1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. MUZEUM SZTUKI W ŁODZI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MUZEUM SZTUKI W ŁODZI

Łódź, ul. płk. dr. St. Więckowskiego 36

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (21) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 21 )

Pracownik Działu Kadrowo - Płacowego

Łódź
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozlicznie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych
  • Rozlicznie ZUS I ePFRON
  • Rzetelne i dokładne prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w formie papierowej i elektronicznej
  • Prowadzenie procesów rekrutacji
  • Weryfikacja dokumentów kadrowo-płacowych
  • Rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników i kontrahentów w Płatniku
  • Czuwanie nad terminowością badań lekarskich, szkoleń i uprawnień zawodowych pracowników
  • Prowadzenie spraw związanych z PPK
  • Przekazywanie dokumentów kadrowo-płacowych do zatwierdzenia
  • Czuwanie nad prawidłowością formalną przetwarzanej dokumentacji kadrowo-płacowej np. kompletnością podpisów, pieczęci, opisów merytorycznych
  • Przekazywanie dokumentów pracownikom
  • Udzielanie informacji pracownikom
  • Prowadzenie dokumentacji ZFŚS
  • Realizacja innych wypłat zleconych przez przełożonego
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w instytucji przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi
  • Zastępowanie innych pracowników działu w zakresie wskazanym przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 4600 do 4600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu Księgowości

Łódź
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Rozliczanie rotacji celowych i inwestycyjnych, również z UE, w szczególności:
  • a) przygotowanie i aktualizacja harmonogramów płatności oraz informowanie na bieżąco Kierownika Projektu i kierownika zespołu ds. zadań wspomagających o wykonanych płatnościach;
  • b) kontrola zgodności wydatków z zawartą umową, planem wydatków (kosztorysem) oraz udokumentowaniem wydatków;
  • c) montaż finansowy projektu i nadzór nad rozliczaniem projektu;
  • d) prowadzenie odrębnej księgowości projektu w postaci zapisów elektronicznych i papierowych, poprzez wprowadzenie zmian w Zakładowym Planie Kont zapewniających ewidencyjne wyodrębnienie ponoszonych nakładów (kosztów) na realizację zadania oraz umożliwiającą ustalenie rodzaju ponoszonych wydatków w podziale na źródła finansowania przewidziane w zawartej umowie ze szczególnym uwzględnieniem kosztów kwalifikowanych oraz ewidencji zapłaty Wykonawcom;
  • e) gromadzenie i ewidencjonowanie dokumentacji finansowej;
  • f) weryfikacja pod względem merytorycznym faktur i rachunków związanych z przedsięwzięciem (przygotowanie opisu faktur, rachunków, złożenie podpisu, pieczęci oraz daty przy opisie);
  • g) prowadzenie ewidencji księgowej i archiwizacji dokumentacji finansowo-księgowej projektu;
  • h) opracowywanie wymaganych analiz finansowych i ekonomicznych (przepływy finansowe w trakcie postępu prac);
  • i) rozliczanie bieżące i końcowe inwestycji;
  • j) przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej w fazie po inwestycyjnej;
  • k) czuwanie nad prawidłowością realizacji zadania ze strony finansowo księgowej
  • 2. Wprowadzanie do modułu Symfonia FK wszystkich dokumentów zewnętrznych oraz wewnętrznych dotyczących obszaru zakupu
  • 3. Sporządzenie wydruków z modułu Symfonia FK rejestrów dotyczących zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych)
  • 4. Sporządzenie wewnętrznego dokumentu PK w zakresie rozliczenia podatku VAT za miesiąc sprawozdawczy
  • 5. Współpraca przy sporządzeniu deklaracji podatkowych dotyczących VAT (VAT UE, VAT-7 i inne), PCC, CIT-10Z, CIT-IFTR-2 oraz CIT-IFTR 2R oraz wszystkich korekt złożonych deklaracji wraz z pisemnym uzasadnieniem ich dokonania z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych
  • 6. Uzgodnienie kont analitycznych dotyczących obszaru zakupu (zobowiązania wobec kontrahentów krajowych i zagranicznych, rozliczenia zakupu, rozrachunków z tytułu VAT) z kontami syntetycznymi
  • 7. Współpraca przy sporządzeniu sprawozdań: Rb-N, Rb-Z i Rb-Un, Rb-Uz
  • 8. Współudział w sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych, opracowywaniu planów finansowych oraz innych sprawozdań i zestawień analitycznych na potrzeby wewnętrzne Kierownictwa Muzeum Sztuki w Łodzi
  • 9. Współpraca przy przeprowadzaniu inwentaryzacji rozrachunków, ewidencji księgowej oraz comiesięcznym uzgadnianie sald rachunków bankowych z zapisami w księgach
  • 10. Sporządzanie załączników do bilansu rocznego – specyfikacja sald rozrachunków z dostawcami, publiczno – prawnych pozostałych rozrachunków
  • 11. Udzielanie wyjaśnień działom merytorycznym w obszarze powierzonych obowiązków służbowych
  • 12. Współpraca z biegłym rewidentem przy badaniu sprawozdania rocznego
  • 13. Zastępstwo pozostałych pracowników Działu Księgowości w zakresie uzgodnionym z Kierownikiem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu edukacji

Łódź
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • I. Zadania merytoryczne
  • 1. Tworzenie i realizacja strategii edukacyjnej mającej na celu:
  • - pomóc różnorodnym grupom odbiorców zrozumieć zagadnienia związane ze sztuką nowoczesną
  • - podnoszenie kompetencji kulturalnych odbiorców, rozwijanie ich zainteresowań, zdolności artystycznych i kreatywności;
  • - przygotowanie do krytycznego odbioru kultury, w szczególności sztuki nowoczesnej i nowych mediów;
  • - upowszechnianie dziedzictwa kulturowego jako istotnego czynnika integrującego społeczność;
  • - kształtowanie świadomych odbiorców kultury, rozwój jednostek i ogółu społeczeństwa;
  • - aktywny udział społeczności w działalności instytucji oraz życiu kulturalnym;
  • - popularyzację realizowanych przez instytucję wystaw stałych i czasowych;
  • - promowanie realizowanych działań edukacyjnych;
  • 2. Tworzenie i realizacja projektów edukacyjnych chrakteryzujących się koncepcyjnością i innowatorskim podejściem do edukacji muzealnej;
  • 3. Tworzenie i realizacja planów i sprawozdań merytorycznych i budżetowych w ramach prowadzonej działalności edukacyjnej;
  • 4. Współpraca z instytucjami, autorami, naukowcami, mediami i innymi partnerami zewnętrznymi, w zakresie tworzenia i realizacji strategii edukacyjnej instytucji;
  • 5. Aktywny udział w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na działalność edukacyjną instytucji;
  • 6. Prowadzenie ewaluacji realizowanej działalności edukacyjnej oraz potrzeb odbiorców;
  • Obowiązki kierownicze
  • 1. Tworzenie i realizacja planów i sprawozdań budżetowych w ramach prowadzonej działalności edukacyjnej;
  • 2. Przygotowywanie pism, dokumentów, treści publikacji, materiałów informacyjnych, ofert związanych z działalnością działu itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ogólnymi i wewnętrznymi
  • 3. Zbieranie i opracowywanie danych dla celów sprawozdawczych, przygotowywanie sprawozdań i raportów
  • 4. Zarządzanie zespołem i koordynacja pracy podległych pracowników (zespół do 10 osób)
  • 5. Delegowanie, ewaluacja, egzekwowanie i nadzór nad realizacją zadań działu
  • 6. Rozwijanie umiejętności pracowników działu;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu Księgowości

Łódź
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o VAT i aktami wykonawczymi ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT
  • Wprowadzanie do modułu Symfonia FK wszystkich dokumentów zewnętrznych oraz wewnętrznych dotyczących obszaru zakupu
  • Sporządzenie wydruków z modułu Symfonia FK wszystkich rejestrów dotyczących zakupu i sprzedaży (krajowych i zagranicznych)
  • Sporządzenie wewnętrznego dokumentu PK w zakresie rozliczenia podatku VAT za miesiąc sprawozdawczy
  • Terminowe sporządzenie wszystkich deklaracji podatkowych dotyczących VAT (VAT UE, VAT-7 i inne), PCC, CIT-10Z, CIT-IFTR-2 oraz CIT-IFTR 2R oraz wszystkich korekt złożonych deklaracji wraz z pisemnym uzasadnieniem ich dokonania z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych
  • Dokonanie uzgodnienia kont analitycznych dotyczących obszaru zakupu (zobowiązania wobec kontrahentów krajowych i zagranicznych, rozliczenia zakupu, rozrachunków z tytułu VAT) z kontami syntetycznymi
  • Sporządzanie sprawozdania Rb-N, Rb-Z i Rb-Un, Rb-Uz
  • Współudział w sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych, opracowywaniu planów finansowych oraz innych sprawozdań i zestawień analitycznych na potrzeby wewnętrzne Kierownictwa Muzeum Sztuki w Łodzi
  • Przeprowadzanie inwentaryzacji rozrachunków dotyczących należności i zobowiązań oraz podatku VAT w formie potwierdzenia sald na dzień określony w Zarządzeniu Dyrektora i zgodnie z ustawą o rachunkowości
  • Ewidencja księgowa oraz comiesięczne uzgadnianie sald rachunków bankowych z zapisami w księgach
  • Bieżące naliczanie podatku dochodowego od osób prawnych
  • Zastępstwo kasjera podczas jego nieobecności
  • Sporządzanie załączników do bilansu rocznego – specyfikacja sald rozrachunków z dostawcami, publiczno – prawnych pozostałych rozrachunków
  • Udzielanie wyjaśnień działom merytorycznym w obszarze powierzonych obowiązków służbowych
  • Współpraca z biegłym rewidentem przy badaniu sprawozdania rocznego
  • Zastępstwo pozostałych pracowników Działu Księgowości w zakresie uzgodnionym z Kierownikiem
Pokaż więcej >>
od 4300 do 4600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu Kadrowo-Płacowego

Łódź
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie procesów rekrutacji,
  • Rzetelne i dokładne prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w formie papierowej i elektronicznej,
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
  • Weryfikacja dokumentów kadrowo-płacowych,
  • Czuwanie nad terminowością badań lekarskich, szkoleń i uprawnień zawodowych pracowników;
  • Prowadzenie spraw związanych z ppk,
  • Rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników i kontrahentów w płatniku,
  • Przekazywanie dokumentów kadrowo-płacowych do zatwierdzenia,
  • Czuwanie nad prawidłowością formalną przetwarzanej dokumentacji kadrowo-płacowej np. Kompletnością podpisów, pieczęci, opisów merytorycznych,
  • Przekazywanie dokumentów pracownikom,
  • Udzielanie informacji pracownikom,
  • Prowadzenie dokumentacji zfśs,
  • Realizacja wypłat zleconych przez przełożonego,
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w instytucji przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi,
  • Zastępowanie innych pracowników działu w zakresie wskazanym przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 4300 do 4600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu Edukacji

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • I. Zadania merytoryczne
  • 1. Realizacja strategii edukacyjnej mającej na celu:
  •  pomoc różnorodnym grupom odbiorców zrozumieć zagadnienia związane ze sztuką nowoczesną
  •  podnoszenie kompetencji kulturalnych odbiorców, rozwijanie ich zainteresowań, zdolności artystycznych i kreatywności;
  •  przygotowanie do krytycznego odbioru kultury, w szczególności sztuki nowoczesnej i nowych mediów;
  •  upowszechnianie dziedzictwa kulturowego jako istotnego czynnika integrującego społeczność;
  •  kształtowanie świadomych odbiorców kultury, rozwój jednostek i ogółu społeczeństwa;
  •  aktywny udział społeczności w działalności instytucji oraz życiu kulturalnym;
  •  popularyzację realizowanych przez instytucję wystaw stałych i czasowych;
  •  promowanie realizowanych działań edukacyjnych;
  • 2. Tworzenie i realizacja projektów edukacyjnych chrakteryzujących się koncepcyjnością i innowatorskim podejściem do edukacji muzealnej;
  • 3. Współpraca z instytucjami, autorami, naukowcami, mediami i innymi partnerami zewnętrznymi, w zakresie realizacji strategii edukacyjnej instytucji;
  • 4. Aktywny współudział w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na działalność edukacyjną instytucji;
  • 5. Prowadzenie ewaluacji realizowanej działalności edukacyjnej oraz potrzeb odbiorców;
Pokaż więcej >>
od 4200 do 4600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjnych i zamówień publicznych

Łódź
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
  • monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
  • współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Muzeum zgodnych z ustawą PZP;
  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
  • ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
  • weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
  • przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
  • przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
  • udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
  • sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych dla osób fizycznych i prawnych zlecanych przez działy merytoryczne i administracyjne MS, w szczególności: sporządzanie treści umów w porozumieniu z radcą prawnym oraz inicjatorami zawarcia danej umowy, zbieranie koniecznych podpisów na umowach, kompletowanie załączników oraz realizacja innych procedur związanych z przygotowaniem umów, monitoring umów, prowadzenie rejestru umów;
  • sporządzanie zleconych sprawozdań;
  • prowadzenie zgłoszeń dot. usterek, awarii i czuwanie nad ich usuwaniem;
  • zastępowanie pracowników działu podczas ich nieobecności;
  • przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP i przepisów ppoż. oraz innych przepisów w zakresie wykonywanych zadań;
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjnych i zamówień publicznych

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko:
  • pracownik ds. administracyjnych i zamówień publicznych
  • INFORMACJE OGÓLNE
  • Nazwa firmy/ instytucji: Muzeum Sztuki w Łodzi
  • Miasto wykonywania pracy: Łódź
  • Miejsce pracy: Muzeum Sztuki w Łodzi / Dział Administracyjno-Gospodarczy
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 800 - 4 100 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana; indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydata/kandydatki; wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji;
  • Termin składania aplikacji: do odwołania
  • Planowany termin zatrudnienia w instytucji: II półrocze 2022
  • ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • 1) prowadzenie procedur postępowań o udziale zamówień publicznych zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i przepisami wewnętrznymi;
  • 2) monitorowanie stanu prawnego przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych oraz wymogów wewnętrznych;
  • 3) współpraca przy tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procedur Muzeum zgodnych z ustawą PZP;
  • 4) tworzenie i prowadzenie dokumentacji postępowań wymaganych dla danego typu, ich publikacja, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji przetargowej, prawidłowe archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • 5) obsługa i uczestnictwo w pracach komisji przetargowych;
  • 6) ocena merytoryczna projektów umów i aneksów w zakresie zamówień publicznych;
  • 7) weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych o przeprowadzenie ostępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  • 8) prowadzenie niezbędnych rejestrów z zakresu zamówień publicznych;
  • 9) przygotowywanie projektów stanowisk w postepowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
  • 10) przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego i audytowego z zakresu postepowań z zamówieniach publicznych;
  • 11) udzielanie wyjaśnień pracownikom i jednostkom wewnętrznym w zakresie stosowania przepisów ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych prowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych;
  • 12) sporządzanie planu zamówień publicznych na podstawie zgłoszonych potrzeb komórek organizacyjnych, stanu realizacji zawartych umów i bieżących informacji dotyczących realizacji zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
  • 13) przygotowywanie umów cywilnoprawnych dla osób fizycznych i prawnych zlecanych przez działy merytoryczne i administracyjne MS, w szczególności: sporządzanie treści umów w porozumieniu z radcą prawnym oraz inicjatorami zawarcia danej umowy, zbieranie koniecznych podpisów na umowach, kompletowanie załączników oraz realizacja innych procedur związanych z przygotowaniem umów, monitoring umów, prowadzenie rejestru umów;
  • 14) sporządzanie zleconych sprawozdań;
  • 15) prowadzenie zgłoszeń dot. usterek, awarii i czuwanie nad ich usuwaniem;
  • 16) zastępowanie pracowników działu podczas ich nieobecności;
  • 17) przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP i przepisów ppoż. oraz innych przepisów w zakresie wykonywanych zadań;
  • 18) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Działu Księgowości

