1. Pracodawca
  2. Gdynia
  3. DALMOR PROPERTY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

DALMOR PROPERTY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOWIEDZIALNOŚCIĄ

GDYNIA, UL. A. HRYNIEWICKIEGO 10

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Młodszy księgowy / Młodsza księgowa

Gdynia
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Wystawianie faktur sprzedaży;
  • Księgowanie faktur zakupu;
  • Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami;
  • Potwierdzanie, weryfikacja i uzgadnianie sald;
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. obsługi technicznej i eksploatacji

Hryniewickiego 10, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • przygotowanie dokumentów technicznych,
  • przygotowanie kosztorysów ofertowych,
  • analiza dokumentacji i wymogów technicznych związanych z postępowaniami ofertowymi,
  • koordynacja i ewidencja napraw i przeglądów technicznych,
  • weryfikacja zleceń pod względem merytorycznym i materiałowym,
  • nadzór nad przeglądami obiektów wynikających z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji technicznej,
  • opracowywanie harmonogramów przeglądów technicznych,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej posiadanych nieruchomości w tym korespondencja z zewnętrznymi służbami technicznymi i klientami,
  • sporządzanie zamówień na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektów,
  • prowadzenie negocjacji z podwykonawcami,
  • udział w wizjach lokalnych obiektów,
  • optymalizacja kosztów obsługi obiektów,
  • współpraca z innymi biurami spółki,
  • zarządzanie podległym zespołem
Pokaż więcej >>
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. technicznych - Zarządca

Antoniego Hryniewickiego 10, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie obiektami biurowymi/magazynowymi i współpraca z najemcami/właścicielami zarządzanych nieruchomości w tym:
  • tworzenie planów rzeczowo – finansowych dla poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • podejmowanie działań mających na celu optymalizację kosztów utrzymania nieruchomości;
  • kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanych nieruchomości;
  • kontrola stanu technicznego obiektów oraz nadzór nad zlecanymi pracami konserwacyjno-naprawczymi;
  • współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów;
  • obsługa klientów zarządzanych nieruchomości
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. technicznych - Zarządca

Antoniego Hryniewickiego 10, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie obiektami biurowymi/magazynowymi i współpraca z najemcami/właścicielami zarządzanych nieruchomości w tym:
  • tworzenie planów rzeczowo – finansowych dla poszczególnych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • podejmowanie działań mających na celu optymalizację kosztów utrzymania nieruchomości;
  • kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanych nieruchomości;
  • kontrola stanu technicznego obiektów oraz nadzór nad zlecanymi pracami konserwacyjno-naprawczymi;
  • współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów;
  • obsługa klientów zarządzanych nieruchomości
Pokaż więcej >>
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Administracji Nieruchomości

Hryniewickiego 10, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontrola ogólnego stanu nieruchomości
  • Poszukiwanie kontrahentów na najem budynków, pomieszczeń magazynowych, produkcyjnych, warsztatowych, lokali biurowych, miejsc postojowych
  • Negocjowanie umów najmu i dzierżawy
  • Przygotowywanie umów i aneksów do umów najmu i dzierżawy
  • Stały nadzór nad wypełnianiem zapisów umownych przez najemców
  • Sporządzanie korespondencji związanej z wynajmem
  • Przygotowywanie dla celów fakturowania zestawienia wynajętych/wydzierżawionych powierzchni
  • Sporządzanie analiz, zestawień i raportów związanych z najmem i dzierżawą nieruchomości w tym rejestru zapisów umownych (rent-roll), zestawień pustostanów oraz rentowności poszczególnych nieruchomości
  • Przedstawianie wniosków dotyczących klientów nie wypełniających zawartych z nimi umów i ustaleń
Pokaż więcej >>
od 4500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracyjnych

Gdynia
Wygasła: 09.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Energii

Gdynia
Wygasła: 27.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa

Gdynia
Wygasła: 16.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Specjalista ds. Energii

Gdynia
Wygasła: 07.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Ochrony Środowiska

Gdynia
Wygasła: 24.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Specjalista ds. Energii

Gdynia
Wygasła: 13.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Gdynia
Wygasła: 19.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie DALMOR PROPERTY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.