1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. TECHNOGROUP IT - SERVICE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TECHNOGROUP IT - SERVICE sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. JANA ŻIŻKI 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (6) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 6 )

Service Delivery Manager

Warszawa
Wygasła: 28.03.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Maintaining positive relationships with customers
  • Monitoring and managing desktop support, IT services desk, and VIP support functions to ensure optimal service
  • Maintaining high performance levels for service-related processes, and implementing improvement activities wherever necessary
  • Taking ownership of critical incidents, coordinating with resolution parties, and establishing effective communication between stakeholders for post-incident reviews
  • Ensuring that systems, procedures, and methodologies are in place to support outstanding service delivery
  • Developing a deep understanding of projects to gain insights into the scope of service delivery
  • Taking accountability for service delivery performance, meeting customer expectations, and driving future demand
  • Analyzing third-party as well as internal processes, and creating strategies for service delivery optimization
  • Assessing customer feedback and using your creativity to establish, improve, and refine services
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Warszawa
Wygasła: 27.03.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Serve as the lead point of contact for all customer account management matters
  • Build and maintain strong, long-lasting client relationships
  • Negotiate contracts and close agreements to maximize profits
  • Develop trusted advisor relationships with key accounts, customer stakeholders and executive sponsors
  • Ensure the timely and successful delivery of our solutions according to customer needs and objectives
  • Clearly communicate the progress of monthly/quarterly initiatives to internal and external stakeholders
  • Develop new business with existing clients and/or identify areas of improvement to meet sales quotas
  • Forecast and track key account metrics (e.g. quarterly sales results and annual forecasts)
  • Collaborate with sales team to identify and grow opportunities within territory
  • Assist with challenging client requests or issue escalations as needed
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji i księgowości

Warszawa
Wygasła: 14.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Handlowych

Warszawa
Wygasła: 08.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Handlowych

Warszawa
Wygasła: 16.12.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Serwisu IT - Sales Manager

Warszawa
Wygasła: 08.07.2016
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne