Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (159)Aktualne ( 6 )Archiwalne ( 153 )
Samodzielny referent
Katowice, śląskie
Ważna do: 26.04.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy). Mile widziane doświadczenie w szkolnictwie wyższym
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk medycznych lub przyrodniczych (biotechnologia, analityka medyczna, farmacja, biologia),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- obsługa programów MS Office,
- znajomość technik i zasad prowadzenia hodowli komórek w warunkach in vitro oraz podstawowych metod biologii molekularnej i oznaczeń biochemicznych,
- umiejętność przygotowania odczynników chemicznych,
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych,
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Zarządzanie systemami przetwarzania danych: Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie systemami przetwarzania danych w środowisku Centrum Medycyny Cyfrowej, obejmujące ich utrzymanie, optymalizację oraz ciągły rozwój w celu zapewnienia najwyższej efektywności i bezpieczeństwa przetwarzanych danych
- Projektowanie i implementacja baz danych: Projektowanie, uruchamianie oraz zarządzanie nowymi relacyjnymi bazami danych, z naciskiem na zapewnienie ich wysokiej dostępności, wydajności oraz bezpieczeństwa
- Przechowywanie i przetwarzanie danych: Zapewnienie skutecznego przechowywania i przetwarzania informacji napływających do systemów Centrum Medycyny Cyfrowej, zgodnie z obowiązującymi standardami ochrony danych oraz najlepszymi praktykami branżowymi
- Architektura rozwiązań: Pełnienie roli architekta rozwiązań przetwarzania danych medycznych, opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w celu wsparcia operacyjnego i strategicznego Centrum Medycyny Cyfrowej
- Monitorowanie zintegrowanych systemów: Bieżące monitorowanie poprawności działania zintegrowanych systemów baz danych, w tym szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów oraz zagrożeń, które mogą wpływać na ciągłość działania systemów
- Tworzenie i zarządzanie dokumentacją: Opracowywanie i aktualizacja kompleksowej dokumentacji technicznej związanej z systemami przetwarzania danych, w tym procedury operacyjne, specyfikacje techniczne oraz raporty z monitoringu
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
realizacja funkcji administracyjnych w Projekcie, w tym zadań Partnera Konsorcjum wynikających z umowy konsorcjum;
monitorowanie realizacji prac w projekcie i raportowanie Kierownikowi Projektu, jednostkom organizacyjnym Uczelni oraz Liderowi;
koordynacja administracyjna prac zespołu projektowego;
organizacja i udział w spotkaniach uczestników projektu i telekonferencjach;
odbieranie, prowadzenie i wysyłanie korespondencji merytorycznej w projekcie;
koordynacja obiegiem dokumentów;
archiwizacja dokumentacji;
przygotowanie odpowiednich rozporządzeń i innych rozporządzeń dokumentów do wdrożenia umożliwiających właściwą realizację projektu;
sprawdzenie zgodności działań z przyjętym harmonogramem i budżetem;
nadzór nad prawidłowością wykorzystania środków przyznanych na realizację projektu;
współpraca z podmiotami realizującymi projekt oraz instytucją wdrażającą oraz informowanie o wszystkich możliwych zmianach w realizacji projektu;
udział w obsłudze audytów i kontroli projektu;
popularyzacja projektu w mediach, w tym: współpraca z działem promocji SUM w zakresie publikacji w prasie i innych mediach informacji nt. realizacji projektu, obsługa organizacyjna konferencji, ect
sprawowanie funkcji Kierownika Projektu (Project Manager) w projekcie Centrum Medycyny Cyfrowej SILESIA (finansowany ze środków Agencji Badań Medycznych) zgodnie z metodologią zarządzania projektami
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent (kosztorysant)
Katowice, śląskie
Wygasła: 06.03.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziana o kierunku budowlanym). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kosztorysanta.
niezbędne:
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS OFFICE (głównie EXCEL, WORD)
- znajomość programów i umiejętność kosztorysowania z opracowań kosztorysowych, np. NORMA PRO
- umiejętność czytania i korzystania z dokumentacji technicznej budowlanej i branż pokrewnych
- znajomość rynku materiałów budowlanych
- wskazana znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
pożądane:
-znajomość branży budowlanej
- umiejętność analitycznego myślenia oraz planowania zadań
- samodzielność i odpowiedzialność
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
sporządzanie opisów przedmiotów zamówienia tzw. SIWZ
pozyskiwanie i analizowanie ofert od dostawców
dokonywanie obliczeń własnych w ramach branży budowlanej.
- Miejsce wykonywania pracy: Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów w Katowicach-Ligocie
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk medycznych lub przyrodniczych (biotechnologia, analityka medyczna, farmacja, biologia),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- obsługa programów MS Office,
- znajomość technik i zasad prowadzenia hodowli komórek w warunkach in vitro oraz podstawowych metod biologii molekularnej i oznaczeń biochemicznych,
- umiejętność przygotowania odczynników chemicznych,
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych,
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki SUM,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym w związku z obsługą baz zagranicznych.
pożądane:
- wiedza z zakresu pracy w bibliotece,
- znajomość przepisów katalogowania,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań,
- wysoka motywacja do samokształcenia,
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem,
- dodatkowy atut stanowi udokumentowany staż pracy w bibliotece naukowej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (dział ewaluacji działalności naukowej)
Katowice, śląskie
Wygasła: 17.01.2024
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Zaangażowanie,Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice,Umiejętność pracy w zespole,Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,Samodzielność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane kierunki: ekonomiczne, administracyjne, prawne. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji. Mile widziana znajomość j. angielskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Dział Ewaluacji Działalności Naukowej)
Katowice
Wygasła: 15.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych Działu Ewaluacji Działalności Naukowej. Pisanie pism
opracowywanie analiz i raportów z działalności naukowej
weryfikacja danych wprowadzanych do systemu Pol-on i innych systemów informatycznych związanych z zakresem ewaluacji. Współpraca z jednostkami administracyjnymi Uczelni w celu prawidłowego przygotowania uczelni do oceny ewaluacyjnej. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotyczącej spraw realizowanych w dziale. Prowadzenie rejestrów w zakresie obsługiwanej działalności dla celów sprawozdawczych
i statystycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki,
- co najmniej trzyletni staż pracy w bibliotece (min. 5 letni - ogólny staż prac)
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- brak przeciwwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek itp.).
pożądane:
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- dyspozycyjność,
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
- wiedza z zakresu pracy w bibliotece,
- wysoka motywacja do samokształcenia
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Specjalista / Specjalistka ds. realizacji projektów inwestycyjnych
Poniatowskiego 15, Katowice
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów inwestycyjnych (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne, itp.) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania,
wspieranie procesu przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
rozliczanie projektów, w tym m.in. przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami; ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie; kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów,
kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty;
kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,
prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej,
sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych projektów
Opis stanowiska pracy :
- asystowanie w realizacji zadań statutowych Katedry
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją zajęć w laboratorium (w tym przygotowanie szkła laboratoryjnego
odczynników i roztworów do ćwiczeń laboratoryjnych
kontrola pracy w laboratorium)
- udział w pracach organizacyjnych Katedry.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie średnie zawodowe medyczne lub techniczne lub informatyczne, wyższe medyczne lub pokrewne (tj. zdrowie publiczne), techniczne lub informatyczne,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B1,
- znajomość obsługi komputera (w tym środowiska Windows i pakietu MS Office) i systemów audio-wideo,
- elastyczność i umiejętność pracy w zespole,
- gotowość do pracy w godzinach popołudniowych,
- wysoka kultura osobista,
- sporadyczna praca w weekendy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
4. znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe z zakresu chemii lub nauk pokrewnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obsługa programów MS Office
- umiejętność obsługi aparatury laboratoryjnej (mile widziane doświadczenie z zakresu technik spektroskopowych)
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi Biblioteki,
- co najmniej trzyletni staż pracy w bibliotece (min. 5 letni - ogólny staż prac)
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystania go w pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- brak przeciwwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek itp.).
pożądane:
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- dyspozycyjność,
- samodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi,
- wysoka kultura osobista,
- wiedza z zakresu pracy w bibliotece,
- wysoka motywacja do samokształcenia
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy:
- udział w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli akademickich w tym obsługa techniczna oprogramowania i symulatorów medycznych
- nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów
fantomów i modeli
ambulansu
- zgłaszanie przełożonym i przygotowywanie projektu zgłoszenia dla stwierdzonych usterek
- dostarczanie niezbędnego do zajęć sprzętu oraz porządkowanie sal po zakończonych zajęciach dydaktycznych
- sprawdzanie kompletności zestawów ćwiczeniowych przed i po zajęciach dydaktycznych
- podstawowe zabiegi konserwacyjne i czyszczenie sprzętu.
Miejsce wykonywania pracy: Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej w Katowicach
ul. Medyków 8b i 12d
40-752 Katowice.
Praca w godzinach: 7:30-19:30 do uzgodnienia z pracodawcą
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie średnie techniczne lub wyższe z zakresu chemii lub nauk pokrewnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- obsługa programów MS Office
- umiejętność obsługi aparatury laboratoryjnej (mile widziane doświadczenie z zakresu technik spektroskopowych)
- umiejętność przeprowadzania eksperymentów naukowych
- doświadczenie w pracy laboratoryjnej
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, dokładność, kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Opis stanowiska pracy :
- asystowanie w realizacji zadań statutowych Katedry
- prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją zajęć w laboratorium (w tym przygotowanie szkła laboratoryjnego
odczynników i roztworów do ćwiczeń laboratoryjnych
kontrola pracy w laboratorium)
- udział w pracach organizacyjnych Katedry.
Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
4. znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
1.Pomoc w przygotowaniu i transport materiałów dydaktycznych (preparatów) niezbędnych do prowadzenia zajęć prosektoryjnych
-obsługa sal prosektoryjnych i ich zaplecza (magazyn zwłok i inne magazyny
z modelami)
-wydobycie materiałów dydaktycznych ze zbiorników formalinowych
czyszczenie ich powierzchni poprzez spłukiwanie wodą
ułożenie na stołach i tacach
-sprzątanie materiałów dydaktycznych po zakończonych zajęciach/ćwiczeniach
-uczestnictwo i przygotowanie stanowisk dydaktycznych/zaliczeniowych/egzaminacyjnych
transport materiałów /preparatów.
2.Wykonywanie prac usługowo-badawczych
-przyjmowanie i przygotowanie zwłok i drobnych elementów biologicznych do ćwiczeń
-konserwacja i drobne naprawy aparatury pozostającej na stanie prosektorium
-uczestnictwo w preparatyce narządów niezbędne do dydaktyki
-przygotowanie zasobników do zatopienia zwłok w środkach utrwalających.
3.Zabezpieczenie preparatów przed wysychaniem w trakcie zajęć ze studentami
4.Dbanie o czystość powierzchni poziomej w samym prosektorium oraz zasobników i zbiorników.
5. Natychmiastowe usuwanie/ zmywanie rozlanych środków konserwujących zwłoki.
Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy w ramach 1/2 etatu od pn. do pt. w godz.: 7.30-15.30 wg harmonogramu
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie preferowane na kierunku technik sekcyjny, umiejętność przetransportowania dużych gabarytów do prosektorium - sprawność fizyczna, mile widziany kurs technika prosektoryjnego lub tanatopraksji. Doświadczenie nie jest wymagane
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
3. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole
4. mile widziane doświadczenie zawodowe w pracach biurowych
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
1. wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie,
2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
3. znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnego, podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczania zasiłków i świadczeń,
4. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, rzetelność, kreatywność, zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
mile widziane:
1. doświadczenie w pracy lub ukończony kurs kadrowo-płacowy,
2. doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów m. in. do ZUS, US, PPK,
3. doświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowych,
4. znajomość programu Płatnik, programu kadrowo-płacowego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
bieżąca obsługa studentów przygotowanie dokumentów dot. spraw studenckich.
- Miejsce wykonywania pracy: Studium Języków Obcych Katowice ul. Medyków 2A okazjonalnie Zabrze uL Jordana 19
- Godziny pracy: 7:00-15:00
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technik / starszy technik
Katowice, śląskie
Wygasła: 23.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Systematyczność,Dobra organizacja pracy,Kreatywność,Skrupulatność,Rzetelność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (sekcja ds. kształcenia doktorantów)
Katowice, śląskie
Wygasła: 17.10.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole,Zaangażowanie,Samodzielność
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji lub funduszach europejskich. Wymagana biegła obsługa komputera (Word, Excel) i poczty elektronicznej
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Samodzielny referent (Sekcja ds. Kształcenia Doktorantów)
Katowice
Wygasła: 30.11.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych Sekcji ds. kształcenia doktorantów. Pisanie pism
zaświadczeń
decyzji administracyjnych
procedowanie wniosków o wyjazdy doktorantów. Wprowadzanie danych do systemu POL-on i innych systemów informatycznych uczelni. Współpraca z komórkami administracyjnymi uczelni w zakresie kształcenia doktorantów. Przygotowanie dokumentacji dla Dyrektora Szkoły Doktorskiej. Przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum. Bieżąca obsługa korespondencji dotycząca kształcenia doktorantów i funkcjonowania Szkoły Doktorskiej. Obsługa Doktorantów.
- Miejsce wykonywania pracy: Rektorat SUM Katowice ul. Poniatowskiego 15 i/lub Wydział SUM Katowice ul. Medyków 12.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. zawodowe o specjalności elektryk. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży elektrycznej. Wymagane uprawnienia SEP powyżej 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wymagana znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
przegląd oraz naprawa instalacji i urządzeń elektrycznych
bieżąca kontrola instalacji elektrycznych w celu zapobiegania awarii
usuwanie ewentualnych awarii
wykonywanie prac montażowych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30 + sporadycznie praca w weekendy do ustalenia z pracodawcą
- Ogólny zakres obowiązków:
1. Wykonywanie badań naukowych z zakresu biotechnologii;
2. Przygotowywanie raportów
manuskryptów publikacji
doniesień konferencyjnych;
3. Obsługa administracyjna Laboratorium\Pracowni
w tym koordynacja zamówień
nadzór nad zapleczem badawczym;
4. Przygotowywanie podstawowych odczynników chemicznych i pożywek;
5. Wykonywanie badań zleconych przez interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane:
- Wykształcenie wyższe - absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich na kierunku biologia, biotechnologia, biochemia lub pokrewnych.
- Doświadczenia w wykonywaniu testów ELISA, Western-Blot;
- Doświadczenie w wykonywaniu elektroforezy białek;
- Dobra organizacja pracy;
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zakresie analizy białek;
- Doświadczenie w przygotowywaniu, pozyskiwaniu i obsłudze grantów badawczych;
- Doświadczenie w pisaniu prac naukowych;
- Znajomość zagadnień związanych z hodowlą komórkową in vitro;
- Znajomość technik izolacji frakcji białkowych oraz pomiaru ich stężenia;
- Znajomość identyfikacji profili białkowych;
- Znajomość analizy zmian potranslacyjnych białek;
- Ocena ekspresji antygenów powierzchniowych i wewnątrzkomórkowych;
- Znajomość technik oczyszczania i frakcjonowania białek
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane:
- Wykształcenie wyższe - absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich na kierunku biologia, biotechnologia, biochemia lub pokrewnych.
- Znajomość obsługi cytometru przepływowego oraz sortera;
- Znajomość obsługi mikroskopu fluorescencyjnego; Dobra organizacja pracy;
- Doświadczenie w zakresie hodowli komórek i tkanek;
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zakresie hodowli komórek i tkanek
- Doświadczenie w przygotowywaniu, pozyskiwaniu i obsłudze grantów badawczych;
- Doświadczenie w pisaniu prac naukowych;
- Znajomość procedur ISO i GMP (w szczególności ISO 10993-12);
- Doświadczenie w prowadzeniu lub uczestnictwo w badaniach naukowych finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- Znajomość technik PCR, qPCR, RT-PCR;
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Ogólny zakres obowiązków:
1. Prowadzenie hodowli komórkowych in vitro;
2. Zakładanie pierwotnych hodowli komórkowych;
3. Wykonywanie badań bioaktywności i cytotoksyczności in vitro;
4. Wykonywanie badań naukowych z zakresu biotechnologii;
5. Przygotowywanie raportów
manuskryptów publikacji
doniesień konferencyjnych;
6. Obsługa administracyjna laboratorium/pracowni hodowli komórek i tkanek
w tym koordynacja zamówień
nadzór nad zapleczem badawczym;
7. Wykonywanie badań zleconych przez interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych;
8. Przygotowywanie podstawowych odczynników chemicznych i pożywek.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagane:
- Wykształcenie wyższe - absolwenci studiów licencjackich lub magisterskich na kierunku biologia, biotechnologia, biochemia lub pokrewnych.
- Znajomość technik oczyszczanie i kontroli jakości kwasów nukleinowych;
- Znajomość technik genotypowania;
- Znajomość technik ilościowej analizy ekspresji genów;
- Dobra organizacja pracy;
- Zdolność do szybkiego uczenia się i chęć rozwoju;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w zakresie analiz genetycznych i analiz kwasów nukleinowych;
- Doświadczenie w zakresie analizy metylacji DNA;
- Doświadczenie w przygotowywaniu, pozyskiwaniu i obsłudze grantów badawczych;
- Doświadczenie w pisaniu prac naukowych;
- Znajomość zagadnień związanych z hodowlą komórkową in vitro;
- Znajomość procedur ISO;
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
- Ogólny zakres obowiązków:
1. Wykonywanie badań naukowych z zakresu biotechnologii i biologii medycznej;
2. Przygotowywanie raportów
manuskryptów publikacji
doniesień konferencyjnych;
3. Przygotowywanie podstawowych odczynników chemicznych i pożywek;
4. Wykonywanie pomiarów jakości kwasów nukleinowych;
5. Wykonywanie ekstrakcji i procedur oczyszczania kwasów nukleinowych;
6. Wykonywanie izolacji materiału genetycznego;
7. Opracowywanie metod
projektowanie starterów oraz wykonanie badań pojedynczych genów lub sekwencji metodą PCR lub Real Time PCR;
8. Przygotowywanie bibliotek cDNA oraz profilowanie ekspresji genów;
9. Sekwencjonowanie eksomowe oraz fragmentów genomu;
10. Wykonywanie badań zleconych przez interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych;
11. Obsługa administracyjna laboratorium o profilu genetycznym
w tym koordynacja zamówień
nadzór nad zapleczem badawczym.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych w pełnym zakresie począwszy od nadzoru nad realizacją PFU, projektu budowlano-wykonawczego poprzez przekazanie placów budów ,kontrolę postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania
weryfikacja dokumentacji projektowej, kosztorysowej oraz harmonogramów
przygotowanie materiałów i wytycznych do postępowań przetargowych związanych
z realizacją zadań inwestycyjnych
bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót oraz Inspektorami Nadzoru
obsługa formalno-administracyjna procesu Inwestycyjnego po stronie Inwestora
doświadczenie w pracy w Dziale Inwestycji, Dziale Technicznym
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub pokrewnej,
- uprawnienia SEP (G1/E + G1/D) powyżej 1kV,
- znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją:
-- obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci energetycznych
-- stacji transformatorowo-rozdzielczych w zakresie Sn/nN,
-- instalacji fotowoltaicznych,
-- oświetlenia zewnętrznego,
-- elektronarzędzi, agregatów prądotwórczych
mile widziane:
- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata pracy w branży elektrycznej,
- samodzielność w realizacji zleconych zadań.
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. zawodowe o specjalności elektryk. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży elektrycznej. Wymagane uprawnienia SEP powyżej 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wymagana znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
przegląd oraz naprawa instalacji i urządzeń elektrycznych
bieżąca kontrola instalacji elektrycznych w celu zapobiegania awarii
usuwanie ewentualnych awarii
wykonywanie prac montażowych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30 + sporadycznie praca w weekendy do ustalenia z pracodawcą
Opis stanowiska pracy :
- nadzór nad bieżącymi robotami elektrycznymi prowadzonymi przez Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów na terenie Kampusu SUM w Katowicach - Ligocie oraz firmami zewnętrznymi realizującymi roboty elektryczne w wyniku zawartych umów z Uczelnią
- nadzór nad prawidłową eksploatacją stacji transformatorowo-rozdzielczych Sn/Nn znajdujących się na terenie Kampusu w Katowicach - Ligocie
- nadzór nad prawidłową eksploatacją instalacji fotowoltaicznej i agregatów prądotwórczych
- Udostępnianie zbiorów biblitecznych z wykorzystaniem programu Aleph;
- Monitorowanie terminowości zwrotów materiałów bibliotecznych;
- Udzielanie informacji bibliograficznych i bibliotecznych;
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i studentów SUM;
- Uczestnictwo oraz organizacja wydarzeń promocyjnych
kulturalnych i edukacyjnych przygotowywanych prze bibliotekę SUM;
- Prowadzenie instytucjonalnych kont oddziału w mediach społecznościowych.
Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-19.30 wg grafiku.
Umowa o pracę na okres próbny a następnie na czas określony
od 4 100 do 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy bibliotekarz
Bielsko-Biała, śląskie
Wygasła: 25.08.2023
Pełny etat
Umowa o pracę
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe bibliotekarskie lub inne wyższe odpowiadające profilowi biblioteki SUM, wymagana : biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, swobodne korzystanie z Internetu i umiejętonść wykorzystywania go w pracy, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, brak przeciwskazań do prac w magazynach książkowych (kurz, przenoszenie książek, itp.), wymagania pożądane : bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaków z ludźmi, wysoka kultura osobista, wiedza z zakresu pracy w bibliotece, dodatkowymi atutami będą : znajomość podstawowych programów graficznych np. Canva, obsługa instytucjonalnego konta w mediach społecznościowych np. Facebook, Instagram, You Tube, oraz doświadczenie na podobnym stanowisku
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
przegląd oraz naprawa instalacji i urządzeń elektrycznych
bieżąca kontrola instalacji elektrycznych w celu zapobiegania awarii
usuwanie ewentualnych awarii
wykonywanie prac montażowych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Godziny pracy: 7:30-15:30 + sporadycznie praca w weekendy do ustalenia z pracodawcą
Opis stanowiska pracy :
- nadzór nad bieżącymi robotami elektrycznymi prowadzonymi przez Dział Eksploatacji Technicznej i Remontów na terenie Kampusu SUM w Katowicach - Ligocie oraz firmami zewnętrznymi realizującymi roboty elektryczne w wyniku zawartych umów z Uczelnią
- nadzór nad prawidłową eksploatacją stacji transformatorowo-rozdzielczych Sn/Nn znajdujących się na terenie Kampusu w Katowicach - Ligocie
- nadzór nad prawidłową eksploatacją instalacji fotowoltaicznej i agregatów prądotwórczych
Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. zawodowe o specjalności elektryk. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w branży elektrycznej. Wymagane uprawnienia SEP powyżej 1 kV w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wymagana znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Inne wymagania: niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie techniczne o specjalności elektrycznej lub pokrewnej,
- uprawnienia SEP (G1/E + G1/D) powyżej 1kV,
- znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją:
-- obiektów budowlanych pod względem urządzeń, instalacji i sieci energetycznych
-- stacji transformatorowo-rozdzielczych w zakresie Sn/nN,
-- instalacji fotowoltaicznych,
-- oświetlenia zewnętrznego,
-- elektronarzędzi, agregatów prądotwórczych
mile widziane:
- doświadczenie zawodowe minimum 2 lata pracy w branży elektrycznej,
- samodzielność w realizacji zleconych zadań.
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
konserwator urządzeń elektrycznych z uprawnieniami
Zabrze
Wygasła: 31.10.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Wykonywanie prac przy instalacjach elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Usuwanie awarii instalacji elektrycznych. Naprawa sprzętu AGD
urządzeń gastronomicznych
wentylacji mechanicznej
oświetlenia. Konserwacja i naprawa oświetlenia zewnętrznego
infrastruktury technicznej
w tym prace ogólnobudowlane. Wykonywanie bieżącej obsługi stacji transformatorowej
rozdzielni niskiego napięcia w obsługiwanych obiektach. Zdolność do pracy powyżej 3m. Staranność w wykonywaniu powierzonych zadań
wysoka zdolność komunikacyjna. Dobra organizacja czasu pracy
umiejętność pracy w zespole
a także samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
- Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalnoprawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowej. Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania
zawiadomienia
pisma wynikające z procedur przetargowych
itp.). Ocena formalnoprawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne).
- Godziny pracy: 7:30-15:30
umów oraz zleceń dot. zamówień niepodlegających ustawie prawo zamówień publicznych. Udział w przygotowywaniu aneksów do umów niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych. Współpraca z Działem Organizacyjno-Prawnym w sytuacjach tego wymagających. Weryfikacja dokumentów wewnętrznych pod kątem zgodności z regulacjami Uczelni. Udział w przygotowywaniu dokumentów wewnętrznych z zakresu inwestycji: protokołów konieczności
notatek służbowych etc. Udział w naradach inwestycyjnych. Udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego jako członek komisji przetargowej.
- Godziny pracy: 7:30-15:30
wykonywanie oznaczeń technikami biologii molekularnej; prowadzenie hodowli komórkowych; wykonywanie badań zgodnie z zasadami DPL; sprawdzanie
konserwacja oraz prowadzenie dokumentacji aparatury i sprzętu laboratoryjnego; bieżąca kontrola wywozu odpadów medycznych i utylizacji odczynników; gospodarowanie odczynnikami i materiałami do badań; przygotowywanie sali laboratoryjnej na ćwiczenia dla studentów
od 3 600 do 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny referent
Zabrze
Wygasła: 01.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- Obsługa studentów w oparciu o zinformatyzowany system obsługi dziekanatu
praca z dokumentami (dokumentacja przebiegu studiów
- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora
w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Przygotowanie materiałów i wytycznych do postępowań przetargowych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami
Wykonawcami Robót
Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów
kontrola postępu prac
uczestnictwo w odbiorze prac
rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych
kosztorysów itp.
- Praca w godzinach: 7:30-19:30 do uzgodnienia z pracodawcą