Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (141)Aktualne ( 6 )Archiwalne ( 135 )
Główny księgowy – pełny etat w Biurze Finansów i Budżetu
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Ważna do: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych Polskiej Akademii Nauk, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz ustawą o finansach publicznych, a także nadzór nad księgami jednostek bez osobowości prawnej;
Sporządzanie sprawozdań finansowych do KAS, US, GUS;
Sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, JKP-VAT, VAT – UE, PIT, PFRON, ZUS, prowadzenie rozliczeń podatków i opłat lokalnych;
Nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych;
Rozliczanie należności i zobowiązań;
Koordynacja przebiegu badania sprawozdań finansowych przez firmy audytorskie;
Nadzór finansowy bezpośredni i pośredni na projektami i grantami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej;
Prowadzenie spraw dotyczących płac pracowników i osób fizycznych zatrudnionych na umowy cywilnoprawne w Kancelarii PAN;
Kierowanie i nadzór nad pracami działu finansowo-księgowego, w celu zapewnienia sprawnej i prawidłowej obsługi finansowej Akademii
prowadzenie spraw związanych z działalności wydawniczą Polskiej Akademii Nauk, w tym bieżąca współpraca z firmami wyłonionymi w drodze przetargów nieograniczonych w zakresie usług składu i łamania oraz druku publikacji Akademii;
koordynacja prac związanych z nadzorem oraz rozliczaniem wykonania usług przygotowania do druku oraz druku publikacji Polskiej Akademii Nauk (m.in. bieżąca współpraca z redakcjami czasopism, ocena poprawności przygotowania plików na poszczególnych etapach prac, kontrola terminów wykonania prac, obliczanie objętości materiałów według przyjętych norm branżowych, konsultacje z wykonawcami i przedstawicielami redakcji celem nadzoru nad prawidłową realizacją umów);
przygotowywanie i prowadzenie przetargów na wykonanie usług opracowania graficznego, składu i łamania oraz druku publikacji;
specjalista w Biurze Organizacyjno-Majątkowym, Dział Obrotu Nieruchomościami
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie, pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja dokumentacji formalno-prawnej i geodezyjnej dotyczącej nieruchomości
Prowadzenie ewidencji nieruchomości
Analiza i kontrola stanu formalno-prawnego nieruchomości
Przygotowywanie procesu dzierżawy w szczególności nieruchomości rolnych
Przygotowywanie procesu najmu oraz sprzedaży nieruchomości zbędnych w tym lokali mieszkalnych zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2020 r. o zasadach zbywania mieszkań będących własnością przedsiębiorstw państwowych, niektórych spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, państwowych osób prawnych oraz niektórych mieszkań będących własnością Skarbu Państwa
Przygotowywanie materiałów oraz współpraca z komisja przetargową powołana do przeprowadzania postepowań przetargowych dotyczących zbycia lub dzierżawy oraz najmu nieruchomości
Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności, zrzekaniem lub przekazywaniem nieruchomości w związku z racjonalną gospodarką mieniem
Opracowywanie analiz potencjału rynkowego nieruchomości, przygotowywanie raportów i prezentacji
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i kontrolą budżetu Akademii i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w szczególności:
analiza i ocena złożonych przez jednostki projektów planów finansowych na wszystkich etapach opracowania projektu planu finansowego Akademii,
uczestniczenie w pracach nad opracowaniem projektu budżetu PAN (w układzie tradycyjnym i zadaniowym), a także prowadzenie spraw związanych ze zmianami planów w ciągu roku budżetowego,
opiniowanie planów zamówień publicznych w kontekście planów finansowych ustalonych przez Kanclerza Akademii,
kompletowanie dokumentów związanych z wnioskowaniem o dotację podmiotową oraz sprawdzanie złożonych wniosków pod względem formalnym i rachunkowym, wypełnianie kart jednostkowych podsumowujących zebrane opinie,
okresowa ocena realizacji przez w/w jednostki planu finansowego oraz wykorzystania przyznanej dotacji podmiotowej
Sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu cz. 67 PAN
Koordynacja przyjęcia rocznych sprawozdań z realizacji planów przez jednostki, w tym weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu Akademii
reprezentowanie organów Akademii przed sądami, prokuratorem, organami administracji państwowej i samorządowej w każdym trybie postępowania i w każdej instancji na podstawie udzielonych pełnomocnictw,
sporządzanie opinii prawnych,
opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, porozumień i wewnętrznych aktów prawnych, a także udzielanie pomocy w ich redagowaniu,
uzgadnianie pod względem formalno-prawnym projektów decyzji administracyjnych,
udzielanie konsultacji, opinii oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, Kierownictwu i pracownikom Akademii
Stacja Naukowa w Paryżu, 74 rue Lauriston, Francja
Wygasła: 28.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
1) Ścisła współpraca z dyrektorem PAN SN w Paryżu w zarządzaniu finansami Stacji, w szczególności:
a) opracowywanie projektów planu finansowego,
b) przygotowywanie korekt planu finansowego i zadaniowego Stacji,
c) monitorowanie stanu realizacji planu finansowego
2) Prowadzenie spraw finansowych Stacji i pokoi gościnnych:
a) nadzór nad prawidłowością formalno-rachunkową dokumentów finansowych,
b) przygotowywanie i opisywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych,
c) prowadzenie rejestru umów,
d) prowadzenie rejestru dokumentów finansowych i administracyjnych,
e) dokonywanie płatności,
f) rozliczanie zaliczek i umów,
g) obsługa systemu bankowego
3) Ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Kancelarii PAN w Warszawie, a w szczególności z pełnomocnikiem prowadzącym księgi rachunkowe w zakresie związanym z zdaniami administratora:
a) dokonywanie okresowej analizy przychodów i kosztów,
b) wymiana dokumentów księgowych,
c) uzyskiwanie kontrasygnat,
d) konsultowanie spraw majątkowych
4) Administrowanie majątkiem Stacji:
a) administrowanie nieruchomością,
b) prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz spisu z natury,
c) nadzór nad organizacją okresowych przeglądów instalacji,
d) przedstawianie planów remontów pomieszczeń i budynków,
e) zlecanie bieżących napraw i konserwacji urządzeń i instalacji,
f) zlecanie zakupów i wymiany wyposażenia pomieszczeń Stacji, w tym biur i pokoi gościnnych,
g) przygotowanie koncepcji w zakresie modernizacji stanu technicznego i estetycznego budynków Stacji
5) Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych:
a) przygotowywanie dokumentacji postępowań,
b) monitorowanie wydatków pod kątem limitów obligujących do zastosowania procedur wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznymi regulacjami Kancelarii PAN,
c) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy zawieraniu umów
6) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem prac remontowych i dokonywanie ich odbiorów
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i kontrolą budżetu Akademii i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w szczególności:
analiza i ocena złożonych przez jednostki projektów planów finansowych na wszystkich etapach opracowania projektu planu finansowego Akademii,
uczestniczenie w pracach nad opracowaniem projektu budżetu PAN (w układzie tradycyjnym i zadaniowym), a także prowadzenie spraw związanych ze zmianami planów w ciągu roku budżetowego,
opiniowanie planów zamówień publicznych w kontekście planów finansowych ustalonych przez Kanclerza Akademii,
kompletowanie dokumentów związanych z wnioskowaniem o dotację podmiotową oraz sprawdzanie złożonych wniosków pod względem formalnym i rachunkowym, wypełnianie kart jednostkowych podsumowujących zebrane opinie,
okresowa ocena realizacji przez w/w jednostki planu finansowego oraz wykorzystania przyznanej dotacji podmiotowej
Sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu cz. 67 PAN
Koordynacja przyjęcia rocznych sprawozdań z realizacji planów przez jednostki, w tym weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu Akademii
prowadzenie spraw związanych z działalnością jednostek naukowych Akademii, w tym: dotyczących finansowania działalności statutowej instytutów naukowych PAN; kompleksowej oceny jakości działalności naukowej lub badawczo-rozwojowej instytutów PAN; szczególnie ważnych osiągnięć instytutów PAN;
przygotowywanie materiałów oraz sporządzanie zbiorczych informacji na podstawie danych zebranych z instytutów Akademii;
tworzenie i aktualizacja bazy danych o działalności jednostek naukowych PAN;
przygotowywanie i obsługa ogólnych spotkań Kierownictwa PAN z dyrektorami jednostek naukowych PAN;
przygotowywanie materiałów i obsługa prac organów doradczych Prezesa PAN;
archiwizacja pozyskanych dokumentów;
współpraca z innymi komórkami Kancelarii PAN w zakresie realizacji zadań służbowych;
wykonywanie innych zadań służbowych objętych zakresem działania Działu ds. Instytutów Naukowych zleconych doraźnie przez przełożonego
Administrator/ka w PAN Stacji Naukowej w Paryżu z j. francuskim
Stacja Naukowa w Paryżu, 74 rue Lauriston, Francja
Wygasła: 14.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do obowiązków Administratora należeć będzie:
1) Ścisła współpraca z dyrektorem SN PAN w Paryżu w zarządzaniu finansami Stacji, w szczególności:
a) opracowywanie projektów planu finansowego,
b) przygotowywanie korekt planu finansowego i zadaniowego Stacji,
c) monitorowanie stanu realizacji planu finansowego
2) Prowadzenie spraw finansowych Stacji i pokoi gościnnych:
a) nadzór nad prawidłowością formalno-rachunkową dokumentów finansowych,
b) przygotowywanie i opisywanie faktur oraz innych dokumentów księgowych,
c) prowadzenie rejestru umów,
d) prowadzenie rejestru dokumentów finansowych i administracyjnych,
e) dokonywanie płatności,
f) rozliczanie zaliczek i umów,
g) obsługa systemu bankowego
3) Ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Kancelarii PAN w Warszawie, a w szczególności z pełnomocnikiem prowadzącym księgi rachunkowe w zakresie związanym z zdaniami administratora:
a) dokonywanie okresowej analizy przychodów i kosztów,
b) wymiana dokumentów księgowych,
c) uzyskiwanie kontrasygnat,
d) konsultowanie spraw majątkowych
4) Administrowanie majątkiem Stacji:
a) administrowanie nieruchomością,
b) prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz spisu z natury,
c) nadzór nad organizacją okresowych przeglądów instalacji,
d) przedstawianie planów remontów pomieszczeń i budynków,
e) zlecanie bieżących napraw i konserwacji urządzeń i instalacji,
f) zlecanie zakupów i wymiany wyposażenia pomieszczeń Stacji, w tym biur i pokoi gościnnych,
g) przygotowanie koncepcji w zakresie modernizacji stanu technicznego i estetycznego budynków Stacji
5) Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych:
a) przygotowywanie dokumentacji postępowań,
b) monitorowanie wydatków pod kątem limitów obligujących do zastosowania procedur wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznymi regulacjami Kancelarii PAN,
c) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy zawieraniu umów
6) Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem prac remontowych i dokonywanie ich odbiorów
Specjalista ds. Projektów ERC w Biurze ds. Doskonałości Naukowej PAN
Hrubieszowska 6A, Wola, Warszawa
Wygasła: 30.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o konkursach Europejskiej Rady ds. Badań Naukowych (European Research Council, ERC), m.in: filmy, prezentacje multimedialne, artykuły, broszury, przewodniki
Przygotowywanie i redakcja tekstów na strony internetowe i media społecznościowe
Wsparcie naukowców z polskich jednostek naukowych w dopracowywaniu pomysłów badawczych oraz projektów składanych do ERC
Udział w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym programu stypendialnego PASIFIC
Przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących Programu PASIFIC we współpracy z Instytutami PAN oraz stypendystami Programu
Współpraca innymi komórkami Kancelarii PAN w zakresie realizacji zadań służbowych
prowadzenie spraw związanych z działalnością jednostek naukowych Akademii, w tym: dotyczących finansowania działalności statutowej instytutów naukowych PAN; kompleksowej oceny jakości działalności naukowej lub badawczo- rozwojowej instytutów PAN; szczególnie ważnych osiągnięć instytutów PAN;
przygotowywanie materiałów oraz sporządzanie zbiorczych informacji na podstawie danych zebranych z instytutów Akademii;
tworzenie i aktualizacja bazy danych o działalności jednostek naukowych PAN;
przygotowywanie i obsługa ogólnych spotkań Kierownictwa PAN z dyrektorami jednostek naukowych PAN;
przygotowywanie materiałów i obsługa prac organów doradczych Prezesa PAN;
archiwizacja pozyskanych dokumentów;
współpraca z innymi komórkami Kancelarii PAN w zakresie realizacji zadań służbowych;
wykonywanie innych zadań służbowych objętych zakresem działania Działu ds. Instytutów Naukowych zleconych doraźnie przez przełożonego
Główny specjalista w Biurze Współpracy z Zagranicą
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
prowadzenie realizowanych w Biurze projektów międzynarodowych,
prowadzenie dokumentacji programów finansowania pobytów badawczych w PAN, w tym rozliczanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami oraz instytucjami finansującymi,
procedowanie umów – analiza i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w strukturach PAN,
działania komunikacyjne i informacyjne dotyczące oferty Biura w języku angielskim i polskim,
tworzenie prezentacji oraz tekstów w języku polskim i angielskim do publikacji na stronie PAN i w mediach społecznościowych,
organizacja konferencji i spotkań międzynarodowych
organizacja i prowadzenie sekretariatu Wydziału, w tym:
prowadzenie bazy informacyjnej spraw bieżących w zakresie realizowanych zadań,
koordynowanie przepływu dokumentacji i informacji,
obsługa korespondencji (m.in. ewidencja, przygotowywanie odpowiedzi na pisma),
realizowanie spraw związanych z działalnością naukową i organizacyjną komitetów naukowych, problemowych i narodowych, Rady Kuratorów, w tym przygotowywanie i koordynacja wyborów,
udział w pracach związanych z okresowa oceną komitetów naukowych, obsługa spraw instytutów naukowych,
prowadzenie sprawozdawczości komitetów i Wydziału,
organizacja i udział w zebraniach planarnych Wydziału,
prowadzenie spraw wydawniczych komitetów i Wydziału,
współdziałanie w realizacji wydatków budżetowych,
przygotowywanie materiałów na stronę internetową,
archiwizacja pozyskanych dokumentów,
współpraca z sekretariatem Wiceprezesa PAN, zgodnie ze sprawowanym nadzorem,
inne zadania przypisane do sekretariatu, które zapewnią sprawne funkcjonowanie Wydziału
prowadzenie realizowanych w Biurze projektów międzynarodowych,
prowadzenie dokumentacji programów finansowania pobytów badawczych w PAN, w tym rozliczanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami oraz instytucjami finansującymi,
procedowanie umów – analiza i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w strukturach PAN,
organizacja konferencji i spotkań międzynarodowych,
działania komunikacyjne i informacyjne dotyczące oferty Biura w języku angielskim i polskim,
tworzenie tekstów w języku polskim i angielskim do publikacji w mediach społecznościowych oraz prezentacjach
organizacja i prowadzenie sekretariatu Wydziału, w tym:
prowadzenie bazy informacyjnej spraw bieżących w zakresie realizowanych zadań,
koordynowanie przepływu dokumentacji i informacji,
obsługa korespondencji (m.in. ewidencja, przygotowywanie odpowiedzi na pisma),
realizowanie spraw związanych z działalnością naukową i organizacyjną komitetów naukowych, problemowych i narodowych, Rady Kuratorów, w tym przygotowywanie i koordynacja wyborów,
udział w pracach związanych z okresowa oceną komitetów naukowych, obsługa spraw instytutów naukowych,
prowadzenie sprawozdawczości komitetów i Wydziału,
organizacja i udział w zebraniach planarnych Wydziału,
prowadzenie spraw wydawniczych komitetów i Wydziału,
współdziałanie w realizacji wydatków budżetowych,
przygotowywanie materiałów na stronę internetową,
archiwizacja pozyskanych dokumentów,
współpraca z sekretariatem Wiceprezesa PAN, zgodnie ze sprawowanym nadzorem,
inne zadania przypisane do sekretariatu, które zapewnią sprawne funkcjonowanie Wydziału
prowadzenie realizowanych w Biurze projektów międzynarodowych,
prowadzenie dokumentacji programów finansowania pobytów badawczych w PAN, w tym rozliczanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami oraz instytucjami finansującymi,
procedowanie umów – analiza i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w strukturach PAN,
organizacja konferencji i spotkań międzynarodowych,
działania komunikacyjne i informacyjne dotyczące oferty Biura w języku angielskim i polskim,
tworzenie tekstów w języku polskim i angielskim do publikacji w mediach społecznościowych oraz prezentacjach
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i kontrolą budżetu Akademii i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w szczególności:
analiza i ocena złożonych przez jednostki projektów planów finansowych na wszystkich etapach opracowania projektu planu finansowego Akademii,
uczestniczenie w pracach nad opracowaniem projektu budżetu PAN (w układzie tradycyjnym i zadaniowym), a także prowadzenie spraw związanych ze zmianami planów w ciągu roku budżetowego,
opiniowanie planów zamówień publicznych w kontekście planów finansowych ustalonych przez Kanclerza Akademii,
kompletowanie dokumentów związanych z wnioskowaniem o dotację podmiotową oraz sprawdzanie złożonych wniosków pod względem formalnym i rachunkowym, wypełnianie kart jednostkowych podsumowujących zebrane opinie,
okresowa ocena realizacji przez w/w jednostki planu finansowego oraz wykorzystania przyznanej dotacji podmiotowej
Sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu cz. 67 PAN
Koordynacja przyjęcia rocznych sprawozdań z realizacji planów przez jednostki, w tym weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu Akademii
Specjalista w Biurze Upowszechniania i Promocji Nauki
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań z zakresu Upowszechniania i Promocji Działalności Naukowej (UiPDN) zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem oraz obowiązującymi procedurami,
obsługa naboru oraz weryfikacja wniosków o dofinasowanie zadań z zakresu UiPDN złożonych przez jednostki PAN,
przyjmowanie i ocena formalna raportów z realizacji zadań z zakresu UiPDN,
nadzorowanie rozliczeń zadań z zakresu UiPDN,
wsparcie Dyrektora Biura w sprawach przygotowania planów finansowych, budżetu i kontroli ich realizacji,
wsparcie Dyrektora Biura w sprawach przygotowania sprawozdań finansowych i merytorycznych z realizacji zadań z zakresu UiPDN,
pozyskiwanie informacji od zespołu obsługującego UiPDN oraz monitoring prac, w tym nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji,
dokonywanie wyboru wykonawców zadań z zakresu UiPDN zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i procedurami PAN,
przygotowywanie dokumentów, m.in. korespondencji bieżącej, umów cywilno-prawnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi PAN oraz strukturami korporacyjnymi,
wykonywanie innych obowiązków związanych z obsługą zadań z zakresu UiPDN
Zastępca / Zastępczyni dyrektora PAN Stacji Naukowej w Wiedniu
Warszawa
Wygasła: 22.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Dyrektor PAN Stacji Naukowej w Wiedniu
ogłasza nabór na stanowisko
zastępcy / zastępczyni dyrektora
w pełnym wymiarze czasu pracy
Miejsce pracy: PAN Stacja Naukowa w Wiedniu
Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2023
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (w tym okres próbny), łączny maksymalny czas pracy w formule delegowania - 36 miesięcy; Pracodawca zapewnia mieszkanie służbowe w ramach użyczenia
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
Zastępowanie dyrektora Stacji;
Bieżąca weryfikacja/dostosowywanie regulacji wewnętrznych jednostki do obowiązujących przepisów;
Wsparcie dyrektora w przygotowaniu planów finansowych, budżetów i kontrola ich realizacji, w tym sporządzanie stosownych wniosków i sprawozdań;
Współpraca z księgową Stacji w zakresie przygotowania dokumentacji finansowej, planów i sprawozdań finansowych Stacji;
Wsparcie dyrektora w sprawach kadrowych, w tym prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
Kontrola ewidencji majątku ruchomego;
Opracowywanie dokumentów wykonawczych i sprawozdań z działalności administracyjnej Stacji i przedkładanie ich dyrektorowi;
Kierowanie pracą personelu technicznej i administracyjnej obsługi Stacji;
Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów remontowo-inwestycyjnych;
Przygotowywanie dokumentów m.in. z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy; umów cywilno-prawnych; współpraca z zewnętrzną kancelarią prawną;
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
Prowadzenie wszelkich spraw gospodarczych i administracyjnych Stacji; w tym systematyczny nadzór nad budynkiem i sprawnością techniczną obiektu oraz zlecanie koniecznych napraw i prac konserwatorskich;
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych oraz umów;
Kierowanie logistycznym przygotowaniem przedsięwzięć merytorycznych organizowanych przez Stację, nadzór nad udostępnianiem pokoi gościnnych i sal konferencyjnych;
Współpraca z odpowiednimi komórkami Kancelarii PAN
pomieszczeń socjalnych i toalet oraz pomieszczeń biurowych w budynkach Muzeum Ziemi; bieżące uzupełnianie materiałów i środków czystości w pomieszczeniach; mycie okien (praca na wysokości do 3 metrów); wynoszenie śmieci; utrzymanie czystości w bezpośrednim sąsiedztwie budynków Muzeum Ziemi na terenie ogrodów; inne dodatkowe prace
w tym prace porządkowe podczas wydarzeń organizowanych przez Muzeum Ziemi
Specjalista w Biurze Upowszechniania i Promocji Nauki
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 07.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań z zakresu Upowszechniania i Promocji Działalności Naukowej (UiPDN) zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem oraz obowiązującymi procedurami,
obsługa naboru oraz weryfikacja wniosków o dofinasowanie zadań z zakresu UiPDN złożonych przez jednostki PAN,
przyjmowanie i ocena formalna raportów z realizacji zadań z zakresu UiPDN,
nadzorowanie rozliczeń zadań z zakresu UiPDN,
wsparcie Dyrektora Biura w sprawach przygotowania planów finansowych, budżetu i kontroli ich realizacji,
wsparcie Dyrektora Biura w sprawach przygotowania sprawozdań finansowych i merytorycznych z realizacji zadań z zakresu UiPDN,
pozyskiwanie informacji od zespołu obsługującego UiPDN oraz monitoring prac, w tym nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji,
dokonywanie wyboru wykonawców zadań z zakresu UiPDN zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i procedurami PAN,
przygotowywanie dokumentów, m.in. korespondencji bieżącej, umów cywilno-prawnych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi PAN oraz strukturami korporacyjnymi,
wykonywanie innych obowiązków związanych z obsługą zadań z zakresu UiPDN
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i kontrolą budżetu Akademii i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w szczególności:
analiza i ocena złożonych przez jednostki projektów planów finansowych na wszystkich etapach opracowania projektu planu finansowego Akademii,
uczestniczenie w pracach nad opracowaniem projektu budżetu PAN (w układzie tradycyjnym i zadaniowym), a także prowadzenie spraw związanych ze zmianami planów w ciągu roku budżetowego
opiniowanie planów zamówień publicznych w kontekście planów finansowych ustalonych przez Kanclerza Akademii,
kompletowanie dokumentów związanych z wnioskowaniem o dotację podmiotową oraz sprawdzanie złożonych wniosków pod względem formalnym i rachunkowym, wypełnianie kart jednostkowych podsumowujących zebrane opinie,
okresowa ocena realizacji przez w/w jednostki planu finansowego oraz wykorzystania przyznanej dotacji podmiotowej
Sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu cz. 67 PAN
Koordynacja przyjęcia rocznych sprawozdań z realizacji planów przez jednostki, w tym weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym oraz sporządzanie zbiorczego sprawozdania z wykonania planu Akademii
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych Stacji, w tym za przygotowanie i monitorowanie jej budżetu, a także za organizację bądź współorganizację konferencji, spotkań czy warsztatów i zamieszczanie informacji na stronie internetowej. W zakresie kompetencji pracownika będzie także prowadzenie spraw organizacyjnych jednostki, dbałość o obieg korespondencji i dokumentów formalno-finansowych
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Inspektor w Zespole Prawnym
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
przygotowywanie projektów pism oraz kompletowanie dokumentacji spraw bieżących, w tym archiwizowanie;
przygotowywanie projektów i ewidencja upoważnień;
przygotowywanie projektów pism oraz decyzji administracyjnych w sprawach z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej;
uczestniczenie w opracowaniu projektu oraz realizacji planu finansowego Zespołu, przygotowywanie zleceń finansowych opłat sądowych i skarbowych oraz innych należności;
odbiór i rejestracja dokumentów wpływających do Zespołu;
obsługa komisji dyscyplinarnej II instancji dla pracowników naukowych Akademii;
kontakt z podmiotami zewnętrznymi (w tym urzędami, sądami i komornikami);
Organizacja działalności merytorycznej stacji polegająca na: 1) realizacji własnych projektów (badań) naukowych oraz koordynowanie badań pracowników CBH PAN z zakresu historii stosunków polsko-niemieckich; 2) wspieraniu korporacji PAN, instytutów PAN oraz naukowców realizujących badania naukowe w Polsce w: - realizacji projektów międzynarodowych; - poszukiwaniu partnerów zagranicznych; - poszukiwaniu zagranicznych źródeł finansowania i ofert stypendialnych; - popularyzacji wyników badań realizowanych w polskich instytucjach naukowych
Współpraca z Radą Naukową w celu uzgadniania kierunków działalności merytorycznej Centrum
Opracowywanie finansowych i zadaniowych planów działalności stacji oraz ich korekt
Racjonalna gospodarka środkami finansowymi i materialnymi
Nadzór nad realizacją planu finansowego i zadaniowego stacji
Zarządzanie zespołem pracowników, organizacja pracy i nadzór na wykonaniem powierzonych zadań
Nadzór nad przestrzeganiem porządku i dyscypliny pracy, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Kancelarii Akademii, w tym dbałość o poprawność merytoryczną dokumentów, weryfikacja uprawnień wynikających z ustaw i rozporządzeń,
prowadzenie spraw zlikwidowanych jednostek Akademii, w tym przygotowywanie dokumentów np.Rp-7, świadectw pracy, byłym pracownikom, współpraca w tym zakresie z Archiwami,
zgłaszanie i wyrejestrowywanie do i z ubezpieczeń (znajomość programu płatnik) oraz współpraca z ZUS,
prowadzenie ewidencji, kontrola i rozliczanie czasu pracy,
wprowadzanie danych do systemu,
prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej, w tym archiwizacja,
sporządzanie sprawozdań GUS,
prowadzenie ewidencji badań medycyny pracy, obsługa e-skierowań, obsługa PPK
1. Kierowanie pracami Biura w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji zadań, do których będzie należało m.in.:
- wsparcie najlepszych naukowców z polskich jednostek naukowych w dopracowywaniu pomysłów badawczych oraz wniosków projektowych składanych w najbardziej prestiżowych konkursach grantowych w Europie (konkursy European Research Council – ERC);
- przygotowanie kandydatów zaproszonych do drugiego etapu oceny wniosków ERC do interview z ekspertami ERC;
- wsparcie laureatów ERC w realizacji projektów;
- ułatwianie współpracy aplikujących o granty ERC z panelistami i laureatami ERC;
- prowadzenie szkoleń, warsztatów i konferencji dot. grantów ERC;
- organizacja szkoleń dot. przygotowania grantów ERC z najlepszymi jednostkami naukowymi w Europie;
- przygotowywanie opinii i stanowisk dot. grantów ERC;
- prowadzenie działań, których celem jest ułatwienie realizacji projektów ERC w Polsce (współpraca z MEiN, Komisja Europejską, Scientific Council ERC, jednostkami naukowymi, w których realizowane są granty)
2. Współpraca z ekspertami ERC oraz instytucjami w innych krajach UE, zajmującymi się projektami ERC;
3. Reprezentowanie PAN na zewnątrz w ramach udzielonego pełnomocnictwa, w tym wyjazdy służbowe poza siedzibę Kancelarii PAN;
4. Udział w pisaniu i realizacji projektów przygotowanych przez BDN PAN
Współpraca biurowa i gospodarcza z wszystkimi komórkami organizacyjnymi Kancelarii oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Akademii
Udzielanie informacji na zapytania interesantów (w tym e-mail)
Prowadzenie ewidencji realizowanych spraw w Excelu, przygotowywanie zestawień, obsługa innych systemów
Planowanie kosztów, wnioskowanie o zabezpieczenie środków, w tym planowanie budżetu na kolejny rok
Wykonywanie wszelkich prac techniczno-fizycznych o charakterze usługowym i transportowym. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w siedzibie, w tym dbanie o zaopatrzenie miejsc wspólnych
Wykonywanie drobnych napraw sprzętu biurowego i gospodarczego
Ewidencja majątku ruchomego, gospodarka majątkiem, likwidacja, przekazywanie środków
Obsługa magazynu materiałów biurowych
Wsparcie i pomoc w zakresie obsługi pocztowej realizowanej przez Dziennik Podawczy w Kancelarii
Pełnienie dyżurów w celu zapewnienia zabezpieczenia mienia Kancelarii
Specjalista ds. Projektów ERC w Biurze ds. Doskonałości Naukowej PAN
Hrubieszowska 6A, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie najlepszych naukowców z polskich jednostek naukowych w dopracowywaniu pomysłów badawczych oraz projektów składanych w najbardziej prestiżowych konkursach grantowych w Europie (konkursy European Research Council – ERC),
prowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących przygotowania i realizacji projektów finansowanych przez ERC,
przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o ERC (filmy, prezentacje multimedialne, artykuły, broszury, przewodniki),
organizacja szkoleń, warsztatów w kraju i za granicą,
współpraca z najlepszymi naukowcami europejskimi realizującymi i oceniającymi granty ERC,
współpraca z instytucjami w innych krajach wspierającymi przygotowanie i realizację projektów ERC m.in. z University of Oxford, University of Cambridge, CNRS, Imperial College, Max Planck,
współpraca z Komisją Europejską, MEiN oraz innymi krajowymi i europejskimi agendami wspierającymi badania naukowe,
reprezentowanie PAN w tym wyjazdy służbowe poza siedzibę Kancelarii PAN,
udział w pisaniu i realizacji projektów przygotowanych przez BDN PAN
Specjalista w Biurze Upowszechniania i Promocji Nauki
plac Defilad 1, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa zadań z zakresu Upowszechniania i Promocji Działalności Naukowej (UiPDN) zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem oraz obowiązującymi procedurami,
obsługa naboru oraz weryfikacja wniosków o dofinasowanie zadań z zakresu UiPDN złożonych przez jednostki PAN,
przyjmowanie i ocena formalna raportów z realizacji zadań z zakresu UiPDN,
nadzorowanie rozliczeń zadań z zakresu UiPDN,
wsparcie Dyrektora Biura w sprawach przygotowania planów finansowych, budżetu i kontroli ich realizacji,
wsparcie Dyrektora Biura w sprawach przygotowania sprawozdań finansowych i merytorycznych z realizacji zadań z zakresu UiPDN,
pozyskiwanie informacji od zespołu obsługującego UiPDN oraz monitoring prac, w tym nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji,
dokonywanie wyboru wykonawców zadań z zakresu UiPDN zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i procedurami PAN,
przygotowywanie dokumentów, m.in. korespondencji bieżącej, umów cywilno-prawnych, dbanie o prawidłowy ich obieg,
bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi PAN oraz strukturami korporacyjnymi,
wykonywanie innych obowiązków związanych z obsługą zadań z zakresu UiPDN
budowanie dobrego wizerunku Polskiej Akademii Nauk i kierownictwa PAN w mediach oraz kształtowanie polityki informacyjnej Akademii;
reprezentowanie Polskiej Akademii Nauk i kierownictwa PAN w środkach masowego przekazu; przygotowywanie wystąpień publicznych dla kierownictwa PAN;
tworzenie i wdrażanie polityki informacyjnej oraz budowanie wizerunku Akademii w mediach;
inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach;
przedstawianie opinii publicznej za pośrednictwem mediów, w tym mediów społecznościowych, oficjalnego stanowiska Akademii;
monitorowanie, reagowanie oraz informowanie mediów o bieżącej działalności PAN, udzielanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, budowanie dobrych relacji z przedstawicielami mediów, tworzenie informacji prasowych;
dbanie o spójność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Akademii, w tym opiniowanie działań podejmowanych przez jednostki Kancelarii w zakresie wpływu podejmowanych przez nie inicjatyw na wizerunek PAN;
wsparcie komunikacji jednostek PAN w zakresie ich aktywności naukowej i upowszechniającej naukę w ramach dostępnych narzędzi;
dbanie o relacje z szeroko rozumianym środowiskiem naukowym w Polsce, korporacją uczonych PAN oraz komitetami Akademii;
pośredniczenie w kontaktach dziennikarzy z naukowcami PAN, organizacja konferencji prasowych i obsługa prasowa wydarzeń;
przygotowanie treści publikowanych na stronach internetowych Akademii;
prowadzenie oficjalnych kont i profili PAN w mediach społecznościowych;
przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Akademii, w tym dbałość o poprawność merytoryczną dokumentów, weryfikacja uprawnień wynikających z ustaw i rozporządzeń,
prowadzenie spraw zlikwidowanych jednostek Akademii, w tym przygotowywanie dokumentów np.Rp-7, świadectw pracy, byłym pracownikom, współpraca w tym zakresie z Archiwami,
zgłaszanie i wyrejestrowywanie do i z ubezpieczeń (znajomość programu płatnik) oraz współpraca z ZUS,
kontrola ewidencji i rozliczanie czasu pracy,
wprowadzanie danych do systemu,
prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej, w tym archiwizacja,
Wykonywanie napraw i bieżących konserwacji urządzeń i instalacji w Stacji i jej pokojach gościnnych oraz zgłaszanie potrzeb w zakresie remontów
Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń i instalacji, bieżąca współpraca z firmami dokonującymi konserwacji posiadanego sprzętu i urządzeń oraz zgłaszanie nieprawidłowości wymagających decyzji przełożonych
Przygotowywanie sali konferencyjnej do organizowanych przez Stację spotkań naukowych i konferencji, pomoc w obsłudze tych spotkań oraz porządkowanie po ich zakończeniu
Dokonywanie zakupów środków czystości i artykułów gospodarczych zgodnie z otrzymanym zapotrzebowaniem
Prowadzenie magazynu pościeli, w szczególności: • przygotowywanie i wydawanie kompletów pościeli personelowi sprzątającemu, • cotygodniowe przygotowywanie brudnej pościeli do pralni i przyjmowanie czystej, • weryfikacja ilości dostarczonej pościeli oraz zgłaszanie dostawcy ew. różnic
Prowadzenie magazynu środków czystości i artykułów gospodarczych oraz prowadzenie ewidencji ilościowej materiałów
Dbanie o zieleńce znajdujące się na terenie Stacji i o porządek w obejściu Stacji oraz wystawianie pojemników z odpadami
Zapewnienie przewozu osób i mienia stosownie do potrzeb Stacji
Dbanie o właściwy stan techniczny i utrzymanie w czystości samochodu służbowego
Coroczne przygotowywanie ewidencji przejechanych kilometrów i zużytego paliwa w samochodzie służbowym