. 14. Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

KIEROWNIK DZIAŁU WSPARCIA RODZINY

Rumia
Wygasła: 18.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia: https://bip.rumia.pl/a
  • 42272
  • nabor-na-stanowisko-kierownika-dzialu-wsparcia-rodziny.html 1) organizowanie
  • kierowanie i nadzorowanie realizacji zadań w podległym Dziale zgodnie z zakresami czynności poszczególnych pracowników
  • 2) rozpatrywanie indywidualnych spraw
  • 3) nadzór nad prawidłową realizacją zawartych przez MOPS umów z kontrahentami w zakresie zadań Działu
  • 4) dbałość o prawidłowe wdrożenie i wykonanie procesu zarządzania ryzykiem w podległym Dziale
  • 5) przedstawianie corocznie wniosku o przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w podległym Dziale
  • 6) sporządzanie sprawozdań dotyczących całości zadań realizowanych przez Dział
  • 7) analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział
  • 8) współdziałanie z instytucjami współpracującymi z MOPS w zakresie zadań realizowanych przez Dział
  • 9) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych
  • psychologicznych oraz wychowawczych z dziećmi
  • 10) wspieranie aktywności społecznej rodzin
  • 11) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • 12) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
  • mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych
  • (...)
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/ inspektor/ starszy inspektor w dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego

Rumia
Wygasła: 18.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://bip.rumia.pl/a
  • 42267
  • nabor-na-stanowisko-podinspektorainspektorastarszego-inspektora.html 1.Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 2.Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3.Sporządzanie decyzji administracyjnych uchylających bądź zmieniających prawo do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 4.Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 5.Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych przez Dział w zakresie świadczeń rodzinnych
  • świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz analiza zawartych w nich danych. 6.Prowadzenie postępowań obejmujących zakres Kodeksu postępowania administracyjnego (np.: wznowienie postępowania
  • zawieszenie postępowania
  • wezwania itp.). 7.Monitoring i analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział. 8.Obsługa programów: Świadczenia rodzinne
  • Płatnik i Centralna Aplikacja Statystyczna. 9.Udział w opracowywaniu procedur realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. 10.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
  • wychowawczych
  • z funduszu alimentacyjnego. 11.Obsługa klienta w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 12.Udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. 13.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 14.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 15.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 16.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 17.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu
  • Dyrektora oraz Zastępcę Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem. 19.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

KIEROWNIK DZIAŁU WSPARCIA ŚRODOWISKOWEGO

Rumia
Wygasła: 08.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. organizowanie
  • kierowanie i nadzorowanie realizacji zadań w podległym Dziale zgodnie z zakresami czynności poszczególnych pracowników
  • 2. analiza wywiadów środowiskowych oraz rozpatrywanie indywidualnych spraw
  • 3. nadzór nad prawidłową realizacją zawartych przez MOPS umów z kontrahentami w zakresie zadań Działu
  • 4.dbałość o prawidłowe wdrożenie i wykonanie procesu zarządzania ryzykiem w podległym Dziale
  • 5.przedstawianie corocznie wniosku o przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w podległym Dziale
  • 6. sporządzanie sprawozdań dotyczących całości zadań realizowanych przez Dział
  • 7.analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział
  • 8.współdziałanie z instytucjami współpracującymi z MOPS w zakresie zadań realizowanych przez Dział
  • 9. wydawanie decyzji administracyjnych w ramach udzielonych upoważnień
  • 10. realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 11. zarządzanie oraz prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS
  • 12. realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS. 13. prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem. 14. przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa. 15. prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 16. właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 17. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/ inspektor/ starszy inspektor

Rumia
Wygasła: 23.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://bip.rumia.pl/m
  • 1513
  • nabory-aktualne.html 1.Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 2.Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3.Sporządzanie decyzji administracyjnych uchylających bądź zmieniających prawo do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 4.Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 5.Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych przez Dział w zakresie świadczeń rodzinnych
  • świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz analiza zawartych w nich danych. 6.Prowadzenie postępowań obejmujących zakres Kodeksu postępowania administracyjnego (np.: wznowienie postępowania
  • zawieszenie postępowania
  • wezwania itp.). 7.Monitoring i analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział. 8.Obsługa programów: Świadczenia rodzinne
  • Płatnik i Centralna Aplikacja Statystyczna. 9.Udział w opracowywaniu procedur realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. 10.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
  • wychowawczych
  • z funduszu alimentacyjnego. 11.Obsługa klienta w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 12.Udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. 13.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 14.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 15. Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 16.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 17.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu
  • Dyrektora oraz Zastępcę Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem. 19.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent rodziny

Rumia
Wygasła: 23.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym
  • o którym mowa w art. 11 ust. 1
  • 2) opracowanie
  • we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
  • planu pracy z rodziną
  • który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej
  • 3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
  • w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego
  • 4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych
  • 5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych
  • 6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi
  • 7) wspieranie aktywności społecznej rodzin
  • 8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • 9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu
  • podejmowaniu i utrzymywaniu pracy Zarobkowej
  • 10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
  • mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych
  • 11) udzielanie wsparcia dzieciom
  • w szczególności poprzez udział w zajęciach Psychoedukacyjnych
  • 12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
  • 13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci
  • 13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz. U. z 2020 r. poz. 1329)
  • 14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
  • 15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
  • nie rzadziej niż co pół roku
  • i przekazywanie tej oceny podmiotowi
  • o którym mowa w art. 17 ust. 1
  • 16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • 17) sporządzanie
  • na wniosek sądu
  • opinii o rodzinie i jej członkach
  • 18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
  • właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
  • 19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą
  • o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2021 r. poz. 1249)
  • lub innymi podmiotami
  • których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
  • 20)opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
  • 21) współpraca z rodziną zastępczą
  • rodzinnym domem dziecka
  • placówką opiekuńczo-wychowawczą
  • regionalną placówką opiekuńczo-terapeutyczną lub interwencyjnym ośrodkiem preadopcyjnym
  • w których umieszczono dziecko z rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej
  • oraz koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej i sądem
  • pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy
  • 22) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin
  • współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowywaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia
Pokaż więcej >>
od 3 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor/ inspektor

Rumia
Wygasła: 01.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 2.Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3.Sporządzanie decyzji administracyjnych uchylających bądź zmieniających prawo do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 4.Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 5.Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych przez Dział w zakresie świadczeń rodzinnych
  • świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz analiza zawartych w nich danych. 6.Prowadzenie postępowań obejmujących zakres Kodeksu postępowania administracyjnego (np.: wznowienie postępowania
  • zawieszenie postępowania
  • wezwania itp.). 7.Monitoring i analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział. 8.Obsługa programów: Świadczenia rodzinne
  • Płatnik i Centralna Aplikacja Statystyczna. 9.Udział w opracowywaniu procedur realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. 10.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
  • wychowawczych
  • z funduszu alimentacyjnego. 11.Obsługa klienta w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 12.Udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. 13.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 14.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 15.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 16.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 17.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu
  • Dyrektora oraz Zastępcę Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem. 19.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog

Rumia
Wygasła: 19.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Udzielanie konsultacji oraz poradnictwa psychologicznego dla osób uzależnionych
  • 2. Prowadzenie grup wsparcia dla osób uzależnionych
  • 3. Prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych dla osób uzależnionych
  • 4. Podejmowanie działań minimalizujących ryzyko ulegania uzależnieniom
  • poprzez prowadzenie akcji profilaktycznych skierowanych do dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych
  • 5. Prowadzenie działań profilaktycznych i diagnozowanie zjawiska przemocy domowej
  • 6. Inicjowanie interwencji w zdiagnozowanej przemocy domowej
  • 7. Gromadzenie aktualnych informacji dotyczących dostępności miejsc i kompetencji instytucji pomocowych w zakresie przemocy domowej
  • 8. Prowadzenie wymaganej dokumentacji
  • 9. Archiwizowanie dokumentacji
  • 10. Realizacja sprawozdawczości
  • 11. Zastępowanie
  • w działaniach o charakterze konsultacyjnym i poradnictwa
  • pozostałych psychologów podczas ich nieobecności
Pokaż więcej >>
od 3 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent rodziny

Rumia
Wygasła: 19.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym
  • o którym mowa w art. 11 ust. 1
  • 2) opracowanie
  • we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
  • planu pracy z rodziną
  • który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej
  • 3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
  • w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego
  • 4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych
  • 5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych
  • 6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi
  • 7) wspieranie aktywności społecznej rodzin
  • 8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • 9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu
  • podejmowaniu i utrzymywaniu pracy Zarobkowej
  • 10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
  • mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych
  • 11) udzielanie wsparcia dzieciom
  • w szczególności poprzez udział w zajęciach Psychoedukacyjnych
  • 12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
  • 13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci
  • 13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz. U. z 2020 r. poz. 1329)
  • 14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną
  • 15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
  • nie rzadziej niż co pół roku
  • i przekazywanie tej oceny podmiotowi
  • o którym mowa w art. 17 ust. 1
  • 16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną
  • 17) sporządzanie
  • na wniosek sądu
  • opinii o rodzinie i jej członkach
  • 18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
  • właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
  • 19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą
  • o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2021 r. poz. 1249)
  • lub innymi podmiotami
  • których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
  • 20)opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
  • 21) współpraca z rodziną zastępczą
  • rodzinnym domem dziecka
  • placówką opiekuńczo-wychowawczą
  • regionalną placówką opiekuńczo-terapeutyczną lub interwencyjnym ośrodkiem preadopcyjnym
  • w których umieszczono dziecko z rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej
  • oraz koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej i sądem
  • pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy
  • 22) inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin
  • współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowywaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Rumia
Wygasła: 15.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 2.Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3.Sporządzanie decyzji administracyjnych uchylających bądź zmieniających prawo do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 4.Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 5.Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych przez Dział w zakresie świadczeń rodzinnych
  • świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz analiza zawartych w nich danych. 6.Prowadzenie postępowań obejmujących zakres Kodeksu postępowania administracyjnego (np.: wznowienie postępowania
  • zawieszenie postępowania
  • wezwania itp.). 7.Monitoring i analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział. 8.Obsługa programów: Świadczenia rodzinne
  • Płatnik i Centralna Aplikacja Statystyczna. 9.Udział w opracowywaniu procedur realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. 10.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych
  • wychowawczych
  • z funduszu alimentacyjnego. 11.Obsługa klienta w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 12.Udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. 13.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 14.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 15.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 16.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 17.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 18.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu
  • Dyrektora oraz Zastępcę Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem. 19.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rumia
Wygasła: 17.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Nawiązywanie współpracy i objęcie pomocą rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu objętego rewitalizacją w Rumi. 2.Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 3.Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej. 4.Organizowanie pomocy finansowej
  • w naturze i usługach zgodnie z potrzebami. 5.Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy. 6.Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji. 7.Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych
  • w tym kontraktów socjalnych dla celów projektu unijnego. 8.Udział w rekrutacji uczestników KIS - Zagórze
  • w tym udział w rozmowach rekrutacyjnych. 9.Udział w prowadzeniu indywidualnych ścieżek reintegracji uczestników KIS - Zagórze
  • w tym uczestników projektu unijnego. 10.Współpraca przy ocenie indywidualnych efektów reintegracji uczestników KIS - Zagórze
  • w tym uczestników projektu unijnego. 11.Monitorowanie obecności osób korzystających z usług KIS - Zagórze na zajęciach organizowanych w ramach projektu unijnego. 12.Prowadzenie indywidualnych konsultacji w ramach usług oferowanych przez KIS - Zagórze. 13.Sporządzanie raportów z przeprowadzonych warsztatów w ramach KIS - Zagórze . 14.Przygotowywanie programów
  • harmonogramów warsztatów i zajęć organizowanych w ramach KIS - Zagórze. 15.Utrzymywanie ścisłej współpracy z psychologami i pedagogiem zatrudnionymi w KIS - Zagórze
Pokaż więcej >>
od 3 315 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Rumia
Wygasła: 16.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 2.Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 3.Sporządzanie decyzji administracyjnych uchylających bądź zmieniających prawo do świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 4.Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 5.Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych przez Dział w zakresie świadczeń rodzinnych
  • świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz analiza zawartych w nich danych. 6.Prowadzenie postępowań obejmujących zakres Kodeksu postępowania administracyjnego (np.: wznowienie postępowania
  • zawieszenie postępowania
  • wezwania itp.). 7.Monitoring i analiza wydatków na poszczególne zadania realizowane przez Dział. 8.Obsługa programów: Świadczenia rodzinne
  • Płatnik i Centralna Aplikacja Statystyczna. 9.Udział w opracowywaniu procedur realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. 10.Obsługa klienta w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego. 11.Udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. 12.Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 13.Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 14.Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 15.Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 16.Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 17.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Działu
  • Dyrektora oraz Zastępcę Dyrektora MOPS
  • związanych ze zajmowanym stanowiskiem. 18.Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rumia
Wygasła: 13.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 2. Nawiązywanie współpracy i objęcie pomocą rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym z terenu objętego rewitalizacją Rumi. 3.Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wsród osób korzystających z pomocy społecznej. 4.Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji. 5.Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych
  • w tym kontraktów socjalnych dla celów projektu unijnego. 6.Organizowanie pomocy finansowej w naturze i usługach zgodnie z potrzebami. 7. Udział w rekrutacji uczestników KIS - Zagórze
  • w tym udział w rozmowach rekrutacyjnych. 8.Udział w prowadzeniu indywidualnych scieżek reintegracji uczestników KIS- Zagórze w tym uczestników projektu unijnego. 9.Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 10.Monitorowanie obecności osób korzystających z usług KIS- Zagórze na zajęciach organizowanych w ramach projektu unijnego. 12.Prowadzenie indywidualnych konsultacji w ramach isług oferowanych przez KIS- Zagórze. 13. Przygotowywanie programów
  • harmonogramów warsztatów i zajęć organizowanych w ramach KIS- Zagórze. 14. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych warsztatów w ramach KIS- Zagórze. 15. Utrzymywanie ścisłej współpracy z psychologami i pedagogiem zatrudnionym w KIS - Zagórze
Pokaż więcej >>
od 3 315 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rumia
Wygasła: 05.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 2.Dokonywanie analizy i oceny zjawisk
  • które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 3.Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy. 4.Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji. 5.Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych. 6.Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości. 7.Udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
  • które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań. 8.Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy. 9.Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 10.Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
  • rodzin
  • grup i środowisk społecznych. 11.Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych
  • łagodzenie skutków ubóstwa. 12.Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin. 13.Współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowywaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia. 14.Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej
Pokaż więcej >>
od 3 620 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Rumia
Wygasła: 24.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie zadańzwiązanych z obsługą sekretariatu. 2. Prowadzenie sprawozdawczości w zależności od potrzeb pracodawcy (dot. pomocy społecznej). 3. Obsługa interesantów - informowanie o działalnosci MOPS. 4. Obsługa systemów informatycznych. 5. Wsłpraca z innymi organami i instytucjami w zakresie wykonywanych zadań. 6. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS. 7. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lib pozyskaniem. 8. Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP. p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa. 9. Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 10. Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie zrealizowanych zadań. 11. wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego Dyrektora. 12. Zastępowanie pracowników Dziłu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 150 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy

Rumia
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Wprowadzanie dokumentów finansowych do programu Finanse Premium+ oraz prowadzenie terminowej i prawidłowej ewidencji księgowej
  • 2. Sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych (dekretowanie)
  • 3. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej wydatków finansowanych z dotacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 4. Ewidencja i rozliczanie zaangażowania środków budżetowych
  • 5. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i zgodnych z planem finansowym
  • 6. Weryfikacja list wypłat świadczeń oraz innych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz nadzorowanie terminów płatności
  • 7. Sporządzanie sprawozdawczości miesięcznej i kwartalnej w zakresie wydatków
  • 8. Analiza i kontrola kont rozrachunkowych
  • wyjaśnianie powstałych różnic
  • 9. Ewidencja analityczna należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych
  • bieżąca współpraca z działem merytorycznym w tym zakresie
  • 10. Bieżące uzgadnianie wydatków do sprawozdania merytorycznego w zakresie świadczeń wychowawczych z działem merytorycznym
  • 11. Rozliczanie dochodów budżetowych oraz terminowe przekazywanie do Gminy Miejskiej
  • 12. Uzgadnianie sald należności i zobowiązań
  • wysyłanie potwierdzenia sald
  • 13. Kontrola kosztów obsługi do wysokości określonej w ustawie o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
  • 14. Rozliczenie otrzymanej dotacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • 15. Obsługa systemu bankowości elektronicznej
  • 16. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • 17. Prowadzenie rachunkowości Kasy Zapomogowo Pożyczkowej
  • 18. Wystawianie not korygujących
  • 19. Współdziałanie z działem świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w zakresie realizacji zadań
  • 20. Weryfikacja miesięcznych sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego oraz zapotrzebowania miesięcznego na środki finansowe
  • 21. Właściwe zabezpieczenie i przechowywanie dowodów oraz przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją 22. Realizowanie z należytą starannością zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego MOPS
  • 23. Prawidłowe wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • zawodowej w szczególności ochrona danych przed niepowołanym dostępem
  • nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem
  • 24. Przestrzeganie aktualnych przepisów BHP
  • p/poż
  • regulaminu pracy
  • zarządzeń wewnętrznych Dyrektora MOPS i innych przepisów prawa
  • 25. Prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem MOPS. 26. Właściwa współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych zadań. 27. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
  • 28. Zastępowanie pracowników Działu podczas ich nieobecności w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rumia
Wygasła: 28.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1.Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 2.Dokonywanie analizy i oceny zjawisk
  • które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 3.Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy. 4.Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji. 5.Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych. 6.Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości. 7.Udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
  • które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań. 8.Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy. 9.Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 10.Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
  • rodzin
  • grup i środowisk społecznych. 11.Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych
  • łagodzenie skutków ubóstwa. 12.Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin. 13.Współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowywaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia. 14.Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik socjalny

Rumia
Wygasła: 28.02.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie pracy socjalnej rozumianej jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 2. Dokonywanie analizy i oceny zjawisk
  • które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń. 3. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentów w celu udzielenia pomocy. 4. Opracowywanie indywidualnych planów pomocy na podstawie przeprowadzonego wywiadu środowiskowego wraz z kompletem dokumentacji. 5. Opracowywanie i realizacja kontraktów socjalnych. 6. Opracowywanie bilansu potrzeb oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości. 7. Udzielanie informacji
  • wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom
  • które dzięki tej pomocy będą zdolne rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań. 8. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe
  • samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskaniu pomocy. 9. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 10. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób
  • rodzin
  • grup i środowisk społecznych. 11. Współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych
  • łagodzenie skutków ubóstwa. 12. Inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mających trudną sytuację życiową oraz inspirowanie powołania instytucji świadczących usługi służące poprawie sytuacji takich osób i rodzin. 13. Współuczestniczenie w inspirowaniu
  • opracowywaniu
  • wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia. 14. Podejmowanie działań w kierunku ograniczania zjawiska wykluczenia społecznego wśród osób korzystających z pomocy społecznej
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne