1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA MAŚLICE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA MAŚLICE

WROCŁAW, UL. PILCZYCKA 196D

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (11) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 11 )

Główny specjalista / Główna specjalistka ds. księgowości

Pilczycka 196D, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Główny specjalista ds. księgowości ze znajomością kadr, płac, naliczania i rozliczania zaliczek eksploatacyjnych, za media oraz obsługi admin. księgowej wspólnot m
  • KSIĘGOWOŚĆ :
  • Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
  • Znajomość zakładowego planu kont Spółdzielni,
  • Prowadzenie bieżącej obsługi adm. księgowej i sprawozdawczej Wsp. Mieszk.,
  • Terminowa realizacja operacji księgowych, opisywanie, dekretowanie i weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i zgodności z wymogami ust.,
  • Wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedażowych w tym z tytułu wkładów budowlanych,
  • Księgowanie dokumentów zakupowych, faktur inwestycyjnych, poleceń księgowania, not księgowych,
  • Bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych,
  • Przygotowywanie i sporządzanie list płac, świadczeń ZUS, premii, ekwiwalentów, nagród, benefitów,
  • Kompletowanie dokumentacji stanowiących podstawę wypłaty,
  • Comiesięczna kontrola prawidłowości rozliczonych płac i naliczeń wobec budżetów wynikających z potrąceń na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz naliczeniu składek na ubezpieczenie społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Uzgadnianie comiesięcznych sald zobowiązań budżetowych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Księgowanie wyciągów bankowych do systemu, przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie rozrachunków,
  • Weryfikacja zapisów w księgach w zakresie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, za media i funduszy celowych,
  • Zamykanie miesiąca księgowego,
  • Sprawdzanie rejestrów VAT,
  • Przygotowanie i składanie deklaracji CIT,
  • Przygotowywanie i wysyłka deklaracji JPK_VAT,
  • Przygotowanie deklaracji do ZUS wraz z pełną obsługą programu Płatnik ZUS,
  • Przygotowywanie danych i zestawień niezbędnych do przygotowania sprawozdań finansowych Spółdzielni,
  • Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji z tytułu podatku od nieruchomości, opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu,
  • Naliczanie opłat za odpady komunalne oraz sporządzanie deklaracji urzędowych,
  • Przygotowanie i rozliczanie polis ubezpieczeniowych majątku firmy,Kompleksowe prowadzenie bieżącej obsługi księgowej wspólnot mieszkaniowych wraz ze sporządzaniem deklaracji CIT oraz sporządzaniem sprawozdań finansowych,
  • Obsługa programu finansowo – księgowego GRANIT
  • KADRY I PŁACE:
  • Bieżąca obsługa kadrowo – płacowa pracowników / zleceniobiorców wraz z doradztwem związanym ze zmianami w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
  • Zakładanie, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zakończeniem stosunku pracy,
  • Prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i rodzinnych oraz korespondencji w tym zakresie,
  • Wypełnianie wniosków emerytalnych i rentowych pod względem osiągniętych dochodów,
  • Przygotowanie kompleksowych rozliczeń wynagrodzeń pracowników / zleceniobiorców, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu: podatku dochodowego PIT-4, PIT-11, rozliczenia z ZUS,
  • Czuwanie nad terminowym przekazywaniem budżetowi należnych wpłat z tytułu rozliczonych zobowiązań podatkowych,
  • Sporządzanie deklaracji rocznych (miesięcznych) ZUS, PIT, GUS,
  • Obsługa i rozliczanie benefitów oraz PPK,
  • Rozliczanie czasu pracy na podstawie ewidencji czasu pracy przy uwzględnieniu absencji chorobowych, urlopów,
  • Archiwizacja dok. personalnych i płacowych,
  • Monitorowanie i terminowość badan lekarskich, szkoleń BHP, innych uprawnień prac.,
  • Obsługa syst. kadrowo - płacowego oraz programu R2Płatnik,
  • Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezp
  • Składanie pism i wniosków do urzędów i innych instytucji,
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, kontrola regulacji wewnątrzzakładowych oraz rekomendowanie zmian,
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, utrzymywanie przyjaznych relacji z klientem mailowo, telefonicznie i na miejscu w biurze,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. księgowych

Pilczycka 196D, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie kompleksowej ewidencji rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Ewidencja dokumentów księgowych wspólnoty mieszkaniowej (wyciągi bankowe faktury zakupu),
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, mediów i funduszy inwestycyjno-remontowych,
  • Wprowadzanie i uaktualnianie stanów liczników mediów,
  • Sporządzanie obciążeń czynszowych w postaci aneksów czynszowych, rachunków i faktur,
  • Rozliczanie mediów indywidualnych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Uzgadnianie i wyjaśnianie niezgodności sald kont analitycznych i syntetycznych kontrahentów i właścicieli,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według indywidualnych potrzeb zarządcy nieruchomości dla Wspólnot Mieszkaniowych,
  • Sporządzanie deklaracji VAT, CIT,
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • Prowadzenie rozliczeń z US,
  • Prowadzenie kartotek właścicieli,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami budynków,
  • Prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
  • Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny specjalista / Główna specjalistka ds. księgowości

Pilczycka 196D, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Gł. specjalista ds. księgowości ze znajomością kadr, płac, naliczania i rozliczania zaliczek eksploatacyjnych, za media oraz obsługi administracyjno księgowej WM
  • KSIĘGOWOŚĆ :
  • Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni, zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
  • Znajomość zakładowego planu kont Spółdzielni,
  • Prowadzenie bieżącej obsługi adm. księgowej i sprawozdawczej Wsp. Mieszk.,
  • Terminowa realizacja operacji księgowych, opisywanie, dekretowanie i weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i zgodności z wymogami ust.,
  • Wystawianie i księgowanie dokumentów sprzedażowych w tym z tytułu wkładów budowlanych,
  • Księgowanie dokumentów zakupowych, faktur inwestycyjnych, poleceń księgowania, not księgowych,
  • Bieżąca weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych,
  • Przygotowywanie i sporządzanie list płac, świadczeń ZUS, premii, ekwiwalentów, nagród, benefitów,
  • Kompletowanie dokumentacji stanowiących podstawę wypłaty,
  • Comiesięczna kontrola prawidłowości rozliczonych płac i naliczeń wobec budżetów wynikających z potrąceń na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz naliczeniu składek na ubezpieczenie społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Uzgadnianie comiesięcznych sald zobowiązań budżetowych,
  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,
  • Księgowanie wyciągów bankowych do systemu, przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie rozrachunków,
  • Weryfikacja zapisów w księgach w zakresie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
  • Naliczanie i rozliczanie zaliczek eksploatacyjnych, za media i funduszy celowych,
  • Zamykanie miesiąca księgowego,
  • Sprawdzanie rejestrów VAT,
  • Przygotowanie i składanie deklaracji CIT,
  • Przygotowywanie i wysyłka deklaracji JPK_VAT,
  • Przygotowanie deklaracji do ZUS wraz z pełną obsługą programu Płatnik ZUS,
  • Przygotowywanie danych i zestawień niezbędnych do przygotowania sprawozdań finansowych Spółdzielni,
  • Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji z tytułu podatku od nieruchomości, opłaty za wieczyste użytkowanie gruntu,
  • Naliczanie opłat za odpady komunalne oraz sporządzanie deklaracji urzędowych,
  • Przygotowanie i rozliczanie polis ubezpieczeniowych majątku firmy,
  • Kompleksowe prowadzenie bieżącej obsługi księgowej wspólnot mieszkaniowych wraz ze sporządzaniem deklaracji CIT oraz sporządzaniem sprawozdań finansowych,
  • Obsługa programu finansowo – księgowego GRANIT
  • KADRY I PŁACE:
  • Bieżąca obsługa kadrowo – płacowa pracowników / zleceniobiorców wraz z doradztwem związanym ze zmianami w przepisach prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
  • Zakładanie, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z zatrudnieniem oraz zakończeniem stosunku pracy,
  • Prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłków chorobowych, opiekuńczych i rodzinnych oraz korespondencji w tym zakresie,
  • Wypełnianie wniosków emerytalnych i rentowych pod względem osiągniętych dochodów,
  • Przygotowanie kompleksowych rozliczeń wynagrodzeń pracowników / zleceniobiorców, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Prowadzenie rozliczeń z budżetem, sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu: podatku dochodowego PIT-4, PIT-11, rozliczenia z ZUS,
  • Czuwanie nad terminowym przekazywaniem budżetowi należnych wpłat z tytułu rozliczonych zobowiązań podatkowych,
  • Sporządzanie deklaracji rocznych (miesięcznych) ZUS, PIT, GUS,
  • Obsługa i rozliczanie benefitów oraz PPK,
  • Rozliczanie czasu pracy na podstawie ewidencji czasu pracy przy uwzględnieniu absencji chorobowych, urlopów,
  • Archiwizacja dok. personalnych i płacowych,
  • Monitorowanie i terminowość badan lekarskich, szkoleń BHP, innych uprawnień prac.,
  • Obsługa syst. kadrowo - płacowego oraz programu R2Płatnik,
  • Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezp
  • Składanie pism i wniosków do urzędów i innych instytucji,
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, kontrola regulacji wewnątrzzakładowych oraz rekomendowanie zmian,
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, utrzymywanie przyjaznych relacji z klientem mailowo, telefonicznie i na miejscu w biurze,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Eksploatacji i Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi – Administrator Nieruchomości

dolnośląskie
Wygasła: 23.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych

Wrocław
Wygasła: 10.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru robót budowlanych

Wrocław
Wygasła: 04.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru robót sanitarnych i budowlanych

Wrocław
Wygasła: 31.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru robót sanitarnych

Wrocław
Wygasła: 23.11.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Dyrektora ds. techniczno-eksploatacyjnych - Pełnomocnik Zarządu

Wrocław
Wygasła: 14.05.2015
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. Nadzoru i Rozliczeń Inwestycji

Wrocław
Wygasła: 07.04.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Dyrektora ds. techniczno-eksploatacyjnych

Wrocław
Wygasła: 24.02.2015
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne