Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (77)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 77 )
Dyrektor Sprzedaży
Września
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
dyrektor
Obowiązki:
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów we wszystkich i różnorodnych kanałach w celu realizacji założonych celów sprzedażowych
Analiza rynku oraz monitorowanie trendów i innowacji w celu dostosowywania oferty produktów do zmieniających się potrzeb klientów i standardów rynkowych
Zarządzanie zespołem sprzedaży i motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami
Ścisła współpraca z działem marketingu, R&D oraz produkcji
Opracowywanie budżetów sprzedażowych oraz raportów dotyczących wyników sprzedaży, analiza odchyleń i podejmowanie działań korygujących
Negocjowanie umów handlowych oraz nadzór nad procesami sprzedaży, dystrybucji i serwisu po-sprzedażowego
Współpraca ze środowiskiem specjalistów medycznych i KOLów
Rozwój obszaru e-commerce oraz sprzedaży eksportowej
Udział w między działowych projektach Spółki oraz międzynarodowych projektach Grupy
Przygotowanie i optymalizacja bieżącego planu produkcji na podstawie dostępnych danych (analiza zamówień, stan zapasów wyrobów gotowych oraz surowców, dostawy, obciążenie stanowisk)
Wprowadzanie i potwierdzanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP
Sporządzanie długoterminowych prognoz produkcyjnych z uwzględnieniem ilości wyrobów gotowych, stanów surowców i ich planowanych dostaw; dbałość o optymalne ich wykorzystanie
Zapewnienie przepływu danych dotyczących planu produkcji pomiędzy działami sprzedaży, logistyki oraz produkcji
Analiza i przygotowanie zestawień i raportów n/t efektywności i wydajności produkcji
Współpraca z grupami projektowymi (także międzynarodowymi) przy bieżących projektach oraz opracowywanie usprawnień
Realizacja ustalonych dla stanowiska KPIs (m. in. terminowość realizacji zleceń, " out-of-stock”)
Zapewnienie dostępności i wysokiej jakość funkcjonowania maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz organizacja pracy Działu Utrzymania Ruchu
Nadzór nad pracami związanymi z infrastrukturą techniczno-produkcyjną (maszyny i urządzenia produkcyjne, instalacje produkcyjne, przeglądy UDT, remonty, awarie, dokumentacja)
Zapewnienie dostępności części zamiennych oraz właściwego wyposażenia warsztatu
Opracowanie i analiza wskaźników efektywności w Utrzymaniu Ruchu
Koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu Utrzymania Ruchu (zlecenia prac, nadzór nad codziennymi czynnościami jak konserwacje, naprawy, przezbrojenia itd.)
Koordynacja współpracy z podwykonawcami i dostawcami maszyn i urządzeń produkcyjnych; zapewnienie jakości i terminowości działań w tym zakresie
Zapewnienie stosowania najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa w powierzonym obszarze; (nadzór i utrzymanie przepisów BHP, wzmacnianie kultury bezpieczeństwa w zespole)
Odpowiedzialność za skuteczną optymalizację i automatyzację procesów produkcyjnych w ramach powierzonej funkcji, aktywny udział w realizacji projektów "LEAN" (TPM, Kaizen, 5S, SMED)
Nadzór i administrowanie flotą samochodową kilkunastu pojazdów osobowych
Najważniejszym wyzwaniem osoby, która obejmie to stanowisko będzie skuteczne wsparcie procesu produkcyjnego poprzez zapewnienie ciągłej i prawidłowej pracy maszyn, zabezpieczenie dostępności części zamiennych i inicjowanie działań mających na celu poprawę wydajności i bezpieczeństwa
Zapewnienie dostępności i wysokiej jakość funkcjonowania maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz organizacja pracy Działu Utrzymania Ruchu w tym:
nadzór nad pracami związanymi z infrastrukturą techniczno- produkcyjną (maszyny i urządzenia produkcyjne, instalacje produkcyjne, przeglądy UDT, remonty, awarie, dokumentacja);
zapewnienie dostępności części zamiennych oraz właściwego
wyposażenia warsztatu;
opracowanie i analiza wskaźników efektywności w Utrzymaniu Ruchu;
koordynacja pracy kilkuosobowego zespołu Utrzymania Ruchu (zlecenia prac, nadzór nad codziennymi czynnościami jak konserwacje, naprawy, przezbrojenia itd.);
koordynacja współpracy z podwykonawcami i dostawcami maszyn i urządzeń produkcyjnych; zapewnienie jakości i terminowości działań w tym zakresie
Zapewnienie stosowania najlepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa w powierzonym obszarze: (nadzór i utrzymanie przepisów BHP, wzmacnianie kultury bezpieczeństwa w zespole)
Odpowiedzialność za skuteczną optymalizację i automatyzację procesów produkcyjnych w ramach powierzonej funkcji, aktywny udział w realizacji projektów "LEAN" (TPM, Kaizen, 5S, SMED)
Nadzór i administrowanie flotą samochodową kilkunastu pojazdów osobowych
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych – telefoniczny kontakt z Klientem
Bieżąca obsługa klientów (odbieranie telefonów, e-maili z zamówieniami, udzielanie informacji o do-stępności produktów, o stanie realizowanych zamówień, dbanie o terminowy spływ wierzytelności)
Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie informatycznym firmy
Wsparcie Specjalisty ds. reklamacji w zakresie prowadzonych reklamacji
Bieżąca obsługa zamówień od klientów zagranicznych (wprowadzanie do systemu ERP zamówień oraz ich aktualizacja, przyjmowanie reklamacji, archiwizowanie dokumentacji)
Wsparcie Managera Eksportu w zakresie pozyskiwania nowych rynków eksportowych
Wsparcie Managera Eksportu w zakresie przygotowywania i aktualizacji dokumentów eksportowych, marketingowych, rejestracyjnych
Zarządzanie procesami planowania produkcji, zakupu surowców oraz magazynowania w kierunku ich usprawnienia
Optymalizacja kosztów zakupu materiałów i usług
Nadzór nad przygotowaniem analiz i raportów w obszarze zakupów, monitoring założonych wskaźników i parametrów
Budowanie relacji i koordynacja współpracy z dostawcami, negocjowanie i optymalizacja warunków umów
Rozwój zespołu, szkolenie i dzielenie się wiedzą w celu podniesienia efektywności pracy
Współpraca z agencjami celnymi, urzędami celnymi i spedytorami
Nadzór nad dokumentacją i przebiegiem procesów zgodnie z wymogami norm ISO
Dbałość́ o sprawną komunikację w swoim dziale i z innymi działami firmy pro-aktywny udział w projektach optymalizacyjnych i rozwojowych na poziomie międzynarodowym
Udział w wytyczaniu celów strategicznych Spółki oraz dbałość o ich realizację w zarządzanym obszarze
Bieżąca obsługa zamówień od klientów zagranicznych (wprowadzanie do systemu ERP zamówień oraz ich aktualizacja, przyjmowanie reklamacji, archiwizowanie dokumentacji)
Wsparcie Managera Eksportu w zakresie pozyskiwania nowych rynków eksportowych
Wsparcie Managera Eksportu w zakresie analiz: rynkowych, konkurencji, trendów, cen
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych – telefoniczny kontakt z klientem
Bieżąca obsługa klientów (odbieranie telefonów, e-maili z zamówieniami, udzielanie informacji o dostępności produktów, o stanie realizowanych zamówień, dbanie o terminowy spływ wierzytelności)
Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie informatycznym firmy
Wsparcie Specjalisty ds. reklamacji w zakresie prowadzonych reklamacji
Realizacja projektów w obszarze R&D zgodnie z opracowanym i ustalonym harmonogramem i budżetem
Opracowywanie dokumentacji projektowej, techniczno-technologicznej oraz dokumentacji technicznej wyrobu medycznego
Koordynacja prac badawczych, badań użytkowych i testów wyrobów
Współpraca z certyfikowanym jednostkami i laboratoriami celem uzyskania niezbędnych certyfikatów i wyników testów
Inicjowanie i koordynacja działań w ramach optymalizacji procesów produkcyjnych
Monitorowanie trendów i kierunków rozwoju branży wyrobów medycznych w Europie i na świecie celem rekomendacji zmian w surowcach, rozwiązaniach technicznych i technologiach
Realizacja projektów w obszarze R&D zgodnie z opracowanym i ustalonym harmonogramem i budżetem
Opracowywanie dokumentacji projektowej, techniczno-technologicznej oraz dokumentacji technicznej wyrobu medycznego
Koordynacja prac badawczych, badań użytkowych i testów wyrobów
Współpraca z certyfikowanym jednostkami i laboratoriami celem uzyskania niezbędnych certyfikatów i wyników testów
Inicjowanie i koordynacja działań w ramach optymalizacji procesów produkcyjnych
Monitorowanie trendów i kierunków rozwoju branży wyrobów medycznych w Europie i na Świecie celem rekomendacji zmian w surowcach, rozwiązaniach technicznych i technologiach
Promowanie produktów poprzez budowanie świadomości i pozycji rekomendowanych produktów
Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z lekarzami w celu budowania dobrego wizerunku Sigvaris w środowisku lekarskim – chirurdzy naczyniowi, flebolodzy
Zapewnienie dostępności produktów oraz wprowadzanie nowych produktów sklepach medycznych i aptekach
Prowadzenie szkoleń oraz prezentacji w środowisku medycznym
Reprezentowanie firmy w trakcie konferencji, sympozjów, zjazdów
Promowanie produktów poprzez budowanie świadomości i pozycji rekomendowanych produktów
Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z lekarzami w celu budowania dobrego wizerunku Sigvaris w środowisku lekarskim – chirurdzy naczyniowi, flebolodzy
Zapewnienie dostępności produktów oraz wprowadzanie nowych produktów sklepach medycznych i aptekach
Prowadzenie szkoleń oraz prezentacji w środowisku medycznym
Reprezentowanie firmy w trakcie konferencji, sympozjów, zjazdów
Samodzielne prowadzenie projektów rozwojowych (NPD oraz modyfikacje istniejących): poszukiwanie nowych materiałów i technologii, opracowywanie koncepcji produktu, udział w przygotowywaniu proto-typów, planowanie procesów produkcyjnych, wdrażanie produktu do produkcji oraz monitorowanie pro-duktu po wprowadzeniu na rynek
Tworzenie dokumentacji projektowej i technicznej oraz jej aktualizacja
Przeprowadzanie konsultacji dotyczących rozwijanych produktów wewnątrz firmy, wśród potencjalnych użytkowników produktów lub w jednostkach z nimi współpracujących
Planowanie i organizacja badań użytkowych, testów, analiz
Współpraca z Key Opinion Leaders
Właściwa komunikacja (wewnętrzna i zewnętrzna) w celu sprawnego przeprowadzania projektów