1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. BOBO HOLDINGS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BOBO HOLDINGS sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. PROSTA 70

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Sales & Community Manager

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • JEŚLI:
  • • Masz doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych lub sprzedaży usług profesjonalnych w sektorze B2B
  • • Potrafisz tworzyć i realizować strategię rozwoju współpracy z Klientami
  • • Znasz język angielski na poziomie B2-C2 (codzienna współpraca z klientem zagranicznym)
  • • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w negocjowaniu i zawieraniu umów
  • • Masz pozytywne nastawienie, jesteś pomocny, kochasz ludzi, łatwo nawiązujesz kontakty
  • • Masz doświadczenie w obsłudze social mediów – Facebook, Instagram, LinkedIn (mile widziane)
  • • Jesteś dobrze zorganizowany, terminowy, dokładny i samodzielny w działaniu
  • • Jesteś gotowy do codziennej nauki i doskonalenia się
  • TO ZAPRASZAMY CIĘ DO NAS!
Pokaż więcej >>
od 7100 do 8600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
  • • Nadzorem i wsparciem technicznym na powierzchni;
  • • Współpracą z dostawcami/ usługodawcami, podwykonawcami, serwisantami, obsługą techniczną budynku;
  • • Nadzorem nad stanami magazynowymi w biurze i zamówieniami do biura;
  • • Zakładaniem kont dla najemców i nadawaniem uprawień w naszych wewnętrznych systemach;
  • • Koordynowaniem obiegu dokumentów w firmie: korespondencja, umowy, dokumenty księgowe, faktury, inne;
  • • Rozliczaniem najemców w zakresie usług administracyjnych;
  • • Przekazywaniem i odbieraniem protokolarnym powierzchni najemcom;
  • • Prowadzeniem ewidencji wydatków firmowych;
  • • Przygotowywaniem kosztorysów i wystawianiem faktur w zakresie usług administracyjnych;
  • • Wsparciem sprzedaży;
Pokaż więcej >>
od 4800 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista / Recepcjonistka

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
  • • OBSŁUGĄ KLIENTÓW: Witaniem klientów i zapewnieniem im przyjaznej i pomocnej obsługi oraz informowaniem o dostępności biur i przestrzeni wspólnej, odbieraniem i przekazywaniem korespondencji
  • • REZERWACJAMI: Przyjmowaniem i obsługą rezerwacji biur, stanowisk pracy i sal konferencyjnych oraz utrzymywaniem aktualnego kalendarza dostępności
  • • OBSŁUGĄ TELEFONICZNĄ: Odbieraniem i kierowaniem połączeń telefonicznych oraz przekazywaniem wiadomości klientom i członkom zespołu
  • • ZARZĄDZANIEM PRZESTRZENIĄ: Monitorowaniem i dbaniem o porządek w przestrzeni coworkingowej oraz dbaniem o dostępność wyposażenia biurowego
  • • ADMINISTRACJĄ: Pomaganiem w przygotowywaniu umów najmu i faktur oraz zarządzaniem kartami dostępu i rejestracją klientów
  • • ROZWIĄZYWANIEM PROBLEMÓW: Odpowiadanie na pytania klientów i rozwiązywanie problemów związanych z korzystaniem z przestrzeni coworkingowej
  • • ORGANIZACJĄ WYDARZEŃ: Pomocą w organizacji wydarzeń i spotkań networkingowych dla klientów
  • • WSPÓŁPRACĄ Z DOSTAWCAMI: Utrzymywanie relacji z dostawcami usług związanymi z biurem coworkingowym (np. dostawcami kawy, sprzątania)
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
  • • Nadzorem i wsparciem technicznym na powierzchni;
  • • Współpracą z dostawcami/ usługodawcami, podwykonawcami, serwisantami, obsługą techniczną budynku;
  • • Nadzorem nad stanami magazynowymi w biurze i zamówieniami do biura;
  • • Zakładaniem kont dla najemców i nadawaniem uprawień w naszych wewnętrznych systemach;
  • • Koordynowaniem obiegu dokumentów w firmie: korespondencja, umowy, dokumenty księgowe, faktury, inne;
  • • Rozliczaniem najemców w zakresie usług administracyjnych;
  • • Przekazywaniem i odbieraniem protokolarnym powierzchni najemcom;
  • • Prowadzeniem ewidencji wydatków firmowych;
  • • Przygotowywaniem kosztorysów i wystawianiem faktur w zakresie usług administracyjnych;
  • • Wsparciem sprzedaży;
Pokaż więcej >>
od 4800 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 22.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Nadzorem i wsparciem technicznym na powierzchni;
  • Współpracą z dostawcami/ usługodawcami, podwykonawcami, serwisantami, obsługą techniczną budynku;
  • Nadzorem nad stanami magazynowymi w biurze i zamówieniami do biura;
  • Zakładaniem kont dla najemców i nadawaniem uprawień w naszych wewnętrznych systemach;
  • Koordynowaniem obiegu dokumentów w firmie: korespondencja, umowy, dokumenty księgowe, faktury, inne;
  • Rozliczaniem najemców w zakresie usług administracyjnych;
  • Przekazywaniem i odbieraniem protokolarnym powierzchni najemcom;
  • Prowadzeniem ewidencji wydatków firmowych;
  • Przygotowywaniem kosztorysów i wystawianiem faktur;
  • Wsparciem sprzedaży;
Pokaż więcej >>
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 27.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
  • BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
  • • Nadzorem i wsparciem technicznym na powierzchni;
  • • Współpracą z dostawcami/ usługodawcami, podwykonawcami, serwisantami, obsługą techniczną budynku;
  • • Nadzorem nad stanami magazynowymi w biurze i zamówieniami do biura;
  • • Zakładaniem kont dla najemców i nadawaniem uprawień w naszych wewnętrznych systemach;
  • • Koordynowaniem obiegu dokumentów w firmie: korespondencja, umowy, dokumenty księgowe, faktury, inne;
  • • Rozliczaniem najemców w zakresie usług administracyjnych;
  • • Przekazywaniem i odbieraniem protokolarnym powierzchni najemcom;
  • • Prowadzeniem ewidencji wydatków firmowych;
  • • Przygotowywaniem kosztorysów i wystawianiem faktur;
  • • Wsparciem sprzedaży;
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office administrator - Specjalista ds. administracyjno-operacyjnych

Prosta 70, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
  • • Nadzorem i wsparciem technicznym na powierzchni;
  • • Współpracą z dostawcami/ usługodawcami, podwykonawcami, serwisantami, obsługą techniczną budynku;
  • • Nadzorem nad stanami magazynowymi w biurze i zamówieniami do biura;
  • • Zakładaniem kont dla najemców i nadawaniem uprawień w naszych wewnętrznych systemach;
  • • Koordynowaniem obiegu dokumentów w firmie: korespondencja, umowy, dokumenty księgowe, faktury, inne;
  • • Rozliczaniem najemców w zakresie usług administracyjnych;
  • • Przekazywaniem i odbieraniem protokolarnym powierzchni najemcom;
  • • Prowadzeniem ewidencji wydatków firmowych;
  • • Przygotowywaniem kosztorysów i wystawianiem faktur;
  • • Wsparciem sprzedaży;
Pokaż więcej >>
od 4800 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent-ka Biura

Warszawa
Wygasła: 05.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BOBO HOLDINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.