1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ENICOM sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ENICOM sp. z o.o. sp. k.

Warszawa, Ul. Okopowa 33 /29

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

IT Specialist - Service Desk

Wyrzyska 11A, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie dostarczaniem usług IT, sporządzanie dokumentacji IT, inwentaryzacja sprzętu IT
  • Wsparcie użytkowników w codziennych problemach (MS Windows, MS Office)
  • Instalacja systemów operacyjnych i dodatkowych aplikacji
  • Wstępna diagnostyka problemów, rejestracja zgłoszeń w Service Desku, monitorowanie stanu realizacji zgłoszeń serwisowych i aktywne wspieranie jak najlepszego ich rozwiązywania/realizowania
  • Pośredniczenie w usuwaniu problemów, bezpośrednia realizacja zaleceń service desk
  • Wsparcie w konfiguracji urządzeń
  • Koordynacja prac innych dostawców aplikacji IT
  • W przypadku awarii sprzętowych współpraca z firmami serwisującymi (zgłoszenie awarii) oraz użytkownikami (np. wysyłka sprzętu zastępczego)
  • Realizacja innych zadań zlecanych przez dział administracji (np. zamówienia sprzętu)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT Specialist - Service Desk

Wyrzyska 11A, Włochy, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie dostarczaniem usług IT, sporządzanie dokumentacji IT, inwentaryzacja sprzętu IT
  • Wsparcie użytkowników w codziennych problemach (MS Windows, MS Office)
  • Instalacja systemów operacyjnych i dodatkowych aplikacji
  • Wstępna diagnostyka problemów, rejestracja zgłoszeń w Service Desku, monitorowanie stanu realizacji zgłoszeń serwisowych i aktywne wspieranie jak najlepszego ich rozwiązywania/realizowania
  • Pośredniczenie w usuwaniu problemów, bezpośrednia realizacja zaleceń service desk
  • Wsparcie w konfiguracji urządzeń
  • Koordynacja prac innych dostawców aplikacji IT
  • W przypadku awarii sprzętowych współpraca z firmami serwisującymi (zgłoszenie awarii) oraz użytkownikami (np. wysyłka sprzętu zastępczego)
  • Realizacja innych zadań zlecanych przez dział administracji (np. zamówienia sprzętu)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ENICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.