1. Pracodawca
  2. Toruń
  3. FOLGA OUTSOURCING S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FOLGA OUTSOURCING S. A.

TORUŃ, UL. GRUDZIĄDZKA 110-114 / 304

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle

Starachowice
Wygasła: 20.11.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Czynności polegające na wspieraniu procesów produkcyjnych lub kompletowaniu
  • konfekcjonowaniu oraz weryfikowaniu jakości towarów oraz inne
od 23,5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pozostali robotnicy wykonujący prace proste w przemyśle

Gdańsk
Wygasła: 22.04.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • czynności polegające na wspieraniu procesów produkcyjnych lub kompletowaniu
  • konfekcjonowaniu oraz weryfikowaniu jakości towarów oraz inne System czasu pracy: 6-14; 14-22; 22-6
od 19,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wrocław
Wygasła: 26.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • organizacja spotkań i konferencji
  • prowadzenie kalendarza. przygotowywanie sprawozdań
  • raportów i prezentacji. katalogowanie i archiwizacja faktur. telefoniczna obsługa klienta. obsługa sprzętów biurowych. przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów Kontakt z klientem zagranicznym drogą mailową oraz telefoniczną; Praca z dokumentacją; Zarządzanie danymi w systemie; Przygotowywanie raportów; Wsparcie dla działu księgowości
  • koordynacji lub HR. wspieranie kadry zarządzającej w bieżących działaniach
  • zarządzanie kalendarzem spotkań obsługa bieżącej korespondencji
  • wstępne przygotowywanie i formatowanie dla przełożonych prezentacji
  • ofert
  • umów
  • raportów
  • prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w departamencie
  • wsparcie prac projektowych w oparciu o znajomość procedur firmowych
  • wystawianie faktur i rozliczanie wydatków służbowych Praca na czas określony: 24.01.2022-23.01.2024 Godziny pracy 8:00 - 16:00 Kontakt z pracodawcą: legalizacja@mkg-consulting.pl lub 726151065
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne