1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KADOM ASSET MANAGEMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KADOM ASSET MANAGEMENT sp. z o.o.

Warszawa, ul. Puławska

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Agent nieruchomości - Doradca ds. nieruchomości

Marcina Kasprzaka 7, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Firma KADOM ASSET MANAGEMENT SP. Z O.O zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami przeznaczonymi na wynajem
  • Obecnie poszukujemy osób do pracy z doświadczeniem w branży nieruchomości
  • Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • Poszukiwanie najemców dla ofert mieszkań które już posiadamy w naszych zasobach ( Nie trzeba szukać ofert najmu ) mamy ich pod dostatkiem :)
  • - Budowanie własnej bazy nieruchomości czyli pozyskiwanie ofert najmu / sprzedaży
  • - Pozyskiwanie klientów zainteresowanych kupnem, sprzedażą lub wynajmem nieruchomości
  • - Przeprowadzanie prezentacji i prezentowanie ofert nieruchomości klientom
  • - Doradztwo w zakresie procesu kupna, sprzedaży lub wynajmu nieruchomości
  • - Negocjowanie warunków transakcji i finalizowanie umów
  • - Przygotowywanie dokumentów i umów związanych z nieruchomościami
  • - Prowadzenie negocjacji w imieniu klientów
  • - Monitorowanie rynku nieruchomości i analiza trendów
  • - Utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami i budowanie długotrwałych relacji
  • - Współpraca z innymi agentami nieruchomości, notariuszami, bankami i innymi podmiotami związanymi z branżą
  • - Aktualizowanie informacji na temat dostępnych nieruchomości i ich parametrów
  • - Prowadzenie działań marketingowych w celu promocji oferty nieruchomości
  • - Dbałość o najwyższe standardy etyczne i profesjonalne w pracy z klientami
  • - Stałe podnoszenie kwalifikacji i śledzenie zmian w branży nieruchomości
  • - Raportowanie wyników sprzedaży i działań marketingowych do przełożonych
  • - Przekazywanie protokolarne nieruchomości wynajętych / sprzedanych
Pokaż więcej >>
od 6000 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik oddziału firmy

Konstruktorska 12A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizacja oraz nadzór aby operacje i procesy w oddziale przebiegały sprawnie i efektywnie, a usługi są dostarczane zgodnie z terminami i wymaganiami klientów
  • opracowywanie strategii i planów działania oddziału, które będą wspierać cele ogólne firmy
  • Zarządzanie personelem: zatrudnianie, szkolenie, motywowanie i ocenę pracowników oddziału. Dbanie o efektywny zespół oraz rozwiązywanie ewentualnych konfliktów
  • Kontrola budżetu: zarządzanie budżetem oddziału, kontrolowania wydatków i zapewnienia, że wydatki nie przekraczają przydzielonych środków
  • Raportowanie wyników i postępy zarządowi firmy
  • identyfikowanie, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z działalnością oddziału, a także podejmowanie działań zapobiegawczych w przypadku wystąpienia zagrożeń
  • Rozwój biznesu poprzez nawiązywanie kontaktów z klientami i partnerami oraz rozwijać relacje biznesowe
  • Budowanie planu marketingowego w celu promocji produktów lub usług firmy na lokalnym rynku
  • Identyfikowanie problemów i podejmowanie działań mających na celu ich rozwiązania, podejmowanie decyzji w sytuacjach trudnych
  • Dbanie o rozwój zawodowy swojego zespołu, dostarczając im odpowiednie szkolenia i wsparcie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa ds. wspólnot mieszkaniowych

Konstruktorska 12A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie zobowiązań najemcom przez dedykowany system
  • Rozliczenie zaliczek za media w okresach gdy najemca się wyprowadza
  • Dodawanie kosztów do dedykowanego systemu
  • Przesyłanie powiadomień w sprawie zaległości
  • obsługa klientów w zakresie udzielania bieżących informacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Konstruktorska 12a, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 14.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej,
  • Przygotowywanie umów (Uzupełnianie danych w gotowych szablonach umów),
  • Obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
  • Koordynowanie obiegu dokumentów,
  • Odbieranie i wysyłanie przesyłek firmowych,
  • Obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Koordynacja i obsługa spotkań firmowych,
  • Obsługa programu excel oraz word,
  • Organizacja pracy współpracowników
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Księgowa ds. rozliczeń z najemcami

Konstruktorska 12A, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 25.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wystawianie faktur
  • Dodawanie zobowiązań najemcom przez dedykowany system
  • Rozliczenie zaliczek za media w okresach gdy najemca się wyprowadza
  • Dodawanie kosztów do dedykowanego systemu
  • Przesyłanie powiadomień w sprawie zaległości
  • obsługa klientów w zakresie udzielania bieżących informacji
Pokaż więcej >>
od 6000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Tytoniowa 1, Wawer, Warszawa
Wygasła: 18.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Meldowanie i wymeldowywanie gości
  • Przyjmowanie rezerwacji
  • Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi gości
  • Przygotowywanie umów najmu w oparciu o gotowe szablony
  • Dbanie o odpowiedni wizerunek recepcji
  • Fakturowanie najemców
  • Rozliczanie opłat za media (znajomość obsługi programu excel)
Pokaż więcej >>
od 20 do 25 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Konstruktorska 12a, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej,
  • Przygotowywanie umów (Uzupełnianie danych w gotowych szablonach umów),
  • Obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
  • Koordynowanie obiegu dokumentów,
  • Odbieranie i wysyłanie przesyłek firmowych,
  • Obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Koordynacja i obsługa spotkań firmowych,
  • Obsługa programu excel oraz word
Pokaż więcej >>
od 4000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Puławska 145, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w procesach pozyskiwania najemcy (Prezentacje nieruchomości potencjalnym najemcom, Protokolarne przekazywanie nieruchomości najemcom po podpisaniu umowy najmu - Nieruchomości znajdują się w różnych dzielnicach Warszawy);
  • Nadzór nad wykonawcami (udostępnianie lokalu, odbiór wykonanych prac);
  • Reagowanie na problemy najemców i zgłaszanie ich do firmy
Pokaż więcej >>
od 4000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca Nieruchomości - Administrator

Puławska 145, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.06.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział w procesach pozyskiwania najemcy (Prezentacje nieruchomości potencjalnym najemcom, Protokolarne przekazywanie nieruchomości najemcom po podpisaniu umowy najmu - Nieruchomości znajdują się w różnych dzielnicach Warszawy );
  • Nadzór nad wykonawcami (udostępnianie lokalu, odbiór wykonanych prac);
  • Reagowanie na problemy najemców i zgłaszanie ich do firmy
Pokaż więcej >>
od 3200 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka - Sekretarka

Puławska 145, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.04.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji firmowej,
  • Przygotowywanie umów (Uzupełnianie danych w gotowych szablonach umów)
  • Obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
  • Koordynowanie obiegu dokumentów,
  • Odbieranie i wysyłanie przesyłek firmowych,
  • Obsługа administracyjna biura i wsparcie organizacyjne,
  • Archiwizacja dokumentów
  • Koordynacja i obsługa spotkań firmowych
Pokaż więcej >>
od 3500 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie KADOM ASSET MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.