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko:
  • pracownik Działu Księgowości
  • INFORMACJE OGÓLNE
  • Nazwa firmy/ instytucji: Muzeum Sztuki w Łodzi
  • Miasto wykonywania pracy: Łódź
  • Miejsce pracy: Muzeum Sztuki w Łodzi / Dział Księgowości
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 200-4 000 PLN (kwota wynagrodzenia zasadniczego ustalana; indywidualnie po przeanalizowaniu osiągnięć zawodowych kandydata/kandydatki; wynagrodzenie miesięczne brutto będzie ponadto zawierać dodatki płacowe przewidziane przepisami wewnętrznymi instytucji;
  • Termin składania aplikacji: do odwołania
  • Planowany termin zatrudnienia w instytucji: II półrocze 2022
  • Obowiązki:
  • 1. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;
  • 2. Wprowadzanie dokumentów księgowych (dokumenty sprzedaży, zakupu) do systemu finansowo-księgowego oraz przygotowywanie rejestrów VAT;
  • 3. Przygotowywanie oraz wprowadzenie do systemu przelewów bankowych oraz prowadzenie kasy głównej;
  • 4. Prowadzenie ewidencji magazynowej;
  • 5. Rozliczanie delegacji oraz ZFŚS;
  • 6. Bieżący monitoring rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami;
  • 7. Analiza kont (w zakresie powierzonych obowiązków);
  • 8. Uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca;
  • 9. Udział w rozliczaniu projektów, grantów i dotacji celowych oraz w przygotowaniu koniecznej sprawozdawczości;
  • 10. Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji/sprawozdań (na potrzeby US, GUS oraz innych instytucji zewnętrznych);
  • 11. Współudział w sporządzaniu sprawozdań zewnętrznych, opracowywaniu planów finansowych oraz innych sprawozdań i zestawień analitycznych na potrzeby wewnętrzne jednostki;
  • 12. Uczestnictwo w procesie zamknięcia roku (w tym sporządzanie wymaganych załączników w zakresie powierzonych obowiązków) oraz współpraca z Biegłym rewidentem przy badaniu rocznego sprawozdania finansowego;
  • 13. Udzielanie wyjaśnień działom merytorycznym w obszarze powierzonych obowiązków służbowych;
  • 14. Zastępstwo pozostałych pracowników Działu Księgowości w zakresie uzgodnionym z Głównym Księgowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik obsługi galerii

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1. Pilnowanie zbiorów muzealnych i majątku Muzeum przydzielonego na salach wystawowych, w szczególności pilnowanie przed kradzieżą lub niszczeniem eksponatów w ścisłej współpracy z ochroną muzeum;
  • 2. Sprawdzanie biletów wstępu;
  • 3. Przestrzeganie zasad zwiedzania przez gości Muzeum;
  • 4. Zwracanie uwagi na właściwe warunki zabezpieczenia eksponatów i urządzeń w ścisłej współpracy z ochroną muzeum;
  • 5. Udział przy montażu i demontażu wystaw;
  • 6. Utrzymywanie powierzonego rejonu ekspozycji w stanie czystości i porządku;
  • 7. Obsługa punktu informacyjnego - udzielanie zwiedzającym informacji dotyczących zasad zwiedzania oraz ekspozycji;
  • 8. Obsługa szatni Muzeum;
  • 9. Po przeszkoleniu:
  • a) Prowadzenie kasy biletowej Muzeum (obsługa kasy fiskalnej, programu sprzedażowego i terminala płatniczego)
  • b) Obsługa punktu sprzedaży z pamiątkami oraz publikacjami MS (sprzedaż oferowanych produktów, obsługa zwiedzających);
  • c) Obsługa magazynu sklepu (zamówienia towaru, przyjmowanie towaru na magazyn, kontrole stanu magazynu);
  • d) Wystawianie zgodnie z obowiązującymi przepisami faktur VAT i rachunków;
  • 10. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektryk - Montażysta wystaw - Rzemieślnik

