1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ZHMB sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZHMB sp. z o.o. sp. k.

WARSZAWA, UL. ŻEGAŃSKA 21/23

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Dekorator/ka Wnętrz - Projektant/ka Wnętrz

Łódź
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Specjalizujemy się w projektowaniu, wyposażaniu i wykonawstwie mieszkań, apartamentów, biur, hoteli oraz innych wnętrz. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała właśnie za tego typu projekty
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dekorator/ka Wnętrz - Projektant/ka Wnętrz

Warszawa
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Specjalizujemy się w projektowaniu, wyposażaniu i wykonawstwie mieszkań, apartamentów, biur, hoteli oraz innych wnętrz. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała właśnie za tego typu projekty
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. importu i logistyki

Nadwiślańska 262, Józefów (pow. otwocki)
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obszar importu i logistyki
  • utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami - korespondentami fabryk,
  • ustalanie z dostawcami zakresu oraz terminarza dostaw,
  • kontrola rozliczeń z dostawcami, płatności, poziom cen zakupu,
  • przygotowywanie zamówień w celu utrzymaniem optymalnego poziomu stanów magazynowych,
  • przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień hurtowych,
  • organizacja logistyki, współpraca z przewoźnikami / spedytorami,
  • kontrola terminowości i aktualizacja rozkładu załadunków
  • obszar administracji:
  • obsługa administracyjna spraw związanych z importem i logistyką,
  • prowadzenie korespondencji i rozmów handlowych w języku angielskim lub włoskim,
  • obsługa bieżąca i aktualizacja systemu magazynowego,
  • prowadzenie kartoteki towarowej w tym tworzenie indeksów oraz etykiet produktów,
  • fakturowanie i przygotowywanie dokumentowych operacji magazynowych,
  • sporządzanie raportów i analiz dotyczących harmonogramu zamówień hurtowych,
  • weryfikacja i monitoring faktur importowych,
  • analiza dostępności, planowanie optymalnych stanów magazynowych,
  • kontrola kosztów w obszarze logistyki,
  • przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej jakościowych/ilościowych dostaw,
  • monitorowanie postępowań reklamacyjnych podległych dostawców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjno - personalnych

Nadwiślańska 262, Józefów (pow. otwocki)
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obszar administracyjny:
  • obsługa administracyjna spraw związanych z funkcjonowaniem biura,
  • zaopatrzenie biura w niezbędne wyposażenie i materiały,
  • zapewnienie prawidłowego obiegu, ewidencji i archiwizowania korespondencji i dokumentów firmowych,
  • pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i spotkań biznesowych w tym koordynowanie kalendarza spotkań
  • obszar kadrowo-płacowy:
  • wstępne przygotowywanie dokumentów dla kadr i płac i wprowadzanie do systemu informatycznego,
  • kompletowanie, weryfikowanie oraz przekazywanie dokumentów do zewnętrznego biura księgowo-kadrowego, list obecności, urlopów, zwolnień lekarskich oraz wynagrodzeń pracowników,
  • dbanie o porządek i aktualizacja danych kadrowych w tym dochowywanie terminów przedłużania umów z pracownikami, kontroli aktualności badań lekarskich, szkoleń bhp i innych dokumentów i uprawnień,
  • pomoc w organizacji podróży służbowych (delegacje, rezerwacje, rozliczenia kosztów),
  • bieżące monitorowanie zmian w prawie pracy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ZHMB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.