1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO MIESZKANIOWA WARDOM
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO MIESZKANIOWA WARDOM

Warszawa, ul. Jana Kochanowskiego

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Specjalista ds. administracji

Warszawa
Wygasła: 02.10.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Specjalista ds. administracji wspólnot mieszkaniowych zajmuje się: 1. prowadzeniem administracji obiektów znajdujących się na terenie objętym jego zakresem obowiązków
  • 2. zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości
  • 3. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni
  • między innymi w zakresie przyjmowania nowo wybudowanych obiektów na stan
  • przekazywaniem lokali użytkownikom
  • gospodarowaniem nimi
  • sporządzaniem związanej z tym odpowiedniej dokumentacji i umów
  • 4. organizowaniem i uczestniczeniem w komisyjnych odbiorach technicznych obiektów oraz przekazywaniem ich do eksploatacji
  • rocznych przeglądach
  • a także trzyletnich komisjach rękojmi
  • nadzorując likwidację ujawnionych usterek we współpracy z Zakładem Inwestycji. 5. uczestniczeniem w komisjach powoływanych do zbadania usterek
  • wad i awarii w lokalach
  • 6. uczestniczeniem w komisjach oceniających przyczyny i szkody powstałe na skutek zdarzeń losowych
  • podlegających ubezpieczeniu i prowadzeniem w tych sprawach korespondencji
  • 7. prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych oraz nadzorowaniem terminowego i prawidłowego przeprowadzaniem okresowych przeglądów technicznych tych obiektów
  • dróg
  • parkingów i pozostałej infrastruktury technicznej
  • 8. kontrolowaniem stanu technicznego obiektów i infrastruktury
  • jak np.: place zabaw itp
  • koordynowaniem działań przy usuwaniu awarii i zagrożeń oraz likwidacją ich skutków przy jednoczesnej współpracy w tym zakresie z miejskimi służbami i organami porządkowymi
  • 9. organizowaniem prac nasadzeniowych roślin
  • ich pielęgnacji i koszeniem trawników oraz okresowymi przeglądami i oceną stanu zieleni na terenach nieruchomości
  • 10. usuwaniem skutków zimy
  • tj.: organizowaniem odśnieżania
  • likwidacją oblodzeń
  • zabezpieczeniem urządzeń przed zamarzaniem
  • 11. nadzorem i kontrolą pracowników etatowych
  • zatrudnionych na umowę zlecenie oraz firm zajmujących się utrzymaniem porządku i czystości na terenie nieruchomości
  • 12. sporządzeniem protokołów z przeprowadzonych kontroli oraz przekazywaniem kontrolowanym pracownikom i firmom uwag
  • zastrzeżeń oraz wniosków dotyczących ich pracy na terenie obsługiwanej nieruchomości
  • 13. prowadzeniem i aktualizacją ewidencji lokali i ich użytkowników
  • 14. przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji podległym pracownikom lub osobie odpowiedzialnej
  • zgodnie z jej kompetencjami
  • 15. kontrolowaniem okresowego spisywania stanów indywidualnych liczników centralnego ogrzewania w lokalach oraz prowadzenia spraw związanych z ich rozliczaniem przez firmy zewnętrzne
  • 16. ustaleniem z firmami reklamowymi miejsc ustawiania i zawieszania reklam oraz przedstawianiem ich do akceptacji przełożonemu
  • 17. prowadzeniem obsługi informacyjnej właścicieli i użytkowników lokali w sprawach dotyczących nieruchomości i poszczególnych lokali oraz wydawaniem zaświadczeń w zakresie przez nich wymaganym
  • 18. przechowywaniem dokumentacji obiektów i dokumentacji osobowej użytkowników lokali podlegającej zabezpieczeniu w myśl Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
  • 19. udziałem w przygotowywaniu materiałów do przetargów i konkursów ofert oraz uczestniczeniem w pracach komisji
  • 20. przygotowywaniem umów związanych z działalnością Działu Technicznego
  • 21. przygotowywaniem materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej
  • dotyczących ustalania wysokości opłat za użytkowanie lokali na podstawie okresowego zużycia mediów i czynników energetycznych
  • 22. przygotowywaniem informacji i materiałów dotyczących okresowego planowania i rozliczania kosztów związanych z gospodarką administrowanymi zasobami oraz współpracą w tym zakresie z Radami Mieszkańców
  • 23. przyjmowaniem interesantów w zakresie prowadzonych spraw i obowiązków oraz udzielaniem ich niezbędnych odpowiedzi i wyjaśnień
  • 24. przygotowywaniem stosownych materiałów na Zebrania Mieszkańców Nieruchomości i braniem czynnego udziału w zebraniach i spotkaniach z mieszkańcami
  • 25. prowadzeniem gospodarki pilotami do bram zewnętrznych i garażowych wszystkich obiektów
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy ds. wspólnot mieszkaniowych

Warszawa
Wygasła: 05.08.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy ds. wspólnot mieszkaniowych

Warszawa
Wygasła: 01.06.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne