1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. HEIMSTADEN MANAGEMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HEIMSTADEN MANAGEMENT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. TOWAROWA 28

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (19) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 19 )

Koordynator / Koordynatorka ds. Administracyjnych

Aleksandra Fredry 6, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Kraków
Wygasła: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za utrzymanie pożądanego stanu technicznego budynków poprzez regularne monitorowanie i kontrolę nieruchomości i instalacji
  • Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi w związku z konserwacją i modernizacją
  • Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
  • Kontrola stanów magazynowych i urządzeń, sprawdzanie faktur
  • Dostarczanie informacji potrzebnych do planowania budżetu (OPEX)
  • Współpraca z działami Wynajmu i Obsługi Klienta
  • Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST
  • Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwiązywanie problemów najemców zgłaszanych telefoniczne, mailowo oraz za pomocą czatu
  • Obsługa aplikacji MyHome – narzędzia Heimstaden do zarządzania zgłoszeniami
  • Administracja otrzymanymi fakturami od najemców
  • Administracja depozytami klientów
  • Współpraca z innymi działami firmy, głównie z działem zarządzania nieruchomościami, księgowości i wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Najemców

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Komunikacja z najemcami w zakresie rozrachunków i należności
  • Rozliczanie opłat za usługi związane z wodą, prądem, ściekami, ogrzewaniem itp
  • Rozwiązywanie problemów najemców zgłaszanych telefoniczne, mailowo oraz za pomocą czatu
  • Sporządzenie raportów rozliczeń
  • Wprowadzenia i rozliczanie faktur czynszowych
  • Administracja depozytami klientów
  • Zarządzanie procesami opóźnień w płatnościach
  • Współpraca z innymi działami firmy, głównie działem księgowości i wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej w odpowiedniej jakości i zgodnie z wymaganymi terminami
  • Księgowanie wszelkiego rodzaju dokumentów finansowych w systemie finansowym, w tym wystawianie faktur wewnątrzfirmowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Przygotowywanie płatności
  • Odpowiedzialność za wszystkie czynności związane z zamykaniem ksiąg rachunkowych (miesiąc, kwartał, rok) i sprawozdawczością księgową, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Przygotowywanie wszystkich deklaracji i zeznań podatkowych (w tym podatku od nieruchomości)
  • Przygotowywanie innych raportów na potrzeby Grupy
  • Wspieranie zespołów operacyjnych we wszystkich kwestiach związanych z finansami, księgowością i podatkami - w zależności od potrzeb, z uwzględnieniem specyfiki struktury holdingowej
  • Środowisko pracy: Narzędzia Microsoft (Dynamics 365, MS Office, MS Teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rozliczeń Najemców

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Komunikacja z najemcami w zakresie obszaru rozrachunków i należności
  • Rozwiązywanie problemów najemców zgłaszanych telefoniczne, mailowo oraz za pomocą czatu
  • Obsługa aplikacji MyHome – narzędzia Heimstaden do zarządzania zgłoszeniami
  • Rozliczanie opłat za usługi związane z wodą, prądem, ściekami, ogrzewaniem itp
  • Administracja otrzymanymi fakturami od najemców
  • Administracja depozytami klientów
  • Zarządzanie procesami opóźnień w płatnościach
  • Współpraca z innymi działami firmy, głównie księgowością i działem wynajmu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Wynajmu

Kraków
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zadbanie o maksymalnie wysoki wskaźnik wynajęcia mieszkań, bycie pierwszym punktem kontaktu dla osób poszukujących długoterminowego wynajmu
  • Przygotowywanie ogłoszeń, kontakt z potencjalnymi najemcami i odpowiadanie na przychodzące pytania, pokazywanie mieszkań
  • Przeprowadzanie procesu wynajmu, w tym prowadzenie czynności przygotowawczych i sporządzanie umów najmu
  • Przeprowadzanie inspekcji typu check in i check out
  • Budowanie dobrych relacji z najemcami
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi najemców na każdym etapie trwania umowy
  • Raportowanie oraz dbanie o poprawność danych w systemach
  • Zaangażowanie w działania i inicjatywy marketingowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Nieruchomości Mieszkaniowych

Kraków
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za utrzymanie nieruchomości w jak najlepszym stanie technicznym poprzez regularne monitorowanie i kontrolę budynków,
  • Udział w procesie przejęcia nieruchomości od dewelopera, podpisywanie umów na dostawy mediów, kontrola zgłoszeń gwarancyjnych,
  • Przeprowadzanie procesów przetargowych związanych z utrzymaniem nieruchomości, kontrola nad firmami zewnętrznymi,
  • Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi,
  • Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
  • Kontrola stanów magazynowych i urządzeń,
  • Kontrola wydatków,
  • Współtworzenie budżetu (OPEX) oraz kontrola nad jego realizacja,
  • Podtrzymywanie kontaktów z najemcami w przypadku reklamacji, informowanie najemców o postępach i harmonogramie prac,
  • Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST,
  • Współpraca z działem najmu oraz pracownikami technicznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Nieruchomości Mieszkaniowych

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za utrzymanie nieruchomości w jak najlepszym stanie technicznym poprzez regularne monitorowanie i kontrolę budynków,
  • Udział w procesie przejęcia nieruchomości od dewelopera, podpisywanie umów na dostawy mediów, kontrola zgłoszeń gwarancyjnych,
  • Przeprowadzanie procesów przetargowych związanych z utrzymaniem nieruchomości, kontrola nad firmami zewnętrznymi,
  • Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi,
  • Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
  • Kontrola stanów magazynowych i urządzeń,
  • Kontrola wydatków,
  • Współtworzenie budżetu (OPEX) oraz kontrola nad jego realizacja,
  • Podtrzymywanie kontaktów z najemcami w przypadku reklamacji, informowanie najemców o postępach i harmonogramie prac,
  • Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST,
  • Współpraca z działem najmu oraz pracownikami technicznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Administracyjnych

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność za utrzymanie pożądanego stanu technicznego budynków poprzez regularne monitorowanie i kontrolę nieruchomości i instalacji
  • Administrowanie nieruchomościami, w tym kontakt z organami zewnętrznymi i regulacyjnymi w związku z konserwacją i modernizacją
  • Zapytania ofertowe, zamawianie i planowanie wykonawców, bieżący nadzór nad ich pracą
  • Kontrola stanów magazynowych i urządzeń, sprawdzanie faktur
  • Dostarczanie informacji potrzebnych do planowania budżetu (OPEX)
  • Komunikacja z najemcami w przypadku incydentów, informowanie najemców o postępach i harmonogramie prac
  • Utrzymywanie informacji o nieruchomościach w systemach IT, wprowadzanie nowych nieruchomości do systemów HST
  • Zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Wynajmu

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zadbanie o maksymalnie wysoki wskaźnik wynajęcia mieszkań, bycie pierwszym punktem kontaktu dla osób poszukujących długoterminowego wynajmu
  • Przygotowywanie ogłoszeń, kontakt z potencjalnymi najemcami i odpowiadanie na przychodzące pytania, pokazywanie mieszkań
  • Przeprowadzanie procesu wynajmu, w tym prowadzenie czynności przygotowawczych i sporządzanie umów najmu
  • Przeprowadzanie inspekcji typu check in i check out
  • Budowanie dobrych relacji z najemcami
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi najemców na każdym etapie trwania umowy
  • Raportowanie oraz dbanie o poprawność danych w systemach
  • Zaangażowanie w działania i inicjatywy marketingowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie działań marketingowych budujących zarówno świadomość marki jak i zmierzających do pozyskania klientów
  • Przygotowywanie materiałów marketingowych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (tworzenie broszur, folderów prezentacji itp.)
  • Dbanie o spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach komunikacji
  • Koordynowanie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
  • Kreatywne wykorzystanie odpowiednich narzędzi marketingowych i komunikacyjnych
  • Opracowanie i realizacja wydarzeń dla mieszkańców
  • Rozwijanie programów partnerskich i sponsorskich, przyczyniających się do realizacji społecznie zrównoważonych celów Heimstaden
  • Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowanie wyników,
  • Ścisła współpraca z działem najmu oraz customer care (w tym współtworzenie materiałów promocyjnych, wsparcie komunikacyjne)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

Puławska 2, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej o odpowiedniej jakości i zgodnie z wymaganym harmonogramem
  • Księgowanie wszelkiego rodzaju dokumentów finansowych w systemie finansowym, w tym wystawianie faktur między spółkami Heimstaden
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Przygotowywanie płatności
  • Wsparcie we wszystkich czynnościach związanych z zamykaniem ksiąg (miesiąc, kwartał, rok) oraz sprawozdawczości księgowej, w tym sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu wszelkich deklaracji i zeznań podatkowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu innych raportów na potrzeby Grupy Heimstaden
  • Wspieranie zespołów operacyjnych we wszystkich sprawach związanych z finansami, księgowością i podatkami - w zależności od potrzeb, z uwzględnieniem specyfiki struktury holdingu
  • Środowisko pracy: Narzędzia Microsoft (Dynamics 365, MS Office, MS Teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant

Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Keeping the accounting records in the quality and according to the required timeline
  • Booking of all kinds of financial documents in the financial system, also issuing the intercompany invoices
  • Keeping records of fixed assets
  • Preparing payments
  • Being responsible for all activities related to books closing (month, quarter, year) and accounting reporting duties, including preparation of financial statements
  • Preparing all tax declarations and returns (including Real estate tax)
  • Preparing other reports for the Group purposes
  • Supporting operational teams in all matters related to finance, accounting and taxes – as required, considering specifics of holding structure
  • Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS Teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Letting Specialist

Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Responsible for preparing ads, contacting potential tenants, following up on leads and answering incoming questions
  • Arranging viewings of the rental properties
  • Complete new tenancy progression process including referencing and drafting tenancy agreements
  • Conduct check in and check out inspections
  • Ensure continuous improvement of customer satisfaction of the tenant
  • Provide high level of customer service to residents at all times concering letting/rental/contract management/etc
  • Help colleagues to achieve their goals (relieve when sickness, pass on leads etc.)
  • Process tenancy renewal paperwork
  • Ensure lettings legal compliances are met and procedures followed
  • Maintain records on the property management database
  • Engage in tenant focused marketing activities and initiatives
  • Support the facility manager with enquiries from tenants, utility providers, local authorities etc
  • Undertake specific projects as requested by line manager
  • Complete general administrative roles as and when required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care & Administration Manager

Warszawa
Wygasła: 16.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Responsibility for solving all inbound customer requests with one touch
  • Responsibility for contract adjustments and changes
  • Building customer awareness of using self-service channels, through MyHome and other local customer interfaces
  • Support the development of the CMS in collaboration with dedicated teams
  • Face-to-face customer support, i.e. walk-ins
  • Tenant communication and settlement
  • Management of late payment processes
  • Organizing satisfaction surveys among customers, proposing solutions to support high performance
  • Ensuring security of customers' personal information in accordance with regulations, policies and procedures
  • Timely reporting
  • Creating and evaluation of customer relations procedures
  • Management of the company's office
  • Managing a team of specialists
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Facility Management

Warszawa
Wygasła: 16.12.2022
full-time
umowa o pracę
full office work
director
Obowiązki:
  • Analyses performance of the portfolio and takes responsibility for highlighting challenges while improving results when needed
  • Identifies market opportunities and relevant changes, implements of innovations and trends
  • Creates and executes annual budget and strategical / tactical business plan. Monitor and follow-up on progress, ensure set budget and targets are met
  • Ensures swift and excellent customer service (repairs, relationship management, inner and outer premises)
  • Coordinates tendering, negotiation and awarding of contractors for Capex projects
  • Manages hard and soft services contractors and contracts
  • Initiates and monitor maintenance and remodeling projects
  • Manages contact and information with authorities
  • Takes responsibility for operational energy management and improvements
  • Supervises a team inspecting apartments and units at move-in/out, after renovations, etc
  • Takes responsibility for ensuring we fulfil regulatory requirements - ventilation, fire protection, elevators, etc
  • Ensures regular inspections
  • Ensures accurate and timely reporting
  • Manages project team
  • Ensures projects meet the Sustainability guidelines set by the Group Sustainability team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior business controller

Warszawa
Wygasła: 24.08.2022
full-time
umowa o pracę
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Supporting business controlling processes within a capital group – preparation of budgets, forecasts, monitoring of financial performance
  • Preparation of all kinds of reports and analysis for the management as required, in cooperation with the operational and financial teams
  • Active support for all regular reporting activities (including month-end, quarter-end and year-end and all other as required)
  • Active role in (designing and) implementing of IT tools supporting effective workflows in finance and operational areas
  • Additional tasks assigned by the manager
  • Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS Teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Financial accountant (To-be Accounting manager)

Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Keeping the accounting records in the quality and according to the required timeline
  • Booking of all kinds of financial documents in the financial system, also issuing the intercompany invoices
  • Being responsible for and ensuring all month-end, quarter-end and year-end reconciliations are made in a timely manner, with proper quality
  • Being responsible for all activities related to books closing (month, quarter, year) and accounting reporting duties, including preparation of financial statements
  • Preparation and responsibility for all tax declarations and returns (including Real estate tax)
  • Current reporting duties to all legal authorities, like national bank and statistical office, as required
  • Close cooperation with tax advisors and auditors
  • Supporting operational teams in all matters related to finance, accounting and taxes – as required, considering specifics of holding structure
  • Creating and developing the accounting team
  • Additional tasks assigned by the manager
  • Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business controller

Warszawa
Wygasła: 09.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Supporting all business controlling processes within a capital group (holding structure with project cost monitoring) – preparation of budgets, forecasts, monitoring of financial performance, monitoring the deviations
  • Cash flow forecasting and managing of cash position of entities and projects as required, also management of the bank relationship and reporting as required
  • Preparation of all kinds of reports and analysis for the management as required, in cooperation with the operational and financial teams
  • Active role in (designing and) implementing of IT tools supporting effective workflows in finance and operational areas, including admin role where necessary
  • Management of documents flow and approval in the company
  • Active support of all regular reporting activities (including month-end, quarter-end and year-end and all other as required)
  • Additional tasks assigned by the manager
  • Working environment: Microsoft tools (Dynamics 365, MS Office, MS teams)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HEIMSTADEN MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.