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie bieżących przeglądów i konserwacji instalacji i sieci elektrycznych, rozdzielni, tablic bezpiecznikowych, napraw sprzętu oraz nadzór nad urządzeniami elektroenergetycznymi zapewniający prawidłową i bezpieczną eksploatację
  • 2. Wykonywanie i demontowanie instalacji elektrycznych w obiektach Muzeum, w tym oświetlenie i montaż urządzeń multimedialnych oraz nagłaśniających
  • 3. Dokonywanie zamówień materiałowych
  • 4. Prowadzenie aktualnej dokumentacji opisów tablic rozdzielczych
  • 5. Nadzorowanie nad brygadami firm zewnętrznych, udział w odbiorach robót
  • 6. Inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do poprawienia stanu istniejącej instalacji elektrycznej Muzeum
  • 7. Wykonywanie pomiarów elektrycznych instalacji elektrycznych i odgromowych
  • 8. Montaż/demontaż wystaw stałych, czasowych i innych w szczególności wieszanie obrazów, grafik i rysunków, montowanie dzieł przestrzennych, ustawianie rzeźb oraz ich przenoszenie, montowanie zasłon, ekranów, parawanów, podestów i innych elementów wystroju ekspozycyjnego
  • 9. Pakowanie dzieł sztuki przeznaczonych do wysyłki poza siedzibę Muzeum
  • 10. Przenoszenie ruchomości, w tym również wyposażenia pomieszczeń, dzieł sztuki w obrębie obiektów muzealnych
  • 11. Porządkowanie pomieszczeń muzealnych w szczególności przez usuwanie zbędnych przedmiotów, ruchomości, materiałów, bądź odpadów i złomu
  • 12. Wykonywanie remontów i konserwacji
  • 13. Serwisowanie instalacji wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych (od wymiany filtrów, czyszczenia urządzeń do diagnozowania usterek automatyki, wymiany elektroniki, siłowników itp.)
  • 14. Zaawansowane prace i konfiguracje automatyki
  • 15. Czytanie rysunków technicznych
  • 16. Zastępowanie pracowników działu podczas ich nieobecności
  • 17. Ścisłe przestrzeganie zapisów systemu zarządzania procesowego oraz przepisów z zakresu kontroli zarządczej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/tka Dyrektora

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie korespondencji ogólnej dla Dyrektora;
  • Opracowywanie bieżących materiałów zleconych przez Dyrektora;
  • Organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora;
  • Realizacja spraw związanych z Radą Muzeum;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora;
  • Kierowanie ruchem interesantów przewidzianych do spotkania z Dyrektorem;
  • Tłumaczenie dokumentów Dyrektora;
  • Przygotowywanie pism, dokumentów oraz tekstów dla Dyrektora;
  • Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych;
  • Prowadzenie spraw dotyczących wystaw zleconych przez Dyrektora;
  • Realizacja i koordynacja innych procedur związanych z organizacją wystaw zleconych przez Dyrektora;
  • Sporządzanie wniosku o nagrodę roczną Dyrektora;
  • Obsługa muzealnej skrzynki pocztowej oraz systemu epuap;
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności Muzeum dla Organizatorów;
  • Współpracą w zakresie realizacji spraw kancelaryjnych;
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora i Zastępców
Pokaż więcej >>
od 3200 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Kadrowo-Płacowym

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 06.05.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie procesów rekrutacji;
  • Rzetelne i dokładne prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w formie papierowej i elektronicznej;
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
  • Weryfikacja dokumentów kadrowo-płacowych;
  • Czuwanie nad terminowością badań lekarskich, szkoleń i uprawnień zawodowych pracowników,
  • Prowadzenie spraw związanych z PPK;
  • Rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników i kontrahentów w Płatniku;
  • Przekazywanie dokumentów kadrowo-płacowych do zatwierdzenia;
  • Czuwanie nad prawidłowością formalną przetwarzanej dokumentacji kadrowo-płacowej np. kompletnością podpisów, pieczęci, opisów merytorycznych;
  • Przekazywanie dokumentów pracownikom;
  • Udzielanie informacji pracownikom;
  • Prowadzenie dokumentacji ZFŚS;
  • Realizacja wypłat zleconych przez przełożonego;
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w instytucji przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi;
  • Zastępowanie innych pracowników działu w zakresie wskazanym przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka - asystentka Dyrektora/Specjalista-asystent Dyrektora w Dziale Kancelaria-Sekretariat

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 09.04.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja zadań w zakresie prac wystawienniczych zleconych przez Dyrektora
  • Prowadzenie korespondencji dotyczącej wystawy (z wyjątkiem kwerend i protokołów wypożyczeń), w tym pozyskiwanie zgód na wypożyczenia dzieł;
  • Zlecanie, koordynacja i realizacja umów o organizacji wystawy – w porozumieniu z Dyrektorem, kuratorem i wszelkimi osobami zaangażowanymi przy organizacji danej wystawy;
  • Realizacja i koordynacja innych procedur związanych z organizacją wystawy;
  • Redakcja i / lub opracowywanie tekstów i dokumentacji potrzebnych na rzecz realizowanego projektu;
  • Realizacja innych czynności w zakresie wystawiennictwa zleconych przez Dyrektora
  • Realizacja zadań w zakresie obsługi asystenckiej, w tym w szczególności:
  • Prowadzenie korespondencji zleconej przez Dyrektora;
  • Opracowywanie bieżących materiałów zleconych przez Dyrektora;
  • Organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora;
  • Realizacja spraw związanych z Radą Muzeum;
  • Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora oraz kierowanie ruchem interesantów przewidzianych do spotkania z Dyrektorem;
  • Tłumaczenie dokumentów Dyrektora;
  • Przygotowywanie pism, dokumentów oraz tekstów dla Dyrektora;
  • Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności Dyrektora i Muzeum;
  • Sporządzanie planów działalności Muzeum dla Organizatorów;
  • Sporządzanie wniosku o nagrodę roczną Dyrektora;
  • Obsługa muzealnej skrzynki pocztowej oraz systemu epuap;
  • Sporządzanie sprawozdawczości dla Organizatorów;
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora i Zastępców
Pokaż więcej >>
od 3200 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/Specjalistka ds. kadr i płac

Więckowskiego 36, Polesie, Łódź
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie procesów rekrutacji,
  • rzetelne i dokładne prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w formie papierowej i elektronicznej,
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
  • weryfikacja dokumentów kadrowo-płacowych,
  • czuwanie nad terminowością badań lekarskich, szkoleń i uprawnień zawodowych pracowników;
  • prowadzenie spraw związanych z PPK,
  • rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników i kontrahentów w Płatniku,
  • przekazywanie dokumentów kadrowo-płacowych do zatwierdzenia,
  • czuwanie nad prawidłowością formalną przetwarzanej dokumentacji kadrowo-płacowej np. kompletnością podpisów, pieczęci, opisów merytorycznych,
  • przekazywanie dokumentów pracownikom,
  • udzielanie informacji pracownikom,
  • realizacja wypłat zleconych przez kierownika działu,
  • prowadzenie dokumentacji ZFŚS,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi w instytucji przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości

Łódź
Wygasła: 01.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości i rozliczeń

Łódź
Wygasła: 19.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjnych i zamówień publicznych

Łódź
Wygasła: 19.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjnych i zamówień publicznych

Łódź
Wygasła: 02.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. pozyskiwania funduszy i realizacji projektów

Łódź
Wygasła: 25.03.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. księgowości

Łódź
Wygasła: 13.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne