1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. SCALE IT UP Agnieszka Pokrywka
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SCALE IT UP Agnieszka Pokrywka

Kraków, ul. Podedworze 12/27, -

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Prezes Zarządu

Katowice
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
prezes
Obowiązki:
  • Stań się częścią medycznej rewolucji!
  • Szukasz wyzwania, które pozwoli Ci wykorzystać Twoje umiejętności i doświadczenie do realnego wpływu na poprawę jakości opieki zdrowotnej? Dołącz do naszego zespołu jako Prezes Zarządu / Dyrektor Zarządzający i poprowadź nasz innowacyjny produkt ku jego dalszemu rozwojowi
  • Co będziesz robić:
  • Realnie wpływać na strategię i dalszy rozwój firmy;
  • Zarządzać kwestiami finansowymi: dbać o rentowność firmy, wdrażać prognozowanie i analizy;
  • Korzystając ze swojej sieci kontaktów, pozyskiwać nowych klientów i partnerów biznesowych (sektor publiczny);
  • Reprezentować firmę na zewnątrz, budując jej wizerunek i rozpoznawalność;
Pokaż więcej >>
od 15000 do 18000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystenta ds. organizacji podróży i rozliczeń

Kraków
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
asystent
Obowiązki:
  • Dwóch ambitnych założycieli rozwijającej się firmy IT (obecnie 12 osób) poszukuje energicznej i zorganizowanej asystentki/asystenta, która/który będzie ich prawą ręką w codziennym działaniu
  • Obowiązki:
  • Organizacja pracy i czasu
  • Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań
  • Zarządzanie korespondencją i e-mailami
  • Wspomaganie w realizacji zadań biurowych
  • Obsługa mediów społecznościowych
  • Monitorowanie rynku IT
  • Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju firmy
Pokaż więcej >>
od 7000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń

Warszawa
Wygasła: 14.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • The Invoice/Billing Lead will be responsible for all aspects of the invoice billing process including contract interpretation, invoice drafting, OOPS (Out of Pocket Expenses) invoicing, submission through client’s vendor service providers and invoice review across client’s global businesses spread across countries & regions
  • The Invoice/Billing Lead will report to the Billing Accountant located in the United States and will engage with Business Unit leaders, business development personnel as well as the account management team. The individual will be directly responsible for daily management of accurate, consistent, and timely invoice deliverables. This individual will provide subject matter expertise in invoice preparation and review including receivables analytics. The Invoice/Billing Lead will also be responsible for working with the legal department to ensure proper client contract interpretation as it applies to invoicing
  • In addition to Business As Usual (BAU) responsibilities as described above, this role will also be involved in process re-engineering, standardization, and automation efforts
  • Responsibilities:
  • Business As Usual (BAU) Activities:
  •  - General responsibility for all operational invoicing activities
  •  - End-to-end responsibility for a major group of the billing process: Invoice preparation and review
  •  - Maintain a robust control environment: process controls, process oversight and process governance responsibility
  •  - Develop to adopt “owner’s mind set”, work independently, and effectively manage timelines
  •  - Manage internal resources to assist with ad-hoc invoice projects
  •  - Measure progress toward goals; and evaluate productivity and efficiency
  •  - May serve as a subject matter expert on particular invoice related issues
  • Process Re-Engineering, Standardization, and Automation:
  •  - Assist with the process Re-Engineering, Standardization, and Automation efforts for invoicing
  •  - Responsible for ongoing process improvements
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Planowania i Analiz

Warszawa
Wygasła: 02.02.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Role: Director of Financial Planning and Analysis
  • Company: private equity owned global company
  • Location: Warsaw
  • Reporting line: into Global Controller
  • Team: new unit will be created in Poland (8 specialists from tax, finance and accounting area);
  • The role includes consolidations of budgets, forecasts, monthly reporting for Cash Flow, Balance Sheets and Profit & Loss Statements. This role also includes external lender reporting to include lender covenant calculations, lender reporting packages and other inquiries from lenders. The role is responsible for all areas of Budgets, Forecast, and Long-Term plans for cash flow and EBITDA planning in addition to all other assignments of the Financial Planning Group. This will include the development of financial and operations information. The Director will provide strategic and financial data and analysis of company's global operations and will oversee a Manager of Global Treasury and Tax
  • Responsibilities:
  • Prepare and issue monthly reports to management, recapping the financial performance & key metrics versus budget and forecast;
  • Provide review and controls over financial statement reporting;
  • Support FP&A functions including the Annual Budget, Long-Term Plan, and monthly Forecast process;
  • Create executive level materials that provides insightful financial analysis, meaningful and accurate forecasts, clear explanations of business results, and guidance on financial consequences of strategic decisions while maintaining a focus on savings;
  • Create automated reporting to support the Manager of Global Finance to include automated budgeting and forecasting reports out of Netsuite;
  • Support Global Manager of Finance and work closely with the financial representatives of the business units in planning, executing, compiling and analyzing the company's periodic results, outlooks, forecasts, annual strategic plan and budget and long-term plans;
  • Consolidate total company and provide presentations and reporting analysis for Global Controller and Global Manager of Finance, including Board of Directors meetings, investor calls, annual incentive plan calculations, earnings releases, periodic P&L analyses, Treasury financing analyses;
  • Assist in creating monthly forecast financial reporting package for use by CFO,CEO and business leaders as well as to provide increased focus on analysis of our operating businesses;
  • Assist with the preparation of all quarterly and year end schedules relative to the Financial Reporting area, external auditors and Internal Audit;
  • Collaborate with Accounting group to ensure accurate monthly financial close processes. Reconcile Netsuite financial data with independent cost tracking model to ensure costs are captured and accruals are correctly booked;
Pokaż więcej >>
od 18000 do 25000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior JavaScript Developer

Warszawa
Wygasła: 30.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SCALE IT UP Agnieszka Pokrywka, podziel się opinią i pomóż innym.