1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. GRUPA REB sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GRUPA REB sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. EMILII PLATER 53 / XXIII P.

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Kierownik projektów

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków:
  • - Czynny udział i koordynacja procesu audytu technicznego (Due Diligence) nieruchomości gruntowych pod kątem możliwości realizacji inwestycji deweloperskich (mieszkaniowych, usługowych, zamieszkania zbiorowego)
  • - Sporządzanie analiz chłonności potencjalnych terenów inwestycyjnych wraz z oceną ryzyka przed przystąpieniem do realizacji procesu inwestycyjnego
  • - Przygotowanie nieruchomości gruntowych do realizacji inwestycji, w tym nadzór nad uzyskiwaniem uzgodnień formalnych, technicznych, decyzji administracyjnych (m.in. uzyskiwanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, pozwoleń na budowę)
  • - Współpraca z doradcami zewnętrznymi i projektantami na etapie przygotowania wstępnego i projektowania inwestycji
  • - Kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami wraz przygotowaniem raportów i zestawień na potrzeby Zarządu
Pokaż więcej >>
od 13000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa - Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym
  • dekretacja i księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych i innych operacji gospodarczych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC, PoN) oraz prowadzenie rejestrów VAT
  • analiza transakcji pod kątem podatku u źródła
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • regularne uzgadnianie kont księgowych oraz kontrola poprawności zapisów
  • rozliczanie i uzgadnianie sald kontrahentów
  • księgowanie faktur kosztowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych
  • uzgadnianie stanów magazynowych
  • prowadzenie spraw kadrowych
  • naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie programu płatnik
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • sporządzanie innych zestawień na potrzeby Zarządu
  • współpraca z audytorem
  • kontakt z instytucjami, urzędami
Pokaż więcej >>
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Emilii Plater 53
Wygasła: 11.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Asystent
od 3500 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Architekt

Emilii Plater 53
Wygasła: 03.06.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Wealth Manager

Ul. Emilii Plater 53 lok. XXIII 00-113 Warszawa
Wygasła: 13.10.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne