1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WAWER M.ST.WARSZAWY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WAWER M.ST.WARSZAWY

Warszawa, Trakt Lubelski 353

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 4 )

Kierowca-operator maszyn specjalnych

Warszawa
Ważna do: 09.05.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - prowadzenie prac porządkowych na terenach zieleni położonych w pasach drogowych oraz na terenach będących w administrowaniu ZGN-u: koszenie
  • grabienie
  • mechaniczne zbieranie liści; prace związane z zimowym utrzymaniem dróg pożądane cechy: komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • sumienność
Pokaż więcej >>
od 4 700 PLN
Ważna do: 09.05.2024

Inspektor

Warszawa
Wygasła: 08.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1.Sporządzanie projektów umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych na podstawie skierowań Burmistrza Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy do zawarcia takich umów oraz współpraca w tym zakresie z radcą prawnym i innymi właściwymi osobami. 2. Sporządzanie projektów wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych oraz współpraca w tym zakresie z radcą prawnym i innymi właściwymi osobami. 3.Sporządzanie projektów wypowiedzeń stawek czynszu oraz współpraca w tym zakresie z radcą prawnym i innymi właściwymi osobami. 4.Sporządzanie zawiadomień o wysokości opłat z tytułu użytkowania lokali mieszkalnych
  • w tym właściwe uwzględnianie czynników obniżających i podwyższających czynsz. 5.Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyznawaniem obniżek czynszowych z tytułu niskich dochodów. 6.Określanie wartości kaucji zabezpieczającej pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych. 7.Rozpatrywanie wniosków o rozłożenie na raty bądź zwolnienie z wpłaty kaucji zabezpieczającej pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych
  • w tym przygotowywanie projektów uchwał Zarządu Dzielnicy w sprawie rozłożenia kaucji na raty bądź zwolnienia z wpłaty kaucji. 8.Współpraca z Działem Finansów i Księgowości w zakresie zwrotu kaucji zabezpieczającej pokrycie należności z tytułu najmu lokali mieszkalnych po opróżnieniu lokali przez najemców lub po nabyciu przez nich prawa własności lokalu. 9.Protokolarne przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych podczas podpisywania umów najmu. 10.Udział w komisyjnym protokolarnym przejmowaniu lokali mieszkalnych zdawanych przez najemców. 11.Wykonywanie zadań i obowiązków wynikających z Zarządzenia nr 4/14 z dnia 13.06.2014 r. w sprawie wprowadzenia Zasad realizacji programu Poznaj swojego najemcę w Zakładzie gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
  • w tym w szczególności: prowadzenie kontroli nieruchomości pod kątem przestrzegania przez lokatorów ich obowiązków wynikających z zawieranych umów najmu lokali
  • weryfikacja sposobu wypełniania przez najemcę warunków umowy najmu lokalu
  • zgłaszanie przypadków bezumownego korzystania z nieruchomości przez osoby nieuprawnione. 12. Kontrola nieruchomości pod kątem oznakowania budynków
  • klatek schodowych
  • lokali
  • piwnic i innych pomieszczeń wspólnego użytku. 13.Zgłaszanie konieczności wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości do firmy obsługującej miasto stołeczne Warszawa w zakresie wywozu odpadów komunalnych. 14.Dokonywanie odczytów wodomierzy określających zużycie wody przez użytkowników lokali mieszkalnych (w razie potrzeby również innych liczników zużycia energii) i wprowadzanie odczytanego stanu do programu czynszowego. 15.Prawidłowe prowadzenie akt spraw dotyczących najmu lokali mieszkalnych oraz prowadzenie niezbędnych rejestrów dotyczących zasobów mieszkaniowych. 16.Bieżące wprowadzanie danych najemców lokali mieszkalnych i innych danych z zakresu zadań Działu do programu czynszowego SoftHard oraz systemu SEiZBiL. 17.Prowadzenie akt spraw dotyczących najmu lokali mieszkalnych
  • spraw lokalowych oraz innych spraw z zakresu zadań Działu. 18.Dbałość o terminowe załatwianie spraw. 19.Obsługa lokatorów i innych interesantów w zakresie dotyczącym zadań Działu. 20.Właściwa realizacja zadań z zakresu eksploatacji mieszkaniowego zasobu lokalowego m. st. Warszawy
  • położonego na obszarze Dzielnicy Wawer i powierzonych Zakładowi do zarządzania. 21.Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą użytkowników mieszkaniowego zasobu m. st. Warszawy położonego na terenie Dzielnicy Wawer oraz użytkowników innych lokali i obiektów
  • z wyłączeniem lokali użytkowych
  • dotyczącą dostaw energii elektrycznej
  • cieplnej
  • zimnej wody
  • odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości. 22.Współpraca z innymi osobami i komórkami organizacyjnymi Zakładu w zakresie utrzymania budynków i terenów nieruchomości w należytym stanie sanitarno-orządkowym. 23.Zgłaszanie do Działu Infrastruktury stwierdzonych w czasie kontroli nieruchomości lub przekazywanych przez lokatorów i dozorców
  • usterek
  • wad i uszkodzeń. 24.Współpraca z Działem Lokali Użytkowych w zakresie dzierżaw gruntu przez lokatorów mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy. 25.Współpraca z komórkami organizacyjnymi Zakładu w celu prawidłowego wykonania powierzonych zadań. 26.Współpraca ze służbami technicznymi w przypadku wystąpienia awarii w lokalach i budynkach. Prowadzenie bieżącej kontroli jakości i terminowości usług świadczonych przez kontrahentów (służby oczyszczania
  • dostawcy ciepła
  • dostawcy wody i in.) itp
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor

Warszawa
Wygasła: 08.07.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1) Przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego wraz z niezbędną dokumentacją
  • dla potrzeb realizacji zadań Działu; 2) Prowadzenie bieżącej kontroli jakości i terminowości usług świadczonych przez kontrahentów (firma świadcząca usługi asenizacyjne
  • służby oczyszczania
  • dostawcy ciepła
  • dostawcy wody
  • inni usługodawcy) oraz sprawdzanie faktur; 3) Współpraca z pracownikami Działu oraz pionem księgowości w zakresie realizacji budżetu jednostki oraz planowania potrzeb finansowych niezbędnych do realizacji zadań Działu; 4) Współpraca z innymi Działami ZGN w zakresie niezbędnym do realizacji zadań jednostki; 5) Zgłaszanie do służb technicznych usterek stwierdzonych w czasie kontroli posesji dokonywanych przez pracowników NE
  • zgłaszanych przez mieszkańców i dozorców; 6) Przygotowywanie deklaracji dotyczących gospodarowania odpadami; 7) Współudział w sporządzaniu sprawozdań w zakresie wynikającym z zadań Działu; 8) Bieżące załatwianie korespondencji wpływającej do Działu i przygotowywanie projektów odpowiedzi na wpływające wnioski; 9) Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego
  • nie ujętych w powyższym zakresie
  • a wynikających ze specyfiki pracy
Pokaż więcej >>
od 4 060 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik

Warszawa
Wygasła: 23.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • wykonywanie prac remontowych
  • w szczególności prace malarskie
  • posadzkarskie
  • tynkarskie
  • ciesielskie
  • glazurnicze itp
Pokaż więcej >>
od 3 500 do 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wspólnot

Warszawa
Wygasła: 05.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WAWER M.ST.WARSZAWY, podziel się opinią i pomóż innym.