1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ARCHITYPE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ARCHITYPE sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. JANA DANTYSZKA 18

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (37) Aktualne ( 5 ) Archiwalne ( 32 )

Financial Analyst

Warszawa
Ważna do: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monitoring the timely submission of correct reports (PL, CF, BS) for 2 companies
  • Budget vs Actual analysis of deviations, writing qualitative comments
  • Assisting in budget preparation
  • Accounts receivable monitoring and analysis
  • Optimization of financial management processes
Pokaż więcej >>
Ważna do: 20.04.2024

Finance Controller

Aleja Krakowska 6, Grzędy (pow. piaseczyński)
Ważna do: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monitoring the timely submission of correct reports (PL, CF, BS) for the group companies
  • Budget vs Actual analysis of deviations, accompanied by qualitative commentary
  • Consolidation of reporting and budgets
  • Compilation and calculation of a set of key performance indicators of the company for projects, companies
  • Manufacturing management dash boards, management decks
  • Optimization of financial management processes
  • Leadership in the project of consolidation of financial statements of a group of companies
Pokaż więcej >>
Ważna do: 19.04.2024

Księgowy / Księgowa

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Ważna do: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Ewidencja dokumentów księgowych w systemie Optima
  • 2. Nadzór nad procesem obiegu faktur, akceptacji oraz płatności faktur kosztowych
  • 3. Kontrola zapisów kont rozrachunkowych
  • 4. Wyjaśnianie i uzgadnianie sald z kontrahentami, płatności oraz kompensat
  • 5. Udział w procesie zamykania miesiąca
  • 6. Kontrola ewidencji materiałów marketingowych
  • 6. Sporządzanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych
  • 7. Udział w audytach podatkowo-księgowych i kontrolach skarbowych
  • 8. Ścisła współpraca z innymi działami firmy
Pokaż więcej >>
od 6800 do 7300 PLN
Ważna do: 06.04.2024

Koordynator ds. sprzedaży

Grójecka 43, Ochota, Warszawa
Ważna do: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Stanowisko: Koordynator ds. sprzedaży – Ceramika
  • Miasto: Warszawa / Polska Centralna
  • 1/ Planowanie wielkości sprzedaży (perspektywa długoterminowa i krótkoterminowa), planowanie udziału poszczególnych kanałów sprzedaży, z uwzględnieniem ich potencjałów, odpowiedzialność za ich realizację ustalonych parametrów
  • 2/ Realizacja planu sprzedaży, osobistego i dla zespołów sprzedażowych ceramiki
  • 3/ Rozwój asortymentu; strategia rozwoju kategorii, identyfikacja klientów i ich potrzeb [regularne spotkania z klientami w Polsce, krajach bałtyckich i bałkańskich], badanie rynku i monitorowanie konkurencji pod kątem jej asortymentu, cen i usług, sprawne budowanie oferty działu ceramiki, poszukiwanie nowych dostawców spieków ceramicznych w kraju i za granicą [szczególnie Włochy]
  • 4/ Prowadzenie negocjacji z dostawcami w zakresie: podpisania umowy o współpracy, matrycy asortymentu, cen zakupu, rabatów, warunków płatności, wsparcia marketingowego
  • 5/ Prowadzenie procesów pozyskiwania i wdrażania do oferty nowych produktów; opracowanie koncepcji wymagań dla produktów we współpracy z działami sprzedaży i marketingu (wygląd, jakość, parametry techniczne, materiałów prezentujących produkty, opracowanie zestawów wzorów, innych narzędzi marketingowych). Przygotowywanie i nadzorowanie planów produkcji nowych wzorów przez dostawców
  • 6/ Wykonywanie różnorodnych kalkulacji dla klientów z działu inwestycji, pomoc w doborze potrzebnych produktów, negocjowanie cen i warunków ich dostawy z producentami
  • 7/ Prowadzenie działań związanych z certyfikacją produktów
  • 8/ Prowadzenie bazy danych dostawców i ich produktów w zakresie; dane kontaktowe, certyfikaty, dostępne katalogi, wzory produktów, warunki płatności, rabaty, wsparcie marketingowe
Pokaż więcej >>
Ważna do: 03.04.2024

Category Manager

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Ważna do: 31.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. Range development (assortment):
  • ∙ strategy of category development
  • ∙ client`s needs, portrait and projects identification
  • ∙ market investigation and monitoring of competitors in term of their range, prices and services
  • ∙ efficient range construction
  • ∙ Searching for new suppliers
  • 2. Performing negotiations with suppliers concerning:
  • ∙ contract signing
  • ∙ matrix of the range
  • ∙ purchasing prices, discounts
  • ∙ logistic flow identification
  • ∙ payment conditions
  • ∙ marketing support
  • 3. Samples provision : sample`s concept development in cooperation with sales and marketing departments (form-factor of required equipment, visualization of leaflets, sample box development, other marketing tools). Sample`s production plan preparation, performing control over it
  • 4. Omni-channel development: content improvement (photos, technical data sheets for products)
  • 5. Performing variety of calculations for the clients from project department: searching for specific products, negotiating concerning prices and terms of delivery
  • 6. Self cost calculation: constant updates in cooperation with logistic department
  • 7. Certification of products
  • 8. Supplier’s data base support: 1) full information about supplier which include : contact data, certificates) 2) marketing block: catalogues, samples 3) commercial information: conditions and terms of payments, discounts, scale of marketing support, compensations)
Pokaż więcej >>
Ważna do: 31.03.2024

Specjalista / Specjalistka ds. zakupów zagranicznych

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 20.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Identifying and evaluating potential suppliers/vendors for goods or services needed by the organization
  • Negotiating terms and conditions with suppliers, including pricing, delivery schedules, payment terms, and quality standards
  • Creating and managing purchase orders to initiate procurement processes
  • Monitoring inventory levels and forecasting demand to optimize inventory levels (to prevent stockouts while minimizing excess inventory, ensuring the right amount of goods on hand to meet operational needs)
  • Implementing cost-saving strategies to reduce procurement expenses without sacrificing quality or reliability (negotiating volume discounts, exploring alternative suppliers, or consolidating purchases to leverage economies of scale)
  • Building and maintaining positive relationships with suppliers to foster collaboration and resolve any issues that arise
  • Analyzing procurement data to identify trends, opportunities for improvement, and cost-saving opportunities
  • Working closely with internal stakeholders, such as finance, operations, etc to ensure alignment between procurement activities and organizational goals
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. inwestycji

Warszawa
Wygasła: 16.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
menedżer
Obowiązki:
  • Poszukiwanie nowych klientów i decydentów związanych z rynkiem inwestycyjnym wskazanego regionu; firm wykonawczych (szczególnie z zakresu elewacji i wykończenia wnętrz), pracowni architektonicznych i projektowych, inwestorów oraz deweloperów,
  • Utrzymywanie jak najlepszych, długofalowych relacji z istniejącymi klientami firmy
  • Doradztwo techniczno-handlowe w zakresie oferowanych materiałów, prowadzenie procesu ofertowania, negocjacji handlowych,
  • Uczestnictwo w procesie fakturowania, rozliczenia końcowego prowadzonych dostaw oraz windykacji,
  • Analiza działań konkurencji i podejmowanie działań dla stałego zwiększania udziału rynkowego firmy pracodawcy przygotowywanie raportów z działań bieżących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Specialist / Generalist

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 15.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników w zakresie umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, urlopów i zwolnień lekarskich
  • Tworzenie umów i aneksów, przygotowywanie i nadzór nad dystrybucją świadectw pracy
  • Monitorowanie planu wykorzystania urlopów
  • Współudział w tworzeniu i realizacji strategii personalnej Spółki
  • Analiza rynku pracy
  • Zarządzanie ogłoszeniami rekrutacyjnymi
  • Wyszukiwanie, selekcjonowanie i ocena kandydatów
  • Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych i testów rekrutacyjnych
  • Opracowanie planu treningowego, kontrola
  • Udział w różnych projektach działu HR
  • Współpraca z kierownikami innych działów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Category Manager

Aleja Krakowska 64, Włochy, Warszawa
Wygasła: 20.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. Range development (assortment):
  • ∙ strategy of category development
  • ∙ client`s needs, portrait and projects identification
  • ∙ market investigation and monitoring of competitors in term of their range, prices and services
  • ∙ efficient range construction
  • ∙ Searching for new suppliers
  • 2. Performing negotiations with suppliers concerning:
  • ∙ contract signing
  • ∙ matrix of the range
  • ∙ purchasing prices, discounts
  • ∙ logistic flow identification
  • ∙ payment conditions
  • ∙ marketing support
  • 3. Samples provision : sample`s concept development in cooperation with sales and marketing departments (form-factor of required equipment, visualization of leaflets, sample box development, other marketing tools). Sample`s production plan preparation, performing control over it
  • 4. Omni-channel development: content improvement (photos, technical data sheets for products)
  • 5. Performing variety of calculations for the clients from project department: searching for specific products, negotiating concerning prices and terms of delivery
  • 6. Self cost calculation: constant updates in cooperation with logistic department
  • 7. Certification of products
  • 8. Supplier’s data base support: 1) full information about supplier which include : contact data, certificates) 2) marketing block: catalogues, samples 3) commercial information: conditions and terms of payments, discounts, scale of marketing support, compensations)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. logistyki

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontrola zamówień oczekujących na transport pod kątem ilościowym oraz lokalizacyjnym
  • Organizacja transportów drogowych łączonych na terenie Polski, UE oraz innych krajów,
  • Współpraca z Magazynem, Biurem Obsługi Klienta oraz Działem Sprzedaży,
  • Zamawianie i rozliczanie transportów drogowych, łączonych
  • Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie zamówień z dostawcami usług,
  • Bieżąca obsługa logistyczna i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamawianych usług transportowych,
  • Negocjowanie warunków oraz cen z dostawcami usług transportowych,
  • Tworzenie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,
  • Tworzenie analiz, informacji, sprawozdań i raportów dla bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Category Manager

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. Range development (assortment):
  • ∙ strategy of category development
  • ∙ client`s needs, portrait and projects identification
  • ∙ market investigation and monitoring of competitors in term of their range, prices and services
  • ∙ efficient range construction
  • ∙ Searching for new suppliers
  • 2. Performing negotiations with suppliers concerning:
  • ∙ contract signing
  • ∙ matrix of the range
  • ∙ purchasing prices, discounts
  • ∙ logistic flow identification
  • ∙ payment conditions
  • ∙ marketing support
  • 3. Samples provision : sample`s concept development in cooperation with sales and marketing departments (form-factor of required equipment, visualization of leaflets, sample box development, other marketing tools). Sample`s production plan preparation, performing control over it
  • 4. Omni-channel development: content improvement (photos, technical data sheets for products)
  • 5. Performing variety of calculations for the clients from project department: searching for specific products, negotiating concerning prices and terms of delivery
  • 6. Self cost calculation: constant updates in cooperation with logistic department
  • 7. Certification of products
  • 8. Supplier’s data base support: 1) full information about supplier which include : contact data, certificates) 2) marketing block: catalogues, samples 3) commercial information: conditions and terms of payments, discounts, scale of marketing support, compensations)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kupiec

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 16.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji z obecnymi,
  • współtworzenie strategii zakupów w ramach kategorii i jej realizacja,
  • zarządzanie celami sprzedaży, marzy, zapasami zgodnie z budżetem,
  • monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji,
  • prowadzenie negocjacji z dostawcami w obszarze danej kategorii zgodnie z założeniami, budżetowymi,
  • współtworzenie planów promocji i ich realizacja,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań i produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. logistyki

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontrola zamówień oczekujących na transport pod kątem ilościowym oraz lokalizacyjnym
  • Organizacja transportów drogowych łączonych na terenie Polski, UE oraz innych krajów,
  • Współpraca z Magazynem, Biurem Obsługi Klienta oraz Działem Sprzedaży,
  • Zamawianie i rozliczanie transportów drogowych, łączonych
  • Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie zamówień z dostawcami usług,
  • Bieżąca obsługa logistyczna i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamawianych usług transportowych,
  • Negocjowanie warunków oraz cen z dostawcami usług transportowych,
  • Tworzenie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,
  • Tworzenie analiz, informacji, sprawozdań i raportów dla bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Aleja Krakowska 64, Włochy, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Actively searching new customers in international markets (Bulgaria, Romania, Serbia, Montenegro)
  • Creates short and long term sales plans to penetrate architectural and design firms and developers
  • Taking direct responsibility for creating a portfolio of clients
  • Managing direct subordinates - sales representatives in each country
  • Manages own sales budget
  • Promotes organization’s products in formal presentations to architects, designers
  • Creating an effective sales strategy
  • Generating leads, preparing offers, negotiating contracts, closing deals, and following up on the clients' requests
  • Cooperating with the Marketing Department (samples, POSM, catalogues, exhibitions etc )
  • Building relationships with current clients and providing exceptional customer service on a daily basis
  • Cooperate with other departments (purchaise, logistics, warehouse etc)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Category Manager

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 15.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Market analysis, tracking of interior trends, consumer tastes/activities of competitors, development of category promotion strategy
  • Work with suppliers (placing a production order, recording complaints, tracking marketing, maintaining a balance of payments)
  • Planning of purchases, analysis of warehouse stocks and sales in order to prevent shortages, control of the availability of goods in the warehouse, identification of layouts, removal of illiquid product positions
  • Analysis of key indicators, plan-factor analysis, identification of the causes of deviations
  • Monitoring the fulfillment of contractual obligations and terms of work with key suppliers
  • Forecasting, sales analysis/inventory analysis, sales promotion implementation and illiquid inventory
  • Interaction with the marketing department on issues of promotions and samples
  • Communication (with transport companies, brokers, accounting, warehouses, sales department)
  • Develops, evaluates or manages internal and external relationships with suppliers and other cross-functional teams
  • Preparation of documents for product certification and other documents
  • Propose and implement improvements & innovations within the assigned spend area
  • Preparation and implementation of sales budgets
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

International Sales Manager

Aleja Krakowska 6, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 28.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Actively acquiring new customers in international markets
  • Taking direct responsibility for creating a portfolio of clients
  • Managing direct subordinates - sales representatives
  • Promoting and selling all range of our products
  • Cocreating an effective sales strategy
  • Generating leads, preparing offers, negotiating contracts, closing deals, and following up on the clients' requests
  • Cooperating with the Marketing Department (samples, POSM, catalogues, exhibitions etc )
  • Building relationships with current clients and providing exceptional customer service on a daily basis
  • Cooperate with other departments
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. logistyki

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontrola zamówień oczekujących na transport pod kątem ilościowym oraz lokalizacyjnym
  • Organizacja transportów drogowych łączonych na terenie Polski, UE oraz innych krajów,
  • Współpraca z Magazynem, Biurem Obsługi Klienta oraz Działem Sprzedaży,
  • Zamawianie i rozliczanie transportów drogowych, łączonych
  • Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie zamówień z dostawcami usług,
  • Bieżąca obsługa logistyczna i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamawianych usług transportowych,
  • Negocjowanie warunków oraz cen z dostawcami usług transportowych,
  • Tworzenie oraz weryfikacja zapytań ofertowych,
  • Tworzenie analiz, informacji, sprawozdań i raportów dla bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Executive Officer (CEO)

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 07.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • We are the Architype company, part of Architype Stone Group, operating on the Polish market for 3 years - a distributor of acrylic stone from South Korea and China, engineered quartz from Israel and China. Our portfolio includes ceramic plates made in Italy and Spain, sinks and other related materials
  • We are now looking for an Chief Executive Officer capable of developing and scaling the business in Europe
  • Responsibilities:
  • 1. Ensure effective management and interaction of all company divisions (Warehouse, customer service, logistics, procurement, marketing, finance, IT);
  • 2. Optimization of the organizational and staff structure, systems of motivation and development of personnel of different levels, development of new ones
  • 3. Development of a strategy related to the further development of the company
  • 4. Achievement of financial indicators
  • 5. Planning and control of the implementation of budgets and financial indicators
  • 6. Effective use of equipment and personnel, minimization of costs
  • 7. Formation of pricing policy and discount policy
  • 8. Centralization and automation of all business processes (introduction of CRM system for all departments, development of ERP), WMS and others
  • 9. Analysis and administration of the company's commercial activity, competitive environment, formation and realization of sales development strategy;
  • 10. Work with assortment and categories (development, coordination, introduction of new ones, withdrawal and work with illiquid)
  • 11. Development and maintenance of a positive and productive culture of the company and employer brand
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Trade Marketing Manager

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych
  • Organizacja, planowanie i koordynacja działań marketingowych;
  • Organizacja, planowanie i koordynacja działań marketingowych;
  • Przygotowanie, koordynacja i przeprowadzanie kampanii promocyjnych
  • Tworzenie i rozliczanie budżetu promocyjnego,
  • Przygotowywanie bieżących analiz sprzedaży,
  • Wprowadzenie nowych produktów na rynek
  • Współpraca z działem sprzedaży przy akcjach promocyjnych
  • Nadzór nad email marketing, content marketing, social marketing; SEO/ SEM;
  • Opracowanie, zamówienie, dostawa niezbędnych materiałów POS/RIM, zestawów próbek kamienia, organizacja kontroli ich rozmieszczenia oraz obsługa klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Menedżer ds. relacji z architektami i projektantami

Aleja Krakowska 64, Włochy, Warszawa
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Budowanie bazy kontaktów (biur architektonicznych i projektowych)
  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Systematyczna praca z CRM
  • Budowanie długotrwałych relacji
  • Promowanie wśród architektów oraz doradztwo techniczne dotyczące zastosowania naszych marek i produktów,
  • Prowadzenie prezentacji produktów,
  • Zarządzanie działem (od 1 do 3 specjalistów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa klientów i partnerów biznesowych (udzielanie informacji nt. cen i asortymentu; dostępność towarów)
  • obsługa systemu wewnętrznego oraz tworzenie dokumentacji sprzedażowej (zamówienia, dokumenty przewozowe, faktury, rozliczenia kasowe, itp.)
  • współpraca i utrzymywanie relacji na wysokim poziome z klientami firmy
  • praca z rezerwami, nomenklaturą oraz analiza bieżąca zapasów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Handlowiec ds. sprzedaży hurtowej

Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 31.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywna współpraca z architektami, Deweloperami oraz z Generalnymi Wykonawcami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych nowymi klientami (regularne wizyty)
  • Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
  • Promowanie produktów na podległym regionie
  • Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
  • Prowadzenie różnego rodzaju działań marketingowych, udział w wydarzeniach branżowych
  • Monitorowanie aktywności konkurencji
  • Analizowanie trendów rynkowych
  • Bieżące kontrolowanie i raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna praca z systemem CRM
  • Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny manager sprzedaży

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Aktywna współpraca z architektami, Deweloperami oraz z Generalnymi Wykonawcami oraz budowanie trwałych relacji biznesowych nowymi klientami (regularne wizyty)
  • Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
  • Promowanie produktów na podległym regionie
  • Identyfikacja i pozyskiwanie nowych klientów i projektów
  • Prowadzenie różnego rodzaju działań marketingowych, udział w wydarzeniach branżowych
  • Monitorowanie aktywności konkurencji
  • Analizowanie trendów rynkowych
  • Bieżące kontrolowanie i raportowanie wyników sprzedaży oraz regularna praca z systemem CRM
  • Współpraca z innymi działami firmy, w tym z Działem Marketingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Zamykanie okresów finansowych zgodnie z polskimi przepisami
  • Sporządzanie deklaracji CIT, VAT oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, finansowych wg polskich przepisów (także np. GUS)
  • Organizowanie i nadzór nad okresowymi spisami z natury składników majątku
  • Kontrola bieżących rozliczeń, przepływów bezgotówkowych, potwierdzanie sald
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • Weryfikacja merytoryczna dokumentów księgowych
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi - US, GUS, ZUS itd
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu
  • Współpraca z audytorami;
  • Nadzór nad dokumentacją pracowniczą oraz listą płac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Planowanie działań marketingowych oraz brandowych w celu promowania produktów firmy
  • Współpraca z grafikiem, drukarniami i agencjami zewnętrznymi
  • Przygotowanie materiałów marketingowych z agencjami, grafikami i drukarniami (broszury, makiety, wizualizacje itp.)
  • Organizacja eventów firmowych, udział w targach itp
  • Planowanie, monitoring i realizacja budżetu marketingowego
  • Edytowanie stron www
  • Koordynacja procesu obiegu dokumentów od kontrahentów
  • Przygotowanie prezentacji firmowych w języku polskim
  • Analiza działań konkurencji
  • Ścisła współpraca z działem handlowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  • Zamykanie okresów finansowych zgodnie z polskimi przepisami
  • Sporządzanie deklaracji CIT, VAT oraz nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych, finansowych wg polskich przepisów (także np. GUS)
  • Organizowanie i nadzór nad okresowymi spisami z natury składników majątku
  • Kontrola bieżących rozliczeń, przepływów bezgotówkowych, potwierdzanie sald
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • Weryfikacja merytoryczna dokumentów księgowych
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi - US, GUS, ZUS itd
  • Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu
  • Współpraca z audytorami;
  • Nadzór nad dokumentacją pracowniczą oraz listą płac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kupiec

Aleja Krakowska 64, Włochy, Warszawa
Wygasła: 24.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • poszukiwanie nowych dostawców i utrzymywanie relacji z obecnymi,
  • współtworzenie strategii zakupów w ramach kategorii i jej realizacja,
  • zarządzanie celami sprzedaży, marzy, zapasami zgodnie z budżetem,
  • monitorowanie i analiza rynku oraz konkurencji,
  • prowadzenie negocjacji z dostawcami w obszarze danej kategorii zgodnie z założeniami, budżetowymi,
  • współtworzenie planów promocji i ich realizacja,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań i produktów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi architektów i projektantów

Warszawa
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Współpraca z klientami firmy (architekci, biura projektowe, studia kuchenne itp.);
  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami;
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta z wykorzystaniem kanałów komunikacji: telefon, e-mail, chat;
  • Wspieranie działań sprzedażowych i marketingowych;
  • Szkolenia produktowe;
  • Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań;
  • Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Aleja Krakowska 64, Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 11.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • • rozładowywanie i załadowywanie dostaw
  • • oklejanie wzorników
  • • kompletowanie zleceń
  • • dostawa towaru do klienta
  • • rozkładanie towaru
  • • wydawanie towaru klientom
  • • przyjmowanie zwrotów
  • • dbanie o porządek na magazynie oraz bezpieczeństwo powierzonego towaru
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Gdańsk
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność zawodowa:
  • Aktywna praca z bazą Klientów, ocena sytuacji rynkowej w każdym mieście, dla każdego klienta (Północ Polski)
  • Wykonanie planu sprzedaży
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, zawieranie umów
  • Regularne wizyty u Klientów
  • Zwiększenie reprezentacji marek firmy w punktach sprzedaży detalicznej (rozmieszczenie próbek)
  • Współpraca z salonami kuchennymi, studiami projektowymi i projektantami
  • Prowadzenie prezentacji i szkoleń
  • Zwiększona lojalność wobec firmy i marek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Gdańsk
Wygasła: 16.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność zawodowa:
  • Aktywna praca z bazą Klientów, ocena sytuacji rynkowej w każdym mieście, dla każdego klienta (Północ Polski)
  • Wykonanie planu sprzedaży
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, zawieranie umów
  • Regularne wizyty u Klientów
  • Zwiększenie reprezentacji marek firmy w punktach sprzedaży detalicznej (rozmieszczenie próbek)
  • Współpraca z salonami kuchennymi, studiami projektowymi i projektantami
  • Prowadzenie prezentacji i szkoleń
  • Zwiększona lojalność wobec firmy i marek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

Grzędy (pow. piaseczyński)
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - obsługa bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa klientów i partnerów biznesowych((udzielanie informacji nt. cen i asortymentu; dostępność towarów)
  • - obsługa systemu wewnętrznego oraz tworzenie dokumentacji sprzedażowej (zamówienia, dokumenty przewozowe, faktury, rozliczenia kasowe, itp.)
  • - współpraca i utrzymywanie relacji na wysokim poziome z klientami firmy
  • - praca z rezerwami, nomenklaturą oraz analiza bieżąca zapasów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

Gdańsk
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Odpowiedzialność zawodowa:
  • • Aktywna praca z bazą Klientów, ocena sytuacji rynkowej w każdym mieście, dla każdego klienta (Północ Polski)
  • • Wykonanie planu sprzedaży
  • • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, zawieranie umów
  • • Regularne wizyty u Klientów
  • • Zwiększenie reprezentacji marek firmy w punktach sprzedaży detalicznej (rozmieszczenie próbek)
  • • Współpraca z salonami kuchennymi, studiami projektowymi i projektantami
  • • Prowadzenie prezentacji i szkoleń
  • • Zwiększona lojalność wobec firmy i marek firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Wygasła: 21.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

mazowieckie
Wygasła: 21.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 21.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel Handlowy

małopolskie
Wygasła: 21.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
praca zdalna
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ARCHITYPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.