1. Pracodawca
  2. Międzyzdroje
  3. GMINA MIĘDZYZDROJE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA MIĘDZYZDROJE

Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Kierownik Referatu Infrastruktury

Książąt Pomorskich 5, Międzyzdroje
Wygasła: 21.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizacja pracy Referatu,
  • prowadzenie lub nadzór nad prowadzonymi w Referacie zadaniami z zakresu m.in.:
  • spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym gminy;
  • spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;
  • planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez gminę;
  • poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez gminę ze źródeł zewnętrznych;
  • ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury niezwiązanej z utrzymaniem drogi;
  • spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego;
  • spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;
  • prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;
  • zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznych z regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w gminie,
  • opracowywanie planów zadaniowych i finansowych dla nadzorowanego Referatu,
  • zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań Referatu zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu,
  • zarządzanie podległymi pracownikami zgodnie z przepisami przyjętymi w Urzędzie i wspieranie ich w rozwoju zawodowym,
  • nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań i obowiązków wykonywanych przez bezpośrednio podległe stanowiska pracy,
  • przygotowywanie lub współudział przy przygotowywaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
  • udział w sesjach Rady Miejskiej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Infrastruktury

Książąt Pomorskich 5, Międzyzdroje
Wygasła: 08.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizacja pracy Referatu,
  • nadzór nad prowadzonymi w Referacie sprawami z zakresu m.in.:
  • prowadzenia spraw związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym gminy;
  • prowadzenia spraw związanych z opłatami planistycznymi i roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego;
  • planowania, prowadzenia i nadzoru nad inwestycjami realizowanymi przez gminę;
  • poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania, przygotowywania wniosków pozyskiwania tych środków, realizacji i rozliczania inwestycji realizowanych przez gminę ze źródeł zewnętrznych;
  • ustalania i naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego, opiniowania lokalizacji obiektów budowlanych w pasie drogowym, zjazdów i ich przebudowy oraz ułożenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury niezwiązanej z utrzymaniem drogi;
  • prowadzenia spraw związanych z ewidencjonowaniem i egzekwowaniem opłat za zajęcie pasa drogowego;
  • prowadzenia spraw związanych z bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i drogowego;
  • prowadzenia postępowania i przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych;
  • zapewnienia zgodności prowadzonych procedur zamówień publicznych z regulacjami ustawowymi i przepisami obowiązującymi w gminie,
  • opracowywanie planów zadaniowych i finansowych dla nadzorowanego Referatu,
  • zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań Referatu zgodnie z regulaminem organizacyjnym Urzędu,
  • zarządzanie podległymi pracownikami zgodnie z przepisami przyjętymi w Urzędzie i wspieranie ich w rozwoju zawodowym,
  • nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań i obowiązków wykonywanych przez bezpośrednio podległe stanowiska pracy,
  • przygotowywanie lub współudział przy przygotowywaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza,
  • udział w sesjach Rady Miejskiej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Promocji i Obsługi Klienta

zachodniopomorskie
Wygasła: 27.11.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne