Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (18)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 18 )
Specjalista - administracyjna obsługa projektów i sekretariatu
Warszawa
Wygasła: 06.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
obsługa i prowadzenie obiegu dokumentów
katalogowanie w wersji elektronicznej i papierowej dokumentów wytworzonych w ramach projektów
prowadzenie dokumentacji projektowej o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym
ewidencja uczestników projektu w systemie SL2014
organizowanie spotkań zespołów projektowych sporządzanie we współpracy z komórką F-K umów cywilno-prawnych w ramach projektów
zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy przełożonymi a poszczególnymi komórkami Instytutu
przygotowywanie dokumentów do wysyłki powstałych w ramach projektów
współpraca z przedstawicielami Partnerów/Liderów
zastępstwo w sekretariacie Instytutu (przyjmowanie i wysyłanie dokumentacji, prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektorów, dbałość o właściwy obieg dokumentów)
- obsługa i prowadzenie obiegu dokumentów
- katalogowanie w wersji elektronicznej i papierowej dokumentów wytworzonych w ramach projektów
- prowadzenie dokumentacji projektowej o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym
- ewidencja uczestników projektu w systemie SL201- organizowanie wydarzeń i spotkań zespołów projektowych oraz pomoc w organizacji wydarzeń realizowanych w ramach projektów
- sporządzanie we współpracy z komórką F-K umów cywilno-prawnych w ramach projektów
- zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy przełożonymi oraz poszczególnymi komórkami Instytutu -przygotowywanie do wysyłki dokumentów powstałych w ramach projektów
- współpraca z przedstawicielami Partnerów/Liderów
- zastępstwo w sekretariacie
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista
Warszawa
Wygasła: 05.08.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
- obsługa i prowadzenie obiegu dokumentów
katalogowanie w wersji elektronicznej i papierowej dokumentów wytworzonych w ramach projektów
- prowadzenie dokumentacji projektowej o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym
- ewidencja uczestników projektów i personelu w systemie SL2014
- organizacja wydarzeń i spotkań zespołów projektowych oraz pomoc w organizacji wydarzeń realizowanych w ramach projektów tj. konferencji
paneli
seminariów etc.
- sporządzanie we współpracy z komórką F-K umów cywilno-prawnych w ramach projektów
- zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy przełożonymi oraz poszczególnymi komórkami Instytutu
- przygotowanie do wysyłki (skanowanie
drukowanie
wysyłanie) dokumentów powstałych w ramach projektów
- inne polecenia przełożonych związane z części administracyjno-operacyjną realizacji projektów
- współpraca z przedstawicielami Partnerów/Liderów projektowych w celu wykonania obowiązków wynikających z umów o dofinansowanie w obszarze związanym z tworzeniem i katalogowaniem dokumentacji projektowej - zastępstwo w sekretariacie Instytutu
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac w programie ENOVA365
z uwzględnieniem specyfiki prac w instytucie badawczym (koszty autorskie
koszty uzyskania przychodu) zgodnie z obowiązującym prawem
2. sporządzanie deklaracji PIT-4R oraz PIT-8A-R
3. sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11
4. współpraca z właściwymi pracownikami rozliczania umów cywilno-prawnych
5. sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
GUS
PFRON
6. księgowanie sporządzonych list płac do programu SYMFONIA
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac w programie ENOVA365, z uwzględnieniem specyfiki prac w instytucie badawczym (koszty autorskie, koszty uzyskania przychodu) zgodnie z obowiązującym prawem,
sporządzanie deklaracji PIT-4R oraz PIT-8A-R,
sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11,
współpraca z właściwymi pracownikami przy rozliczaniu umów cywilno-prawnych,
sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON,
księgowanie sporządzonych list płac do programu SYMFONIA
pomieszczeń sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego
sali konferencyjnej (sporadycznie) sprzątanie obejmuje: odkurzanie wykładzin dywanowych (sprzętem podręcznym) lub mycie na mokro z użyciem odpowiednich środków
usuwanie śmieci z koszy wraz z wymianą i wyniesieniem do miejsc składowania
odkurzanie powierzchni mebli mycie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych
uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych zamykanie siedziby Instytutu
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich
rejestracja korespondencji organizacja spotkań Dyrektora IPiSS prowadzenie kalendarza spotkań dyrektorów monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych współpraca z innymi działami firmy przygotowywanie pism i korespondencji dla przełożonych obsługa oraz archiwizacja dokumentacji
rejestracja dokumentów dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie udzielanie zainteresowanym podstawowych informacji o działalności Instytutu
pomieszczeń sanitarnych oraz pomieszczenia socjalnego
sali konferencyjnej (sporadycznie) sprzątanie obejmuje: odkurzanie wykładzin dywanowych (sprzętem podręcznym) lub mycie na mokro z użyciem odpowiednich środków
usuwanie śmieci z koszy wraz z wymianą i wyniesieniem do miejsc składowania
odkurzanie powierzchni mebli mycie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych
uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych zamykanie siedziby Instytutu
zarządzanie procesami serwisowania; utrzymanie infrastruktury IT; rozwiązywanie problemów systemowych i sieciowych; obsługa platformy Windows (Active Directory
DNS
DHCP); monitorowanie dostępności infrastruktury IT; konfiguracja i dystrybucja urządzeń; inwentaryzacja sprzętu IT oraz aktualizowanie dokumentacji; obsługa zgłoszeń i wsparcie użytkowników; udział w komisjach przetargowych
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac w programie ENOVA365, z uwzględnieniem specyfiki prac w instytucie badawczym (koszty autorskie, koszty uzyskania przychodu) zgodnie z obowiązującym prawem,
sporządzanie deklaracji PIT-4R oraz PIT-8A-R,
sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11,
współpraca z właściwymi pracownikami przy rozliczaniu umów cywilno-prawnych,
sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON,
księgowanie sporządzonych list płac do programu SYMFONIA
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac w programie ENOVA365
z uwzględnieniem specyfiki prac w instytucie badawczym (koszty autorskie
koszty uzyskania przychodu) zgodnie z obowiązującym prawem
2. sporządzanie deklaracji PIT-4R oraz PIT-8A-R
3. sporządzanie rocznych deklaracji PIT-11
4. współpraca z właściwymi pracownikami rozliczania umów cywilno-prawnych
5. sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
GUS
PFRON
6. księgowanie sporządzonych list płac do programu SYMFONIA
katalogowanie w wersji elektronicznej i papierowe dokumentów wytworzonych w ramach projektów
- prowadzenie dokumentacji projektowej o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym -ewidencja uczestników projektów i personelu w systemie SL2014
- organizacja wydarzeń i spotkań zespołów projektowych oraz pomoc w organizacji wydarzeń realizowanych w ramach projektów tj. konferencji
paneli
seminariów etc.
- sporządzanie we współpracy z komórką F-K umów cywilno-prawnych w ramach projektów
- zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy przełożonymi oraz poszczególnymi komórkami Instytutu - przygotowanie do wysyłki (skanowanie
drukowanie
wysyłani) dokumentów powstałych w ramach projektów inne polecenia przełożonych związane z częścią administracyjno-operacyjną realizacji projektów
- współpraca z przedstawicielami Partnerów/Liderów projektowych w celu wykonania obowiązków wynikających z umów o dofinansowanie w obszarze związanym z tworzeniem i katalogowaniem dokumentacji projektowej
- współprac z Centralną komisja Egzaminacyjną ds. stopni specjalizacji zawodowej pracowników socjalnych
- zastępstwo w sekretariacie Instytutu