1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO

Warszawa, ul. Marymoncka

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (26) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 26 )

Specjalista/ka ds. księgowości

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, w tym dokumentów dotyczących projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • Miesięczna analiza kosztów i przychodów w projektach;
  • Ewidencja prowadzonych i organizowanych przez Uczelnię kursów, studiów podyplomowych, konferencji i ich rozliczanie;
  • Sporządzanie sprawozdań GUS, MNiSW;
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych;
  • Kontrola wydatkowania środków w ramach funduszy specjalnych;
  • Działania wspomagające przy zamykaniu miesiąca/roku i sporządzaniu sprawozdań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konserwator do Działu Administrowania Nieruchomościami

Piękna Góra 9, Piękna Góra
Wygasła: 09.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Kontrola sprawności i naprawa maszyn, urządzeń oraz sprzętu
  • Działania zapobiegające uszkodzeniom urządzeń
  • Wdrażanie postępu organizacyjnego oraz technicznego
  • Prace związane z elementami wirującymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi
  • Usuwanie bieżących usterek, drobne naprawy w hotelu oraz domkach
  • Okresowe konserwowanie: naprawy i malowanie, tynkowanie elementów drewnianych i murowanych obiektów na terenie Ośrodka
  • Prace konserwatorskie
  • Asystowanie w wykonywaniu usług przez firmy zewnętrzne
  • Wymiana żarówek, naprawa gniazd tynkowych i wyłączników świetlnych
  • Wymiana, naprawa i konserwacja zamków w drzwiach, dorabianie kluczy
  • Transport wyposażenia Ośrodka między pomieszczeniami w budynku oraz na terenie, przenoszenie mebli, etc
  • Kontrolowanie stanów magazynowych oraz zgłaszanie potrzeby ich uzupełnienia
  • Dbanie o instalację kanalizacyjną oraz ściekową (wymiana rur, naprawa cieknących kranów, naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych, itp.)
  • Naprawa, wymiana, uszczelnianie okien (łącznie z uchwytami i parapetami) wraz z wymianą szyb
  • Przygotowanie Ośrodka do obozów letnich oraz obsługa uczestników obozów podczas ich trwania
  • Pomoc w wodowaniu i slipowaniu sprzętu pływającego oraz drobne ich naprawy
  • Prace porządkowe na terenie Ośrodka (m. in. grabienie, koszenie, wywożenie śmieci)
  • Konserwacja i obsługa urządzeń C. O
  • Dbałość o konserwację i właściwą eksploatację powierzonych narzędzi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik gospodarczy do Działu Obiektów Sportowych i Terenów Zielonych

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Pielęgnacja i konserwacja boisk i terenów zielonych
  • Działania pielęgnacyjne przy krzewach i drzewach
  • Prace związane z sianiem, koszeniem, nawożeniem, areacją, nawadnianiem terenów zielonych
  • Prace związane z obsługą sprzętu mechanicznego do pielęgnacji terenów zielonych
  • Prace związane z obsługą pojazdów wolnobieżnych
  • Prace porządkowe na terenie AWF (m. in. grabienie, koszenie, wywożenie śmieci)
  • Przygotowanie obiektów (hale, sale, boiska) do imprez i uroczystości
  • Transport wyposażenia AWF między pomieszczeniami w budynkach oraz na terenie, przenoszenie mebli, etc
  • Konserwacja maszyn i urządzeń związanych ze stanowiskiem pracy
  • Prace związane z wycinką drzew, przycinaniem gałęzi
  • Umiejętność obsługi narzędzi do pielęgnacji terenów zielonych kosiarek, podkaszarek, opryskiwaczy, pił spalinowych, rębaków i innych
  • Prace związane z utrzymaniem ciągów pieszych w należytym stanie (zamiatanie, odśnieżanie)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. Zarządzania Nieruchomościami

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Administrowanie obiektami AWF Warszawa
  • Zawieranie umów na wynajem nieruchomości i świadczenie usług serwisowych
  • Przygotowywanie specyfikacji zamówienia do przetargów, organizowanie zapytań ofertowych. Tworzenie wniosków w systemie, współtworzenie budżetu
  • Przygotowywanie dokumentacji i pism
  • Wdrażanie nowych projektów i rozwiązań
  • Ścisła współpraca z pionem technicznym w zakresie prowadzonych remontów oraz bieżącego utrzymania infrastruktury
  • Wdrażanie zasad bhp, tworzenie/uzupełnianie dokumentacji z tego zakresu
  • Kontrola kosztów i przychodów w swoim zakresie działania
  • Wyszukiwanie na stronach internetowych ofert, produktów oraz usługobiorców
  • Obsługa mieszkańców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. rozliczeń finansowych i monitoringu projektów

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 20.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów,
  • • monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
  • a. wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym;
  • b. wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów;
  • c. realizacji wskaźników projektów;
  • d. działań koniecznych do podjęcia na rzecz minimalizacji ryzyka realizacji projektu;
  • • obsługa systemu SL2014;
  • • kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów;
  • • terminowe i właściwe sporządzanie wniosków o płatność;
  • • wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie;
  • • sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań;
  • • analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań;
  • • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu;
  • • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie i współpraca z kierownikami projektów przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu;
  • • prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji związanej z realizacją i rozliczaniem projektów;
  • • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań, w tym z Zespołem KWESTURY
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Informatyki

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zarządzanie zespołem pracowników pierwszej linii wsparcia działu Centrum Informatycznego;
  • nadzór nad wsparciem technicznym dla pracowników dydaktycznych, administracyjnych oraz studentów;
  • utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami sprzętu, systemów oraz usług informatycznych tak by zapewnić możliwie najlepsze rozwiązania technologiczne dla Uczelni;
  • planowanie oraz nadzór nad realizacją strategii informatycznego rozwoju Uczelni;
  • nadzór nad realizacją projektów związanych z informatyzacją Uczelni (aktualizacja systemów, integracje, nowe usługi oraz aplikacje);
  • ciągłe monitorowanie branży informatycznej oraz wykorzystanie tej wiedzy w sposób praktyczny tak by wzmocnić innowacyjność, efektywność oraz organizację działu ;
  • współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni tak, aby zapewnić możliwie najlepszą funkcjonalność systemów oraz integracji;
  • tworzenie nowych oraz aktualizacja istniejących polityk, regulaminów oraz procedur związanych z bezpieczeństwem danych oprogramowania oraz usług;
  • planowanie oraz organizacja szkoleń dla pracowników Uczelni, dotyczących korzystania z systemów informatycznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. zamówień publicznych

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • a. organizowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych,
  • b. realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • c. Ogłaszanie zgodnie z obowiązującym prawem dokumentów (ogłoszenie, SWZ, OPZ i inne),
  • d. sprawdzanie ofert,
  • e. udział w pracach nad dokumentacją przetargową oraz dokumentacją formalną dot. postępowań,
  • f. organizowanie prac komisji przetargowych i udział w ich pracach,
  • g. udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych,
  • h. zarządzanie kontami w Dzienniku Publikacji Unii Europejskiej, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Platformy Zakupowej: publikacja ogłoszeń o zamówieniu, publikacja dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia
  • * Koordynacja obszaru udzielania zamówień publicznych do 130 000 zł netto:
  • a. przygotowanie projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych,
  • b. przygotowywanie zapytań ofertowych,
  • c. prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
  • d. sprawdzanie pod względem poprawności formalnej wniosków o udzielenie zamówienia oraz prowadzenie rejestru wniosków,
  • e. przygotowywanie zapytań ofertowych oraz dokonywanie szacowania ceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dla dostaw oraz usług związanych z administracją,
  • f. prowadzenie rejestru umów,
  • * Pozostałe:
  • a. prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • d. realizacja zadań sekretariatu Działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Umiejętność obsługi całego obszaru płac;
  • Przygotowywanie list płac z tytułu umów o prace oraz umów cywilno-prawnych (naliczanie wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentu urlopowych, rozliczanie potrąceń komorniczych, naliczanie odpraw i zasiłków, inne);
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej;
  • Obsługa programu Płatnik;
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej;
  • Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników;
  • Sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS;
  • Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, US)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowości

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 04.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie księgowości projektów (w tym inwestycyjnych) finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • Uzgadnianie danych finansowych z jednostkami merytorycznymi;
  • Miesięczna analiza kosztów i przychodów w projektach;
  • Wspieranie procesów biura kontrolingu w zakresie sporządzania budżetów rocznych i wieloletnich;
  • Kontrola wydatków w ramach budżetów;
  • Działania wspomagające przy zamykaniu miesiąca/roku i sporządzaniu sprawozdań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płac

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Umiejętność obsługi całego obszaru płac
  • Przygotowywanie list płac z tytułu umów o prace oraz umów cywilno-prawnych (naliczanie wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, PPK, ZUS, naliczanie ekwiwalentów urlopowych, rozliczanie potrąceń komorniczych, naliczanie odpraw i zasiłków, inne)
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • Obsługa programu Płatnik
  • Prowadzenie dokumentacji płacowej
  • Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników
  • Sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS
  • Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (komornicy, ZUS, US)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. studenckich i organizacyjnych

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 26.11.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa planowania zajęć dydaktycznych, planowanie egzaminów, rezerwacje obiektów oraz bieżąca obsługa i zmiany w planie na kierunkach: Fizjoterapia i Pielęgniarstwo na Wydziale Rehabilitacji, oraz Sport, Wychowanie Fizyczne na Wydziale Wychowania Fizycznego w zakresie studiów stacjonarnych
  • Przygotowanie zarządzenia w sprawie organizacji roku akademickiego
  • Tworzenie i redakcja szczegółowej organizacji roku akademickiego – na każdy rozpoczynający się rok akademicki dla Wydziału Rehabilitacji
  • Szczegółowe zarządzanie bazą w systemie, monitorowanie dydaktyki w zakresie planów zajęć, dostępności obiektów dydaktycznych
  • Praca w systemie Uczelnia 11 lub nowszym lub innych wskazanym przez pracodawcę systemach informatycznych, aktualizacja toków studiów, tworzenie zleceń
  • Generowanie zleceń dla dziekanów i kierowników katedr w kierunkach objętych zakresem planowania
  • Tworzenie w systemie terminarza organizacji studiów w każdym roku akademickim
  • Tworzenie grup w systemie Wirtualna Uczelnia, ich aktualizacja, wprowadzanie prowadzących studia stacjonarne
  • Przypisanie wykładowców do grup
  • Sporządzanie planów zajęć dydaktycznych
  • Aktualizacja prowadzących, przed i po rozpoczęciu semestru zgodnie z realizacją godzin nauczycieli dydaktycznych
  • Egzaminy i sesje poprawkowe – planowanie wraz z jednostkami Uczelni, przypisywanie prowadzących przydzielanie obiektów i sal dydaktycznych
  • Zarządzanie i monitorowanie dostępności wszystkich obiektów sportowych i sal dydaktycznych Uczelni w zakresie zajęć dydaktycznych i współpraca z administracją AWF w zakresie rezerwacji komercyjnych sal
  • Edytowanie zajęć przy zmianach w planie na wniosek wykładowców, studentów za zgodą Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia lub innych (konferencje, projekty, wyłączenia czasowe obiektów sportowych i sal dydaktycznych Uczelni
  • Dbanie o sprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik w Dziale Inwestycji

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zlecanie, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
  • Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa
  • Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich
  • Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
  • Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umowy
  • Weryfikacja dokumentacji urządzeń technologicznych w zakresie budowlano-instalacyjnym
  • Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. inwestycji w Dziale Inwestycji

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 13.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Uczestnictwo w zlecaniu, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
  • Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa
  • Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich
  • Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
  • Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umów
  • Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca kwestora (z-ca głównego księgowego Uczelni)

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 07.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych, ich zgodnością z zapisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych i innymi obowiązującymi przepisami
  • Organizowanie i prowadzenie kontroli finansowej w zakresie przychodów i kosztów
  • Organizacja, nadzór, kontrola i doskonalenie obiegu dokumentów finansowo – księgowych
  • Aktualizowanie zasad polityki rachunkowości oraz gospodarki finansowej
  • Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowo-księgowych, zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem rzeczowo-finansowym oraz przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • Udział w opracowywaniu i aktualizowaniu planu rzeczowo-finansowego, nadzór nad jego realizacją
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, sprawozdań do GUS
  • Odpowiedzialność za rozliczenie finansowe projektów unijnych prowadzonych przez Uczelnię, grantów, dotacji
  • Współudział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych
  • Bieżąca współpraca z kwestorem, zastępowanie kwestora w czasie jego nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Inwestycji i Remontów

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zlecanie, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
  • Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa;
  • Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich;
  • Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym;
  • Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umowy;
  • Weryfikacja dokumentacji urządzeń technologicznych w zakresie budowlano-instalacyjnym;
  • Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny specjalista w Dziale Inwestycji i Remontów

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 29.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zlecanie, prowadzenie i rozliczenie złożonych wielobranżowych zadań remontowych, inwestycyjnych oraz projektów inwestycyjnych w zakresie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
  • Przygotowanie dokumentacji dla potrzeb planowania, przygotowania i realizacji powierzonych zadań i projektów inwestycyjnych w obiektach i na terenie AWF Warszawa
  • Przygotowanie materiałów przetargowych dla potrzeb zlecenia wykonania robót oraz dokumentacji projektowych, w szczególności opisów przedmiotu zamówienia, programów funkcjonalno-użytkowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów umów, wycen prac projektowych i kosztorysów inwestorskich
  • Analiza przedmiarów, obmiarów, kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie powierzonych zadań oraz faktur w zakresie formalno-merytorycznym
  • Kontrola i przygotowanie aneksów wynikających ze zmian w zakresie umowy
  • Weryfikacja dokumentacji urządzeń technologicznych w zakresie budowlano-instalacyjnym
  • Wykonywanie prac administracyjno – biurowych zapewniających sprawną realizację remontów i inwestycji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. projektów międzynarodowych

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monitorowanie źródeł finansowania projektów międzynarodowych
  • Wsparcie kadry akademickiej w przygotowaniu wniosków i realizacji projektów finansowanych z programów międzynarodowych
  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych i finansowych związanych z rozliczaniem projektów
  • Zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami programów, wytycznymi Instytucji pośredniczących i zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • Przygotowywanie raportów wewnętrznych dotyczących postępów w realizacji projektów
  • Wsparcie Kierownika projektu w prowadzeniu dokumentacji projektowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń finansowych i monitoringu projektów

Marymoncka 34, Bielany, Warszawa
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • koordynacja projektów od strony administracyjno-finansowej, w tym przygotowywanie dokumentacji finansowej projektów/zadań;
  • monitorowanie realizacji projektów/ zadań, w tym:
  • a. wykonania planu finansowego/ budżetu projektu/ zadania i poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym;
  • b. wykonania harmonogramów rzeczowych i finansowych projektów/ zadań;
  • c. realizacji wskaźników projektów/ zadań;
  • d. działań koniecznych do podjęcia na rzecz minimalizacji ryzyka realizacji projektu/ zadania niezgodnie z umową o dofinansowanie;
  • obsługa systemu SL2014 zgodnie z zakresem obowiązków;
  • kontrolowanie kompletności i prawidłowości opisów dokumentów;
  • współpraca z kierownikami projektów w zakresie: właściwego kwalifikowania wydatków, terminowego i właściwego sporządzania wniosków o płatność oraz obowiązującej sprawozdawczości;
  • wspieranie kierowników projektów/ zadań w zakresie analizy ryzyka w projekcie i przygotowaniu danych do sprawozdań z postępu realizacji projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji finansujących danych projekt;
  • sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/ zadań;
  • analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/ zadań;
  • weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu/ zadania;
  • reagowanie na potrzebę ewentualnych zmian w projekcie/ zadaniu i współpraca z kierownikami projektów/ zadań przy ich dokonywaniu, w szczególności w zakresie zmiany budżetu projektu/ zadania;
  • bieżące monitorowanie wytycznych odnoszących się do projektów realizowanych przez BP oraz przekazywanie istotnych informacji na ten temat pracownikom Uczelni odpowiedzialnym za ich wdrażanie;
  • bieżący kontakt z instytucjami finansującymi projekty oraz instytucjami partnerskimi, w zakresie odpowiadającym zadaniom realizowanym przez BP;
  • prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektów/ zadań;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie związanym z monitorowaniem i rozliczaniem prowadzonych projektów/ zadań, w tym z Zespołem KWESTURY przy przygotowaniu sprawozdań finansowych (rozliczenie projektu/ zadania);
  • archiwizacja dokumentacji projektowej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny specjalista ds. księgowości

Marymoncka 34, 01-813 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. obronnych i ochrony informacji niejawnych

Marymoncka 34, 01-813 Warszawa, Polska
Wygasła: 11.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kontaktów międzynarodowych

mazowieckie
Wygasła: 05.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Zawodowy

mazowieckie
Wygasła: 09.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista ds. obiektów sportowych i terenów zielonych

Warszawa
Wygasła: 28.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. remontów i napraw

Warszawa
Wygasła: 26.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Hydraulik

Warszawa
Wygasła: 29.05.2019
Pracownik fizyczny
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Technicznych

Warszawa
Wygasła: 31.01.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO, podziel się opinią i pomóż innym.